• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Quinty Smith.

    "Ehm...Weetje waarom ik vorige keer wegrende? Ik had geen zelfvertrouen meer omdat we samen danste. Ik kan dat niet, ik weet niet wat het is..." Zeg ik en kijk hem aan, ik ga dichter bij hem staan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik pakte haar zachtjes vast, en streelde haar haren. Ik drukte een kus op haar voorhoofd. ' Geeft niet schatje, dan doen we het toch om en om? ' vroeg ik aan haar. ' En ik durf te wedde dat je de beste danseres bent uit heel het danskamp, ' slijmde ik erachter aan.

    Quinty Smith.

    "aaawh, dat is lief." Zeg ik en kijk hem aan. "oké. Omstebeurd." Zeg ik en ga klaar staan. Ik luister naar de beat en begin er bewegingen op te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Wauw, het was nog waar ook. Ze danste echt perfect, maar ze durfde zich nog niet echt te geven. ' Laat het allemaal gaan. Het is jou en je dans, ' moedigde ik haar aan, en neurïde het liedje mee.

    Quinty Smith.

    Ik begin nog sneller te dansen. Ik kijk nar Steve. ik stop en hou me hand voor mijn mond. "Sorry." Zeg ik en ren naar de wc's. Met steve op mijn hielen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik rende haar achterna. Ze rende een wc hokje in. Even later hoorde ik braak geluiden. ' Quinty.. Je hebt toch geen.. Eetstoornis? ' vroeg ik voorzichtig aan haar. ' Of voel je je niet zo lekker? '

    Quinty Smith.

    Als ik door heb getrokken loop ik de wc uit. "Nee, ik weet niet wat het is, het is ineens..." Zeg ik en denk na. Ik herinner me eigelijk niets meer van vannacht alleen dat we 'het' hebben gedaan, maar ik weet neit hoe. Ik was mijn handen. "Zullen we verder gaan?" Vraag ik en pak Steves hand en loop met hem naar de Danszaal. "Ga jij maar dansen." Glimlach ik als we daar zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Ga alsjeblieft rustig zitten, want volgens mij gaat het niet zo goed, ' zei ik tegen haar. ' Ik ben bezorgd om je.. Misschien moet je even in bed gaan liggen, en dat ik je gezelschap kom houden. Anders wordt het misschien erger, '

    Quinty Smith.

    "Ja, dat lijkt me ook beter." Ik loop als een zombie naar de slaapzaal toe en ga in bed liggen, Steve komt naast me liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Ik snap het niet, heb je iets verkeerds gegeten ofzo? ' vroeg ik aan haar. Ik knipte het licht van de slaapzaal uit.

    [ Ik ga slapen. (A)(flower) ]

    Quinty Smith.

    "Ik weet het niet. Ik ben nooit ziek, en ik geef ook nooit over..." Zeg ik en sluit mijn ogen even. Ik hoel Steve zijn hand oner mijn truitje gaan. Ik giechel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja ik ook. Tot morgen. <3 :) Slaap lekker. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    )ik b3n er nog, zit op me 3ds. ;) (


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( Ik ben er ook.. Can't sleep.. )

    Steve Styles.

    ' Ik ben heel blij dat ik jou als vriendin heb, ' fluister ik in haar oor. ' I'll never let you go.. '