• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Trouwens wel handig dat je doodle hebt gebruikt, dan kan ik het nog eventueel aanpassen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik probeer nog eens een abo te nemen[/s

    en weer mislukt

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 11:13 ]

    Scandal schreef:
    Trouwens wel handig dat je doodle hebt gebruikt, dan kan ik het nog eventueel aanpassen. =)

    Bedank Elise maar, het was haar idee. :Y)
    Mag ik je op je 'misschien'-lijst zetten? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    (...)
    Bedank Elise maar, het was haar idee. :Y)
    Mag ik je op je 'misschien'-lijst zetten? (:

    Jah, ik gebruik doodle zo vaak en zou er nog niet opgekomen zijn. x)

    Ja hoor. Ik ga zeker mijn best doen om te komen. Tenminste als ik niet zoals de vorige keer daar weer alleen zit. Haha x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mensjes, waarschijnlijk zal het 11 februari worden, tot nu toe is dat voor bijna iedereen de beste datum. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik wil wel komen maar ik ken niemand hier behalve Kato, & begin februari gaan we verhuizen dus is het nogal druk maar zet me erop als misschien (: <333

    1994 schreef:
    ik wil wel komen maar ik ken niemand hier behalve Kato, & begin februari gaan we verhuizen dus is het nogal druk maar zet me erop als misschien (: <333

    Ik ken hier ook (nog) niemand van, maar dat maakt het misschien wel leuk, Yoni! :'D Ik zal je erop zetten!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil wel komen, maar ik moet eerst zien of Elise of Glenn meekan, want alleen mag ik mss niet gaan :/
    en 11 februari is goed voor mij, hoewel ik dan 's avonds wel toneel heb n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Ik wil wel komen, maar ik moet eerst zien of Elise of Glenn meekan, want alleen mag ik mss niet gaan :/
    en 11 februari is goed voor mij, hoewel ik dan 's avonds wel toneel heb n.n'

    Ik hoop dat je mag komen! Zet ik je er als een 'misschien' op? (:
    En anders stem je gewoon op de poll, welke datum het beste voor je is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zaterdagen zijn normaal gezien geen probleem, dus dat is niet echt nodig (:
    En ja, zet me maar op misschien/waarschijnlijk (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 12:29 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Zaterdagen zijn normaal gezien geen probleem, dus dat is niet echt nodig (:
    En ja, zet me maar op misschien/waarschijnlijk (:

    Super! En zou je toch de poll willen invullen? Dan is het het overzichtelijkst voor iedereen, snap je? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Voila ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Evelien, als het de 11e is dan ga ik niet kunnen, das middenin mijn stage en ik ben niet echt een doeallesopvoorhander, ookal heb ik altijd het voornemen dat wel te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn posts komen er trouwens moeilijk door in dit topic :s
    Q blijft dan een blanke pagina tonen tot ik vernieuw en dan krijg ik de melding "je hebt deze post al eens geplaatst"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Mijn posts komen er trouwens moeilijk door in dit topic :s
    Q blijft dan een blanke pagina tonen tot ik vernieuw en dan krijg ik de melding "je hebt deze post al eens geplaatst"

    Ik heb het al gemeld aan een mod, zij heeft het al gemeld aan Rutger. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."