• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gancanagh schreef:
    Stel hem dan maar gerust dat ik dan wel 19 ben maar in géén geval op meisjes val. You're safe.


    Haha ;D


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Bojangles schreef:
    (...)
    Ik ken hier ook (nog) niemand van, maar dat maakt het misschien wel leuk, Yoni! :'D Ik zal je erop zetten!

    Ik ken ook totaal nog niemand van diegene die zouden komen. Maar meetings zijn er om nieuwe mensen te leren kennen niet ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aquila schreef:
    Oh, ja. Ik ben al een aantal keer in Antwerpen station geweest, maar waar is er in godsnaam een starbucks? *Ik wist zelf niet dat ze dat hadden in België*

    Ik weet hem ongeveer zijn ^^ Dus als we samen de trein nemen, zijn we al met twee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Elensar schreef:
    (...)

    Ze hadden mij al aan de leeuwen gevoerd :Y)

    Dus dat gaat niet meer, ik ben al dood. (sinds 11 augustus, dankjewel Orchideous & Patronum


    Jij weet die datum nog 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Jij weet die datum nog 8D


    Blijkbaar ja, want de dag van mijn knie (je weet wel) was woensdag 3 augustus, en de meeting was een dag na dat mijn gips er af mocht (10 augustus, na een veel te lange week), dus donderdag 11 augustus 2011. En we hadden afgesproken om 11 uur aan het winkeltje aan de inkom. (jij had een roze trui aan)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Elensar schreef:
    (...)

    Blijkbaar ja, want de dag van mijn knie (je weet wel) was woensdag 3 augustus, en de meeting was een dag na dat mijn gips er af mocht (10 augustus, na een veel te lange week), dus donderdag 11 augustus 2011. En we hadden afgesproken om 11 uur aan het winkeltje aan de inkom. (jij had een roze trui aan)


    Fout :')
    Blauwe trui + roze shirt :')
    maar bijna juist (':


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Fout :')
    Blauwe trui + roze shirt :')
    maar bijna juist (':


    je stuurde een sms naar mij: ik heb roze aan. (ik heb echt jullie lang genoeg te zien om nog precies te weten wat jullie aanhadden)

    En er ging ook nog iemand hysterisch doen vanwege iets van HP ;D


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Elensar schreef:
    (...)

    je stuurde een sms naar mij: ik heb roze aan. (ik heb echt jullie lang genoeg te zien om nog precies te weten wat jullie aanhadden)

    En er ging ook nog iemand hysterisch doen vanwege iets van HP ;D


    That'd probably be me :')
    Maar ik had toen inderdaad mijn pull al uit gedaan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    abo?
    Niet dus

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 14:21 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik weet hem ongeveer zijn ^^ Dus als we samen de trein nemen, zijn we al met twee (:


    Edit: 3.
    Als ik ga, is er een grote kans dat Bo ook gaat en met dat we in hetzelfde dorpje wonen + dezelfde bus + dezelfde school -.-" Hehe.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb er al zin in. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga mee :3
    En schrijf Smugness (Glenn) ook maar op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aquila schreef:
    (...)

    Edit: 3.
    Als ik ga, is er een grote kans dat Bo ook gaat en met dat we in hetzelfde dorpje wonen + dezelfde bus + dezelfde school -.-" Hehe.


    inderdaad een positief ding, we zitten niet in dezelfde klas want dan zouden we gewoon gek worden van elkaar

    en ja als nele gaat, ga ik kijken als ik mee, maar zonder nele ga ik niet gaan

    Count me in as a maybe!


    All I have in life, is my imagniation.

    abo
    nog steeds niet

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 10:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right