• Meer mensen die net als ik nog wat gekke gothic/emo/alto vrienden zoeken..
    Zelf ben ik nog niet zo lang zoals ik nu ben en mis daardoor vrienden die hetzelfde als ik denken/eruit zien/zijn.
    het maakt me niet uit waar je woont :p
    Gwn msn-buddies :) en dan mss leuke meetingen..
    please, ik heb echt mensen nodig die ook anders zijn.
    zelf ben ik een beetje alto/gothic (A)

    muziek: rock, hard rock, metal, gothic rock, etc.. (bands zoals Black veil Brides, Evanescence, Within Temptation etc..)
    interesses: muziek, friends, artwork!! (ik teken zelf ook)

    Plaats ff een reactie of stuur een persoonlijk berichtje :) dankjulliewel <3


    you make everything seem so possible <3

    Oehh pick me! :3

    Ik ben niet echt gothic of emo ofzowiets, maar ik vind het gewoon cool en ik heb soms ook wel eens wat apartere kleren aan.
    En ik heb een beetje hetzelfde 'probleem' als jij, ik heb zelf ook niet echt vrienden die nja aparter zijn en graag naar meetings willen and stuff..


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb wel ongeveer dezelfde interesses, kijk anders even op m'n profiel, daar staat wat meer.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb ook wel dezelfde interesses, ik kleed me alleen niet echt alternatief, soms dan een vest van de Large of van die typische skateschoenen, lol.
    Ik heb zeg maar hetzefde als jij, bij mij op school zitten misschien twaalf mensen die ook wat anders zijn? :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik beschouw mezelf niet echt als emo of gothic,alhoewel mensen me soms wel zo noemen (: Ik ken wel mensen die zoals mij zijn,maar mijn vriendengroep verschilt echt enorm veel van stijl en interesses.Wat soms wel irritant kan zijn,dus ik begrijp wat je bedoelt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.