• Ja..ik heb morgen een PW latijn en moet meer dan 260 woorden kennen en aangezien die woorden verschrikkelijk veel op elkaar lijken(niet normaal)lukt het me niet echt. Tips/suggesties?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Maar goed, ik ga! ik moet naar school =.=, spreek jullie wel morgen!(vandaag red ik het niet, ik ben pas om 11 uur thuis) veel succes met leren allemaal.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Isabellita schreef:
    (...)

    Oh jah, dat kan ook. Bij mij gaat dat niet, dat zit het meer in mijn 'toetsenbord' en niet in mijn 'vingers'.


    Dat heb ik bij Duits ook ja, maar bij Frans gelukkig niet :'D.
    Ik moet 2 hoofdstukken leren, 1 ken ik al, en het andere.. tja. Laten we zeggen dat het niet erger kan gaan dan Grieks xd.


    Intersectional feminist

    Isabellita schreef:
    Maar goed, ik ga! ik moet naar school =.=, spreek jullie wel morgen!(vandaag red ik het niet, ik ben pas om 11 uur thuis) veel succes met leren allemaal.[/quote

    Nu naar school? Succes. Veel plezier. Ik bedoel.. Tot morgen :D


    Intersectional feminist

    Door het jaar had je ze veel beter moeten bijhouden, en al eerder moeten beginnen. Nu, pc en alle andere afleiding ergens ver weg en blokken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CalypsoDied schreef:
    Isabellita schreef:
    Maar goed, ik ga! ik moet naar school =.=, spreek jullie wel morgen!(vandaag red ik het niet, ik ben pas om 11 uur thuis) veel succes met leren allemaal.[/quote

    Nu naar school? Succes. Veel plezier. Ik bedoel.. Tot morgen :D


    Ja..ik moest optreden..morgen weer & bedankt! (':


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Postcards schreef:
    Door het jaar had je ze veel beter moeten bijhouden, en al eerder moeten beginnen. Nu, pc en alle andere afleiding ergens ver weg en blokken.


    Thanks.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    WRTS


    I am an idiot, I move.

    herleid ze naar het Nederlands, dat werkt heel goed bij mij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    herleid ze naar het Nederlands, dat werkt heel goed bij mij.


    vertalen, bedoel je? dat moet toch? -.-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Isabellita schreef:
    (...)

    vertalen, bedoel je? dat moet toch? -.-


    Nee, ik bedoel dat je de woorden terug kunt vinden in Nederlandse woorden. Wat dacht je van "aqua" en "aquarium" en "pre" en "prehistorie"? Nu ben jij gedist, instead of me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vind het wel een beetje apart dat je in je beginpost zegt dat je 260 woorden moet kennen en dan later zeggen dat je er maar 30 hoeft :') Zeg dat dan meteen. 30 is waaaay easier dan 260.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Postcards schreef:
    Door het jaar had je ze veel beter moeten bijhouden, en al eerder moeten beginnen. Nu, pc en alle andere afleiding ergens ver weg en blokken.


    Easier said than done, honey.


    Intersectional feminist

    Curtis schreef:
    WRTS


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cup schreef:
    Vind het wel een beetje apart dat je in je beginpost zegt dat je 260 woorden moet kennen en dan later zeggen dat je er maar 30 hoeft :') Zeg dat dan meteen. 30 is waaaay easier dan 260.

    Ja, voor jou, ja.


    I´m nothing special.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel dat je de woorden terug kunt vinden in Nederlandse woorden. Wat dacht je van "aqua" en "aquarium" en "pre" en "prehistorie"? Nu ben jij gedist, instead of me.

    Gedist? pardon, zit jij nog op de basisschool? dat je daar nog aan mee doet, zielig. Oh en 'Pre' betekent niet prehistorie maar 'er over heen'. Nu ben jij wel dood gedist, ok.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 14:27 ]


    I´m nothing special.