• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Brooke Rivera.

    Ik heb mijn ogen inmiddels gesloten en ga op in het nummer. Plots hoor ik iemand 'Hey' zeggen, open mijn ogen en verlies bijna mijn evenwicht. Ik zwaai even met mijn armen en sta weer recht. 'Hi' Zeg ik en grinnik even voor mijn stuntelige vertoning.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik glimlach. 'Niet vallen he.' Ik zet mijn spullen in de hoek neer en ga zitten. 'Ga maar verder.' Glimlach ik.

    Brooke Rivera.

    'Ik val nóóit' Zeg ik met een sarcastische ondertoon. 'Ga maar verder' Zegt hij glimlachend. 'Alleen als jij meedoet' Zeg ik, zet een arm op mijn heup en kijk hem uitdagend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'Ik kán geen ballet.' Zeg ik hoofdschuddend. 'Dat weet je maar al te goed.' Ik kijk haar aan. 'En het is leuker om naar jou te kijken.'

    Brooke Rivera.

    Ik grinnik om zijn reactie. 'Oke,' Zeg ik zuchtend. 'Maar dan ga jij straks' Grijns ik. Ik zet de muziek weer aan en begin weer te dansen óp spitzen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik kijk toe hoe ze danst. Ze lijkt me vergeten te zijn en geeft zich over aan de muziek. Het valt me nu pas op hoe dun ze eigenlijk is. Té dun als ik er over na denk.

    Brooke Rivera.

    Als de muziek stopt kijk ik naar James terwijl ik mijn spitzen uittrek. Hij kijkt me onderzoekend aan. 'Is er iets?' Vraag ik onzeker.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik klap voor haar. 'Niets bijzonders het valt me alleen nu pas op hoe dun je bent.' Mompel ik. En sta op.

    Brooke Rivera.

    'Dun, ja vast' Denk ik en richt mijn blik op de grond. Ik pak mijn spitzen en sta op. Ik zet de muziek uit en ga op een van de stoelen zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'Ik bedoelde er niets mee je bent gewoon erg slank.' Leg ik uit en ga staan. Mijn muziek begint en ik start mijn routine te dansen.

    Brooke Rivera.

    'Nee, niemand bedoelt er iets mee' Mompel ik geërgerd en hoop dat hij het niet gehoord heeft. Ik weet niet waarom ik dat zei. Het floept er gewoon uit. Ik kijk naar zijn bewegingen en laat hem geen een keer uit mijn zicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik stop met dansen. 'Wat is er met jou en gewicht?' Je wilt nauwlijks eten en als ik zeg dat je slank bent is het ook niet meer goed?' Ik kijk Brooke vragend aan.

    Brooke Rivera.

    Hij stopt met dansen en vraagt iets waardoor mijn hart sneller begint te kloppen. 'Niets, er is niets.' Antwoord ik en kijk weg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'Er is wél iets.' Ik ga naast haar zitten. 'Ik wil je helpen Brooke,' Ik kijk haar aan en sla een arm rond haar schouders.

    Brooke Rivera.

    'Er valt niets te helpen, want er ís niets' Werp ik terug en voel dat mijn ogen waterig worden. 'Waarom doe je nou zo boos tegen hem? Hij wilt je helpen, maar als je zo doet wil hij dat niet hoor Brooke!' Roept een stemmetje woedend in mijn hoofd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'