• De nieuwe naam van Mitchell *O*.
    Ik zal deze naam dragen met trots en iedereen zal nu nog beter weten van wie ik hou ^^
    Nikki, deze naam is speciaal voor jou.

Like it or not?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

(heart2)

Your make-up is terrible

Lol "Nikki, deze naam is speciaal voor jou".
    Dat klinkt alsof je een liedje aan haar opdraagt!
    (clown)

everything, in time

(H)

Stom Non-GM hartje

[ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 15:47 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Progeny schreef:
    Lol "Nikki, deze naam is speciaal voor jou".
    Dat klinkt alsof je een liedje aan haar opdraagt!
    (clown)

Ik heb mijn naam aan haar opgedragen. Is toch bijna hetzelfde?

Het is een erg duidelijke naam. Het zegt meer als duizend woorden :3

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Jouw pasfoto is heeel cute.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik vind het iets té, maar het gaat er natuurlijk om of jij je naam leuk vindt (':

Travel far enough, you'll meet yourself

Ik zou het echt doodeng vinden mocht mijn vriend dat doen. Ik hou daar echt totááál niet van.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Rhea schreef:
    Ik vind het iets té, maar het gaat er natuurlijk om of jij je naam leuk vindt (':

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Rhea schreef:

Cup schreef:
    Ik zou het echt doodeng vinden mocht mijn vriend dat doen. Ik hou daar echt totááál niet van.

^^
    Dat ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cup schreef:

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aawh, dat is echt lief!

En nu hopen dat jullie het niet uitmaken binnen een maand.
    Jullie zijn echt schattig samen!

[ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 16:56 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Tja, het is dat ILOVEELENA bezet is... :W

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Maar ik vind het wel lief hoor Mitchie (bloos)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Cup schreef:

Frankly my dear, I don't give a damn.