• Ja..ik heb morgen een PW latijn en moet meer dan 260 woorden kennen en aangezien die woorden verschrikkelijk veel op elkaar lijken(niet normaal)lukt het me niet echt. Tips/suggesties?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Frigga schreef:
    (...)
    Als je het weet waarom heb je dan commentaar op mijn nederlands.
    Ik doe niet arrogant, als er iemand arrogant doet ben jij dat wel, ik zeg alleen dat niet iedereen zo goed is in talen als jij of op de zelfde manier leert.


    Ahum, er zijn net mensen die mijn methode hebben goedgekeurd, en toegegeven hebben dat ze ook zo leren,
    dus ik zie het probleem niet (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabellita schreef:
    (...)

    Nee niet altijd, heb je dat nog nooit gedaan? D:

    Wel soms zegt mijn leerkracht wel eens "Denk aan het Franse woord...."


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    CalypsoDied schreef:
    (...)

    Ik zit nu in de 3e & ze zeggen de heletijd van, VOLGEND JAAR KAN JE ALLES DUMPEN! Maar dit jaar moet ik alles nog.
    Ik heb sinds de 1e al Latijn & Grieks. Ik ga Latijn kiezen, haha :'D
    Grieks is echt 'n hel. Ik moest voor m'n vorige toets Grieks 400 woordjes kennen. (:
    Ik sta 'n 3.2, gheheh (:


    Ik een 6. Ik stond eerst een 9 maar we moesten een PW maken en daar had ik een 2 voor gehaald:/


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Ik onthoud het altijd door het Wilde Westen. XD


    Ik onthoud het altijd met: Nooit Op Zondag Weg xd.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Herbie schreef:
    (...)
    Wel soms zegt mijn leerkracht wel eens "Denk aan het Franse woord...."


    Tjaah..je hebt er zoveel, hihih. Ik gebruik voor de 1e groep als ik de accusativus of nominativus moet opnoemen het woordje mes.
    rosa
    rosam
    rosae
    rosas


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Patronum schreef:
    (...)

    Ahum, er zijn net mensen die mijn methode hebben goedgekeurd, en toegegeven hebben dat ze ook zo leren,
    dus ik zie het probleem niet (:

    Het probleem is dat niet iedereen zo leert en dat dat niet de beste methode is, misschien wel voor jou maar niet voor anderen.
    Jij begint opeens over arrogantie en mijn dyslectie, niet ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Isabellita schreef:
    (...)

    Tjaah..je hebt er zoveel, hihih. Ik gebruik voor de 1e groep als ik de accusativus of nominativus moet opnoemen het woordje mes.
    rosa
    rosam
    rosae
    rosas

    Oh ja de verbuigingen (:
    Haha dat is een goeie ik ga ik die ook onthouden.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Patronum schreef:
    eerder aan beginnen.

    Het enige wat je nu nog kan doen is gewoon blokken.

    In rijtjes van 7 leren, en diegene die je al kent moet je gewoon overlezen, eerst mondeling leren en dan de woordjes die moeilijker gaan opschrijven, zodat je een lijst hebt met moeilijke woorden. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Isabellita schreef:
    (...)

    Ik onthoud het altijd met: Nooit Op Zondag Weg xd
    .


    Niet Op Zondag Werken.

    Zo, dikke bitchfight hier xd.

    En, gaat het al? Kan je trouwens herkansen?


    Intersectional feminist

    Herbie schreef:
    (...)
    Oh ja de verbuigingen (:
    Haha dat is een goeie ik ga ik die ook onthouden.


    Weet ik ^.^ + voor de 2e groep hebt je, usumios en de 3e groep: xgemges.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:05 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    CalypsoDied schreef:
    (...)

    Niet Op Zondag Werken.

    Zo, dikke bitchfight hier xd.

    En, gaat het al? Kan je trouwens herkansen?


    Jaa, ik heb het al af!;D.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Isabellita schreef:
    (...)

    Jaa, ik heb het al af!;D.


    OEEEH, AWESOME! Hmm. Frans gaat deze x slechter dan normaal. En ik moet Natuurkunde ook nog leren. En daar sta ik 'n 3 voor, ghehehe. xd.
    AAAAAH. FRUSTRATIE.


    Intersectional feminist

    CalypsoDied schreef:
    (...)

    OEEEH, AWESOME! Hmm. Frans gaat deze x slechter dan normaal. En ik moet Natuurkunde ook nog leren. En daar sta ik 'n 3 voor, ghehehe. xd.
    AAAAAH. FRUSTRATIE.


    Tip: ga van die dooie pc af:]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Isabellita schreef:
    (...)

    Tip: ga van die dooie pc af:]


    Ik leer @ wrts.


    Intersectional feminist

    CalypsoDied schreef:
    (...)

    Ik leer @ wrts.


    Oh jah, dat kan ook. Bij mij gaat dat niet, dat zit het meer in mijn 'toetsenbord' en niet in mijn 'vingers'.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.