• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik moet vanuit Oost-Vlaanderen. Dus van Gent naar Antwerpen.

    weet je hier kan je trouwens makkelijk een schema maken waarop iedereen kan aanduiden wanneer het hem/haar best past ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik moet vanuit Oost-Vlaanderen. Dus van Gent naar Antwerpen.

    weet je hier kan je trouwens makkelijk een schema maken waarop iedereen kan aanduiden wanneer het hem/haar best past ^^

    We hebben 11 februari als voorlopige datum, maar goed idee!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    -

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:13 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    POLL, DUID HIER AAN WANNEER JE KAN!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    *Abo*
    Ik heb aangeduid, ik kan alleen maar op zaterdag, vanwege lessen enzo (les tot 15h07) praktisch voor mij ook niet te doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    *Abo*
    Ik heb aangeduid, ik kan alleen maar op zaterdag, vanwege lessen enzo (les tot 15h07) praktisch voor mij ook niet te doen.

    Ja, best wel logisch, ik heb les tot 16h, maar als ik een goeie bus heb, ben ik er op een halfuurtje. Het zal waarschijnlijk voor de meesten het beste zijn op zaterdagen. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    even een abo nemen op dit topic


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    even een abo nemen op dit topic

    zou je de poll kunnen invullen?
    + welke bus neem je? Als je een 410/417 neemt vanuit Turnhout, kunnen we samen met de bus. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Er is nochtans een meeting geweest in augustus :3
    Maar neen, dan kan ik niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bojangles schreef:
    (...)
    zou je de poll kunnen invullen?
    + welke bus neem je? Als je een 410/417 neemt vanuit Turnhout, kunnen we samen met de bus. (:

    Ik heb de poll gedaan :)
    Ik neem de 770.
    Maar voor de datum; Ik kan echt niet op 21 januari want dan verjaar ik en dan wil ik bij mijn familie zijn.
    Dus zou ik het echt rot vinden moest het dan doorgaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Ik heb de poll gedaan :)
    Ik neem de 770.
    Maar voor de datum; Ik kan echt niet op 21 januari want dan verjaar ik en dan wil ik bij mijn familie zijn.
    Dus zou ik het echt rot vinden moest het dan doorgaan.

    Ja, oké, we zullen daar rekening mee houden!
    En 770? Vanwaar komt die?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Die komt van Zandvliet en gaat dan van Berendrecht - Stabroek - Hoevenen - Ekeren en dan komt die uiteindelijk aan in Antwerpen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Die komt van Zandvliet en gaat dan van Berendrecht - Stabroek - Hoevenen - Ekeren en dan komt die uiteindelijk aan in Antwerpen.

    Ja, oké, die kan ik dus onmogelijk nemen, sorry, haha. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gancanagh schreef:
    Ik moet vanuit Oost-Vlaanderen. Dus van Gent naar Antwerpen.

    weet je hier kan je trouwens makkelijk een schema maken waarop iedereen kan aanduiden wanneer het hem/haar best past ^^


    Dan kun je samen met ons reizen vanuit Gent! =D
    Woon je in Gent?

    -abo-


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoezo zitten er vrijdagen tussen de mogelijke data's?
    Hebben jullie dan geen school? ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'