• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oké, ik zal morgen ofzo het dan eens vragen aan mijn mama, maar normaal is dat allemaal geen probleem. (:
    Als ik eraan denk zal ik ook mijn fototoestel meenemen, maar dat is ook niet zo geweldig.
    En ik zal van de week ook eens aan al degene die komen de link van mijn facebookaccount doorsturen, want dat is misschien wel handig. :-)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lovingly schreef:
    Ik heb ook wel een fototoestel :3
    En ik heb gewoon gezegd: "Mama, er is in Antwerpen een meeting van Q."
    Mama: "Gaat Glenn mee?"
    Ik; "Waarschijnlijk."
    Mama: "Oke dan."

    Opgelost :')

    Lucky you, haha. Al een geluk dat ik niet zo superver van Antwepren afwoon, anders zou ik er sowieso niet geraken. Het zou wel mogen van mijn moeder, maar sowieso niet van mijn vader. Ik ben nu gewoon aan het hopen dat ik 's ochtends hockeymatch heb, en niet 's namiddags. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Idd.
    Fb en gsmnummers uitwisselen is handig


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Resurrection schreef:
    Oké, ik zal morgen ofzo het dan eens vragen aan mijn mama, maar normaal is dat allemaal geen probleem. (:
    Als ik eraan denk zal ik ook mijn fototoestel meenemen, maar dat is ook niet zo geweldig.
    En ik zal van de week ook eens aan al degene die komen de link van mijn facebookaccount doorsturen, want dat is misschien wel handig. :-)

    Ja, dat zal ik ook doen!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zal nu al snel even een link naar mijn fb zetten: klik


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Toegevoegd :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En ik zit nu op mijn iPhone, dus ik zal morgen link plaatsen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is shoppen met een grote groep niet een beetje moeilijk? :Y)

    Facebook

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:26 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ook toegevoegd. (:
    & Ik ben trouwens ook absoluut voor de starbucks! Voor een kennismakingsding ofzo. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Scandal schreef:
    Is shoppen met een grote groep niet een beetje moeilijk? :Y)

    Facebook


    Ach psshht, we zien wel :3
    Sexy fb-foto, trouwens (wbw)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scandal schreef:
    Is shoppen met een grote groep niet een beetje moeilijk? :Y)

    [url:http://www.facebook.com/profile.php?id=1024996705]Facebook[/url]


    Echt shoppen wel denk ik. Ik bedoel we kunnen een paar winkels in & uit lopen, maar als in elke winkel iedereen iets wilt passen -wat waarschijnlijk gaat gebeuren- gaan we niet zo veel winkels kunnen doen vrees ik. x)
    Ik ga dus waarschijnlijk iets vroeger naar Antwerpen gaan, zodat ik op z'n minst eens kan rondlopen in de Forever 21, want daar ben ik nog altijd niet geraakt. :'D
    Mensen die vanwege treinverkeer ook veel vroeger zijn, zijn dus niet alleen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik drink geen koffie :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    Ik drink geen koffie :W

    Chocomelk? En ze hebben er heerlijke muffins. :9~
    Ik dronk ook geen koffie, tot ik voor het eerst naar de Starbucks ben geweest.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Resurrection schreef:
    (...)

    Echt shoppen wel denk ik. Ik bedoel we kunnen een paar winkels in & uit lopen, maar als in elke winkel iedereen iets wilt passen -wat waarschijnlijk gaat gebeuren- gaan we niet zo veel winkels kunnen doen vrees ik. x)
    Ik ga dus waarschijnlijk iets vroeger naar Antwerpen gaan, zodat ik op z'n minst eens kan rondlopen in de Forever 21, want daar ben ik nog altijd niet geraakt. :'D
    Mensen die vanwege treinverkeer ook veel vroeger zijn, zijn dus niet alleen. :'D

    Damn, dat is waar. Iemand zit me constant klaar te stomen voor die Forever 21. x)
    Misschien moet ik ook vroeger gaan, dan kan ik ook echt shoppen. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Is shoppen met een grote groep niet een beetje moeilijk? :Y)

    Facebook

    Echt shoppen zal er waarschijnlijk wel niet van komen, hahaha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."