• Vandaag was dus de grote Zuid-Holland Quizlet meeting, en er waren echt vet veel mensen en het was dus vet gezellig :'D Maar voor de mensen die het uitgebreid willen hebben, zie hier mijn verslag. (krul)

    Om 12.00 zou de eerste groep (ik, Rose -geband-, Iris -washington-, Gaby -gabydeuser-, Nikki -assassin- en Sebas -lycaon-) afspreken bij het kabouter buttplug-standbeeld. Dus toen ging ik daar met Rose heen; was er nog niemand. Dus ik ging helemaal flippen, 'ja dalijk heb ik het verkeerd gelezen! en rose droog 'ik wil naar de mac'. Dus wij richting de Mac, zag ik opeens Gaby -ik herkende haar aan haar beschrijving- dus wij als een gek teruglopen. En toen daarna kwamen Nikki en Sebas nog en toen gingen we gewoon praten en naar de mac -haha- enzo en toen gingen we terug naar Kabouter Buttplug om 13.00 om op de rest te wachten die vanaf Centraal zou komen. En toen stonden er nog 2 mensen naast ons die eruit zagen of ze wachtten. Dus wij zo 'zijn zij nou van q of niet?' en toen ging Iris het vragen, en toen bleken het dus Joyce -Hearted- en xlovethx -ofzo ;$- te zijn. En toen bleek dat Annick -Pukkel
    xDing- en haar vriendje Fedor nog niet op CS waren en toen gingen we daar heenlopen.

    Daar stond toen zo'n hele groep, waarvan Krul -DaKrulliCode-, Samantha -Sniper- , Naomy -iMoan- en Rady, Sarita -mine-, Shireen -Rosyln-, Dominique -Hel- en andere Samantha -Courtesan-. Toen waren alleen Annick -Pukkel
    xDing- en Fedor er nog steeds niet en gingen een paar mensen hun halen, en toen was iedereen er uiteindelijk en gingen we lopen en praten enzo.

    Toen gingen we naar het Binnenwegplein en de Mediamarkt, de Black Widow en H&M enzo en voor de Mac gingen we zitten op zo'n plein en Rady -het vriendje van Naomy- had zijn gitaar bij zich en ging toen de hele tijd zingen en akoestisch gitaarspelen enzo, en hij was echt goed. _O_ Hij ging vooral Tokio Hotel doen want dat ging Iris vragen maar hij ging voor mij ook Balhaar -die Justin Bieber parody- doen omdat ik om een Bieber-liedje vroeg XD en toen gingen Iris en Rose met de muts van Iris bedelen bij mensen die langskwamen maar alleen ik had er geld in gedaan, de mensen waren gierig (cat)

    En toen gingen we nog meer winkels in en toen kwamen er nog hare krisjna-mensen in zo'n optocht met van die instrumenten en trommels enzo en toen gingen we in die optocht mee en toen kwamen we weer bij het Binnenwegplein en toen was daar een man met een heel groot spandoek met 'dood' bovenaan, daaronder een kruis met 'Jezus' op die horizontale balk en 'leven' onderaan. Ging hij ons helemaal proberen te bekeren, wat hem niet echt gelukt is. En je moest dus over dat kruis heen lopen van dood naar leven maar over Jezus heen dus. En toen ging Rady allemaal van die opmerkingen maken van 'God laat over zich heen lopen!' enzo. en dat was wel droog.

    En iedereen ging eten kopen en iedereen jatte elkaars eten enzo, en we waren nog in een tattooshop geweest en een emo-shop enzo. Alleen na een tijdje waren Hearted en xloveTHx wel weg opeens, die konden we niet meer vinden :'D en toen waren we in de New Look en toen moesten de eersten weg, Krul -DaKrulliCode- , Shireen -Rosyln- , Samantha -Sniper-, Dominique -Hel- en andere Samantha -Courtesan-. en toen ging iedereen afscheid nemen van hun en heel normaal , gewoon knuffels enzo en het was echt net alsof we gewone vrienden waren ofzo. (:

    Toen gingen Iris, Sarita, Gaby, Rose en ik nog de mediamarkt in om op Q te gaan op die laptops daar maar dat mocht niet haha, en in die tussentijd gingen Rady en Naomy en Nikki en Sebas naar de Gal&Gal om drank te halen. Toen moest Sarita weg en nadat we van haar afscheid hadden genomen gingen we op zoek naar de drank-groep -haha :'D- en toen gingen wij naar hun toe en ook weer afscheid nemen met een grouphuug en toen gingen Rose en ik weer op de metro en Iris en Gaby op de trein terug naar huis, en was het voorbij. (:


    Maar het was dus heel gezellig en iedereen die er niet bij was heeft iets gemist hoor! _O_ En ik vind dat we het snel nog een keer moeten doen jongens. (: <3


    Groepsfoto
    v.l.n.r. boven: Samantha - Courtesan, Shireen -Rosyln, Amber -Wallflower-, Rose -geband-, Fedor, Annick -PukkelXDing-, Sebas -Lycaon-, Naomy -iMoan-, Rady, Samantha -Sniper-
    beneden: Dominique -Hel-, Iris -Washington-, Nikki -NikkiPedia-, Krul -DaKrulliCode-, Sarita -Mine-, Gaby -GabyDeUser-.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 15:53 ]


    Hope goes lost but never dies.

    nehehe, ik ben jaloers ): Ik wou ooh-hook!.


    I live for the applause, you will die for it.

    Awww! Dat klinkt zo gezellig. Volgende keer op de Afsluitdijk, hoor (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was de eten jatter:9~
    Ja, ik vond het echt super!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Ik was de eten jatter:9~
    Ja, ik vond het echt super!

    jaman, jij hebt mijn halve milkshake opgezopen ):
    haha nee hoor, ik vond hem toch te groot. XD


    Hope goes lost but never dies.

    Het klonk heel leuk (: Hier waren zo te horen meer mensen dan bij de meeting in Groningen :P


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Villain schreef:
    Awww! Dat klinkt zo gezellig. Volgende keer op de Afsluitdijk, hoor (cat)


    (Y)


    You are beautiful, you are love.

    Himalaya schreef:
    (...)

    (Y)

    Oh! Dan kun jij ook komen, Nynke :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Afsluit dijk is ook dichter bij mijn huis :Y)

    Villain schreef:
    (...)
    Oh! Dan kun jij ook komen, Nynke :9~
    \
    Ik dacht eerst dat je het tegen jezelf had hahaha, maar zij heet ook Nynke (nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)\
    Ik dacht eerst dat je het tegen jezelf had hahaha, maar zij heet ook Nynke (nerd)

    Hahaha. :'D

    Ey, Amerricka. Waar woon jij dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil jou nog steeds meeten, mrs Messi :9~
    Ik ga je dan de hele dag 'mevrouw messi' noemen (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beter dat het zo leuk was dan. (flower)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Jammer dat ik er niet bij was.. woon ook in Zuid-Holland(huil)

    Villain schreef:
    (...)
    Oh! Dan kun jij ook komen, Nynke :9~


    ja! :9~:9~


    You are beautiful, you are love.

    Iglesias schreef:
    Ik wil jou nog steeds meeten, mrs Messi :9~
    Ik ga je dan de hele dag 'mevrouw messi' noemen (nerd)

    volgens mij vonden mensen me ook zwaar irritant dat ik zoveel over hem praatte :'D


    Hope goes lost but never dies.