• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    [ Jammer, Dracy... :( ]

    James Rhine

    'We zullen zien.' Zeg ik met een kleine glimlach. 'Maar vertel hoe zit het nou tussen jou en Alexyss?'

    Alexyss Elvredo.
    Doordat ik teveel met mijn gedachtes bij Levi zit, verlies ik weer bij die ene truc mijn evenwicht en val om. Ik ga zitten en denk. Ik kijk om naar een bankje.
    'Oh, hé Louise, hoe gaat het met je enkel?' vraag ik was afwezig, want ik denk nog steeds aan Levi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aztech schreef:
    [ Jammer, Dracy... :( ]


    [awh.. :(]

    Louise Broadwell.
    "Het gaat wel met mijn enkel. Ik vind het gewoon kxt, want ik kan zeker 4 weken niet dansen." mompel ik. "Gaat het? Je maakte net een pijnlijke val." zeg ik kijk bezorgd.

    Levi Lahote.

    'Ach, ik weet het niet hoor.. Ik vind haar leuk, meer dan leuk. Maar een relatie hier?' Zeg ik nadenkend en kijk naar de zee.

    Brooke Rivera.

    'Ik wíl wel blijven, maar het voegt niet. Als ik blijf, blijven mijn irritaties ook. Ik weet het gewoon niet meer Fay.. Iedereen denkt altijd dat ik het perfecte leven heb, maar dat héb ik niet. Ze weten niet wat er thuis is gebeurd en hoe ik me voel. Fay jij bent de enige die ik álles vertelt heb.' Zeg ik en zak weer in elkaar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik volg zijn blik naar de zee. 'Waarom geen relatie hier? Misschien is het wel je enige kans als je echt van haar houd.' Ik ga ondertussen zelf zitten.

    Alexyss Elvredo.
    Daar denk ik even over na. Er zal vast niets gebeurd zijn.
    'Vast niet,' besluit ik. Ik sta voorzichtig op maar besef dan dat er een soort pijnlijke steek door mijn knie gaat. Ik laat mezelf weer terugvallen.
    'Au!' mompel ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Opnieuw hou ik Brooke goed vast. "Lieverd. We kunnen samen iets aan die irritaties doen. Zeker weten. Ik kan je niet laten gaan. Denk aan je droom!" zeg ik en spreek haar moed in. Als zij weg zou gaan.. Dan ga ik ook. Ze móet blijven, we zijn hier samen gekomen en ik wil ook samen thuis komen. Ik ga er alles aan doen om haar te laten blijven, dat is zeker.

    Louise Broadwell.
    "Alexyss? Gaat het echt wel..?" zeg ik bezorgd. "Moet ik hulp halen?" stel ik voor. "Het ziet er echt niet goed uit." zeg ik en kijk van haar pijnlijke gezicht naar knie.

    [Ik moet gaan, naar bedje toe. Ben er morgen weer! Doegh! (H)]

    Alexyss Elvredo.
    Ik leg mijn hand op mijn knie. Ik knik dan, en mijn gezicht vertrekt een moment van de pijn. Zal ik niet meer kunnen dansen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Misschien, misschien ook niet. Wie zal het zeggen? ' Zeg ik zacht en gebruik hem als oorbeeld omook te gaan zitten.

    Brooke Rivera.

    'Ik weet het niet Fay. Ik zal kijken...' Zeg ik en wrijf met mijn hand over de vloer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik tast met mijn hand naar mijn mobiel. Ik heb nog voor deze dag het nummer van Levi gevraagd, en toets het nummer in. Na 4 piepjes te horen nam Levi op.
    'Hé, met Alexyss, kan je even naar de danszaal komen, alsjeblieft?...' vraag ik voorzichtig met een pieperig stemmetje van de pijn. Mijn knie brandt de hele tijd, en het lijkt net alsof er een mes doorheen is gestoken - voor mij dan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    Nadat ikben gaan zitten, gaat mijn mobiel en ik neem op. Ik hoor de pijnlijke stem van Alexyss. 'Ik kom al' Antwoord ik en kijk even naar James. 'Ik moet Alex gaan redden' Zeg ik grappend terwijl ik opsta. 'Good luck!' Zeg ik nog voordat ik verdwijn en naar de danszaal loop. 'Hi Alex, Whats wrong?' Vraag ik en loop naar haar toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik heb nog steeds mijn hand op mijn knie. Ik kijk naar Levi.
    'Ik heb een verkeerde val gemaakt omdat ik te veel aan j... Doet er niet toe,' zeg ik met een zuchtende ondertoon. Wanneer ik even één millimeter mijn knie beweeg vertrekt mijn gezicht weer van de pijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Kan je opstaan?' Vraag ik en leg haar arm om mijn nek zodat ik haar kan helpen. 'Ik kan de ehbo wel halen? Of een dokter bellen?' Stel ik bezorgd voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'