• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik kan de doodle wel nog niet invullen omdat ik niet weet wanneer ik wel of niet kan, ik laat dat weten wanneer de datum bekend is. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb helemaal geen naam ingevuld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aquila schreef:
    Heb het gevraagt, maar ik kreeg niet echt een duidelijk antwoord. Ik blijf proberen :Y)
    Btw. als het de 4e is, kom ik zeker. Alles om niet naar het schoolbal te gaan.

    Wou jij niet graag naar dat schoolbal?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Wou jij niet graag naar dat schoolbal?

    Ja en nee (: *Muhaha*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zaynatic schreef:
    Ik kom heeeeeel misschien wel. Ik moet jullie schattige belgische stemmetjes horen ;33


    Ik sta nog niet op de lijst o.o

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Ik sta nog niet op de lijst o.o

    Moet je effe tegen Kato zeggen (Bojangles)
    Ze is nu op 'reis'... dus...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Orchideous schreef:
    Ik kan de doodle wel nog niet invullen omdat ik niet weet wanneer ik wel of niet kan, ik laat dat weten wanneer de datum bekend is. (:

    De doodle is er net om een vaste datum te kunnen prikken. Je kan gewoon invullen wat je al weet en later aanpassen. Er staat niet voor niets een potloodje bij ieder zijn naam. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Patronum --> Lovingly


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oké, nu is er ook al een 'Secret Girl'? Ik ga die anonieme invullers gewoon uit de poll verwijderen, anders wordt het wel héél erg onoverzichtelijk... Als je wilt komen ende poll invult, doe het dan gewoon met je voornaam.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Ik sta nog niet op de lijst o.o

    Hoe heet je? Dan zet ik je er op als 'misschien'. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    IK WIL OOHOOK! Maar het mag niet, dus ja. ):

    Chirest schreef:
    IK WIL OOHOOK! Maar het mag niet, dus ja. ):

    Ah, dat is wel jammer ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scandal schreef:
    (...)
    De doodle is er net om een vaste datum te kunnen prikken. Je kan gewoon invullen wat je al weet en later aanpassen. Er staat niet voor niets een potloodje bij ieder zijn naam. =P


    That's my problem, ik weet NU niet welke datum ik kan of niet, kwestie van dat iedereen hier altijd op het laatste moment komt voor iets te gaan doen. (:

    Btw: zet me maar bij in het topic met (misschien)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gallagher schreef:
    (...)
    Hoe heet je? Dan zet ik je er op als 'misschien'. (:


    Ellen ^^

    Orchideous schreef:
    (...)

    That's my problem, ik weet NU niet welke datum ik kan of niet, kwestie van dat iedereen hier altijd op het laatste moment komt voor iets te gaan doen. (:

    Btw: zet me maar bij in het topic met (misschien)

    Bij mij kan het uur misschien moeilijk zijn, ik heb 's zaterdags hockey, en die uren weet ik nog niet. Ik ga proberen om het op die dag af te zeggen, en anders kom ik gewoon wat later. :Y)
    Maar als je weet wanneer je wel/niet kan, wil je het dan in de doodle zetten? (: Ik zal je er op zetten als 'misschien'


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."