• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    Nope, zondagen hebben er nooit bij gestaan, aangezien er dan bijna niets open is. :Y)

    Dan heb ik geen idee hoe ik daarbij kwam. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aquila -> Flemish...

    Nouja, ik probeer mijn ouders nog steeds te overtuigen, maar niets is zeker tot de datum vast staat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gallagher schreef:
    (...)
    Met een kerstmuts en een ballon van de McDonalds al lachend achter duiven lopen om ze weg te jagen valt bij mij onder hyperactief gedrag. c:

    Ik ben bang van duiven :'D
    En ik heb veel gemist


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik ben bang van duiven :'D
    En ik heb veel gemist

    Je hebt niet veel gemist! Hoe gaat het blokken?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    Je hebt niet veel gemist! Hoe gaat het blokken?


    Traag en moeilijk. Ik zit achter op schema en heb al heel veel stress omdat ik maandag mijn eerste examen heb. Ik kom echt gek :'D Nou ja, nog een maand op mijn tanden bijten en dan heerlijk genieten van (maar) één weekje vakantie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Traag en moeilijk. Ik zit achter op schema en heb al heel veel stress omdat ik maandag mijn eerste examen heb. Ik kom echt gek :'D Nou ja, nog een maand op mijn tanden bijten en dan heerlijk genieten van (maar) één weekje vakantie

    Hier ook. En die lesvrije week valt net samen met mijn verjaardag! =D
    Ik was mijn taak voor sociologie kwijt op de pc, dus ik ben helemaal opnieuw moeten beginnen. Ö Dus ik lig serieus achter op schema, want ik heb van die taak nog maar 18 pagina's geschreven en ik moet er een stuk of 40 hebben. =(

    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog veel succes allebei!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dankje. =)

    Staat het nu vast dat het op 11 februari is?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Hier ook. En die lesvrije week valt net samen met mijn verjaardag! =D
    Ik was mijn taak voor sociologie kwijt op de pc, dus ik ben helemaal opnieuw moeten beginnen. Ö Dus ik lig serieus achter op schema, want ik heb van die taak nog maar 18 pagina's geschreven en ik moet er een stuk of 40 hebben. =(

    Veel succes!


    De lesvrije week viel ook samen met mijn verjaardag! Haha :'D Wanneer verjaar jij wel?
    Gisteren mijn eerste examen gehad en dat wordt dus al een herkansing. Mijn theorie ging goed, maar mijn oefeningen dus helemaal niet ;( Buis 1 van de 5 vakken, here we go again..
    Hoe is je opdracht van sociologie nog gegaan? En wanneer start jij met de examens?
    Jij ook heel veel succes!
    En sorry dat ik nu pas antwoord, maar ik verlies dit topic steeds uit het oog met dat ik geen abo kan nemen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    De lesvrije week viel ook samen met mijn verjaardag! Haha :'D Wanneer verjaar jij wel?
    Gisteren mijn eerste examen gehad en dat wordt dus al een herkansing. Mijn theorie ging goed, maar mijn oefeningen dus helemaal niet ;( Buis 1 van de 5 vakken, here we go again..
    Hoe is je opdracht van sociologie nog gegaan? En wanneer start jij met de examens?
    Jij ook heel veel succes!
    En sorry dat ik nu pas antwoord, maar ik verlies dit topic steeds uit het oog met dat ik geen abo kan nemen..

    Ik heb '2 dagen blok'; vandaag en gister. Morgen eerste examen van de 7. Ik heb ook een mondeling examen en dat is het laatste examen ook, op donderdag 26 januari. :Y)
    Ik verjaar op 3 februari. En jij dan? Ahja, ik noem het lesvrije week omdat er nog mensen van 30 januari t.e.m. 4 februari examen hebben en ik heb geen examen en geen les. =)
    Dus als de meeting op 11 februari is, heb ik de examens en mijn verjaardag achter de rug.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb '2 dagen blok'; vandaag en gister. Morgen eerste examen van de 7. Ik heb ook een mondeling examen en dat is het laatste examen ook, op donderdag 26 januari. :Y)
    Ik verjaar op 3 februari. En jij dan? Ahja, ik noem het lesvrije week omdat er nog mensen van 30 januari t.e.m. 4 februari examen hebben en ik heb geen examen en geen les. =)
    Dus als de meeting op 11 februari is, heb ik de examens en mijn verjaardag achter de rug.

    Oooh, op die manier, haha. Bij ons is lesvrije week de week net voor de kerstvakantie, zodat we dan al kunnen beginnen leren. Ik verjaar dus 15 december (:
    Leer jij niet in de vakantie dan?
    Ik heb ook een mondeling, 19 januari D: En 23 januari heb ik mijn voorlaatste examen en dan moet ik nog wachten tot 2 februari --" How stupid is that.
    En dan heb ik daarna ook nog een weekje 'lesvrije' week, wat ik vakantie noem ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Oooh, op die manier, haha. Bij ons is lesvrije week de week net voor de kerstvakantie, zodat we dan al kunnen beginnen leren. Ik verjaar dus 15 december (:
    Leer jij niet in de vakantie dan?
    Ik heb ook een mondeling, 19 januari D: En 23 januari heb ik mijn voorlaatste examen en dan moet ik nog wachten tot 2 februari --" How stupid is that.
    En dan heb ik daarna ook nog een weekje 'lesvrije' week, wat ik vakantie noem ^^

    Oh, ik had geen week voor de vakantie. =(
    Ik heb bijna niets anders gedaan dan taken gemaakt. Was een leerkracht die donderdag 23/12 nog een taak van minimum 5 bladzijden opgaf en door mijn eigen stomme schuld was ik mijn taak van sociologie kwijt -ik had nog niet superveel pagina's, maar alles helpt-. Dus ik heb in de vakantie nog 39 bladzijden voor sociologie moeten schrijven. Voor de rest heb ik maar kleine beetjes kunnen studeren.
    26 januari laatste examen, 6 februari terug les. =)

    Edit: Trouwens, Rugter heeft het topic 'gemaakt'.
    Dus nu kunnen we allemaal rondjes lopen van blijheid. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 14:50 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dankje. =)

    Staat het nu vast dat het op 11 februari is?

    Het staat nog steeds niet vast, latrn we zeggen dat het voor 90% zeker is dat het op 11 februari doorgaat. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik word boos als sommige mensen niet komen .________.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    Ik word boos als sommige mensen niet komen .________.

    Waarom?
    Je hebt toch degenen die wél komen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury