• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    [oke jmmr doeidoei Xxx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Is goed, ' mompelde ik nog, en zag hoe ze naar de douche rende..

    Levi Lahote.

    Aangekleed en wel loop ik naar beneden waar Quinty tegen me oploopt. 'Hi Quinn. Wat sie jij eruit' zeg ik lachend en loop richting de eetzaal.

    Brooke Rivera.

    Mijn wekker gaat nog een keer. Ik sla erop en gooi mijn dekbed opzij. Nog een keer wrijf ik in mijn ogen, haal wat kleren uit de kast en loop richting de douche. Ik trek mijn klere uit en stap onder de douche. Als ik de douche heb aangezet hoor ik het water vallen en denk ik aan James. Na ongeveer tien minuten stap ik onder de douche vandan en trek ik schone kleren aan. Als ik richting de eetzaal loop kijk ik even naar de poort waar ik Louise en Adam aan zie komen lopen/rollen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steve Styles.

    Snel rende ik ook naar de douches. Ik douchte snel, en pakte schone kleding. Ik kon me natuurlijk zo vertonen. Anders wist iedereen dat we seks hadden gehad.....

    Quinty Smith.

    Snel spring ik onder de douche ik was mijn haar, speol het uit, zeep mijn lichaam in speol me af doe de douche uit en droog me af. Ik kleed me aan en snel wandel naar de eetzaal. Waar ik op een elge plek ga zitten. Levi kijkt me lachen aan, alsof hij weet wat er is gebeurd...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Toen ik klaar was liep ik nietsvermoedend de eetzaal binnen. Daar zaten Quinty en Levi.. Ik ging zitten op een stoel, en pulkte wat aan de mouw van mijn jack. Nu maar hopen dat niemand door had dat wij iets hadden uitgespookt....

    Quinty Smith.

    Ik kijk naar Steve, en kijk hem zwoel aan. Daarna knipoog ik en zeg onhoorbaar 'I love you.'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik glimlachte naar haar. Als ik in haar ogen keek verdween de wereld om mij heen. Maar hoe legde je zoiets uit in woorden? ' I love you too, ' zei ik onhoorbaar terug, maar ze wist genoeg. ' Nou, ik ga maar eens oefenen in de danszaal, ' mompelde ik, en stond op. Even checken of Quinty me achterna ging... Haha.

    Quinty Smith.

    Waar zou hij heengaan? Zal ik hem achterna gaan? Ik heb honger... Maar... Nee eerst eten... En kijken of Levi iets terug zegt. "Hoe was het gister bij het kampvuur?" Vraag ik aan Levi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    Levi ziet er afwezig uit. Ik eet snel de laatste hap van mijn broodje en besluit Steve te zoeken. Ik loop door de gangen, ik hoor muziek, di vast en zeker van de danszaal komt, ik loop erheen en ja hoor daar is Steve.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik maakte stevige moves op dit liedje. Ik bewoog me sexy, classy, en hip-hop achtig in één. Ik maakte een draai, en deed een stuk van de dans op de vloer. Geheel op mijn eigen manier..

    Quinty Smith.

    "Steve." Ik wil net een stap binnen zetten, als ik me ineens misslijk voel. Ik ren naar de wc's en geef over. Ik voel me niet goed...Ik trek door en kijk in de spiegel, ik zie wit. Vast een koutje opgelopen van vannacht.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik hoorde iemand ' Steve ' zeggen. Het was mijn vriendin, ik wist het zeker. Ze rende weg. Ik stopte met dansen, en hijgde nog na. ' Quinty! Waar ga je heen? ' riep ik naar haar.

    Quinty Smith.

    ik loop de Wcs uit, daar staat Steve aan de andere kant van de gang. "Steve." Zeg ik weer. "Hier." Ik kijk hem aan. "Gaat het?" Vraagt hij. "Ja het gaat goed." Zeg ik en glimlach. "Kom dansen." Zeg ik en trek hem mee naar de danszaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Weet je het zeker? ' vroeg ik aan haar, maar ze leek het niet te horen.
    We stonden weer in de danszaal. Ik deed hetzelfde liedje op als net. ' Kun je nu wel laten zien wat je in huis hebt? ' vroeg ik uitdagend aan haar, en tikte ritmisch op de beat van de muziek.