• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Brooke Rivera.

    Ik leg mijn hoofd op haar schouder en stop langzaam met huilen. 'Hij wou me helpen..' Snik ik na. 'En ik gedraag me weer zoals ik altijd doe. Fucking geiriteerd' Roep ik en gooi een van mijn spitzen tegen de muur.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 20:22 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik vind het vreselijk haar zo te zien, de aandoening, zoals ik het voortaan ga noemen, sloopt haar helemaal. En het ergste is dat iedereen het merkt, maar dat ze zelf volhoud dat het niet zo is.. Alleen zal ik dit voor me moeten houden, als ik dit vertel wordt ze echt niet blij. "Kom op, je.. je kan er toch niks aandoen dat je.. eh.. vervelend reageerd?" zeg ik met moeite en hoop met heel mijn hart dat het niet verkeerd overkomt.

    James Rhine

    'Ey Levi.' Hij geeft me een high five en ik glimlach. 'Hoe is het met je?' Ik had het altijd al erg goed met Levi kunnen vinden hij was chill

    Brooke Rivera.

    'Het komt toch uit mijn mond? Ik ben toch diegene die zo kutt reageert?' Zeg ik verdrietig en boos op mezelf. 'Ik ben gewoon boos, boos op mezelf..'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    Ik geef een high-five en glimlach. 'Alles chill, met jou?' Zeg ik en begin langs het water te lopen. Ik mag die James wel en ik kan het ook wel goed met hem vinden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'Ja gaat wel,' Ik steek mijn handen in mijn zakken en we lopen een beetje over het strand. 'Ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje zorgen maak om Brooke, dat meisje van de ballet en moderne dans groep.'

    Levi Lahote.

    'Is er iets met haar dan? Ze is alleen een beetje dun, maar verder niets toch?' Vraag ik en haal mijn hand door mijn haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'Ja maar het zit me niet lekker, ze doet moeilijk over eten vind het vervelend als je ook maar iets zegt over haar figuur, zelfs als het positief is.' Ik zucht en schop een steentje weg. 'Ik weet niet maar het houd me bezig.'

    Fay Cooper.
    "Oke, het komt uit jou mond. Maar dan nog! Jij kan er niks aan doen.. Naja, niet veel. Ik snap dat je boos bent op jezelf. Het is voor jou ook heel moeilijk." zeg ik en troost haar nog steeds. Die laatste zin kwam er toch iets onhandig uit. Ik hoop zóo dat ze die laatste zin goed opvangt..

    Levi Lahote.

    'Ik zal ook wel even op haar letten, maar misschien houd het je zo bezig, omdat je iets voorhaar voelt?' Vraag ik met een grijns en voel de wind die door mijn haar waait.

    Brooke Rivera.

    'Misschien ben ík juist diegene die weg moet. Ik maak het voor niemand leuk hier. Ik zorg alleen maar voor irritatie' Zeg ik terwijl ik opsta. 'Ik wil het niet voor jou verpesten en ook niet voor James' Het laatste zeg ik wat zachter en maak aanstalte om naar mijn kamer te lopen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Sorry maar ik ga even afwezig, voor hoelang geen idee, iemand mag mijn personage wel even overnemen als dei wilt. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zeg, Alexyss is eenzaam in de danszaal voor Breakdance&Freerunnen XDD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Ik schud mijn hoofd. 'Tuurlijk het is een leuk meisje maar ik ken haar amper.' Ik kijk Levi met serieus gezicht aan.

    Levi Lahote.

    'Ik geloof je al' Zeg ik en loop verder. 'Genoeg tijd im haar te leren kennen toch?' Vraag ik en denk even aan Alexyss.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik heb het gevoel dat alles in elkaar klapt. Brooke wil weggaan? Nee! Okee, misschien verpest ze het een héél klein beetje. Maar.. dat maakt niet uit. Ze heeft het moeilijk en als ze het toegeeft kan iedereen haar helpen. Ze móet gewoon blijven. Ik loop naar haar toe en hou haar vast. "Brooke, het kan mij niet schelen dat je irritaties opwekt. Je móet gewoon blijven, het is je droom. Denk daar aan. Je mag je droom niet opgeven. Wij willen je altijd allemaal helpen, maakt niet uit of jij het wil. Maar je mag gewoon niet weggaan!" zeg ik zachtjes en merk dat ik verdrietig wordt om Brooke zo te zien staan. Haar aandoeningg sloopt haar, dat is duidelijk..

    Louise Broadwell.
    Ik zit wat op mijn kamer te niksen. Zachtjes zucht ik en kijk triest. "Dit heeft gewoon geen zin." mompel ik tegen mezelf. "Ik kan hier helemaal niks.." Met tegenzin ga ik staan en loop met mijn krukken de deur uit naar en van de Danszalen. Moeilijk duw ik de deur open en ga op een bankje zitten. Ik kijk naar Alexyss, voor mij beter bekend als 'de vriendin van Levi'. Ik blijf zachtjes zitten en kijk naar haar technieken. Ze kan zeker weten goed dansen.