• Ja..ik heb morgen een PW latijn en moet meer dan 260 woorden kennen en aangezien die woorden verschrikkelijk veel op elkaar lijken(niet normaal)lukt het me niet echt. Tips/suggesties?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Isabellita schreef:
    (...)

    Nee niet NU, ik moet er nog like 30 + 4e.

    Ga je hier nu nog een discussie houden? Want als ik jou was zou ik leren...


    I can't even think straight.

    Isabellita schreef:
    (...)

    Nee niet NU, ik moet er nog like 30 + 4e.


    Wat dus wil zeggen dat je al enkele jaren latijn doet,
    en het feit dat het al december is, had je je aan die woordjes kunnen verwachten.
    I can't help but say it's your own fault :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maelig schreef:
    Zoveel woordjes zijn héél moeilijk te leren op één dag.
    Probeer in kleine hoeveelheden, maar reken er niet op dat je alle woorden zal kennen.


    Ik denk idd dat ze dat wel mag vergeten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabellita schreef:
    (...)

    Maar bij ons zeggen ze dat maar 4 dagen van te voren of zo?

    Je weet al eerder dat zo'n toets eraan zit te komen, niet? Je hoeft niet pas te beginnen met leren als je de exacte datum weet, als je elke week wat leert ben je als de toets komt al heel ver. Zo zitten planners ook vaak in elkaar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ga je hier nu nog een discussie houden? Want als ik jou was zou ik leren...

    Pardon? maar jij bent degene die hier een discussie houdt & ik ben al bezig, mam.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Oh god. over die reacties erboven:
    Je wist waarschijnlijk al langer dat je PW had. Je doet nu al 3 jaar 'n half Latijn, je weet al wat je moet verwachten en je zit nog altijd hier, op Q: disscusiëren enz? Nou, mij maakt het niet uit! Jij hebt examen! Ik heb vandaag mijn laatste gemaakt.
    Zoals het er nu uitziet mag je een buis verwachten. I'm sorry but it's true!
    PW is examen? Of een test?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Isabellita schreef:
    (...)
    Pardon? maar jij bent degene die hier een discussie houdt & ik ben al bezig, mam.


    Tip: Leg die verdomse pc af!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Taize schreef:
    (...)
    Je weet al eerder dat zo'n toets eraan zit te komen, niet? Je hoeft niet pas te beginnen met leren als je de exacte datum weet, als je elke week wat leert ben je als de toets komt al heel ver. Zo zitten planners ook vaak in elkaar.


    Ja oké, maar ik heb niet alleen het vak Latijn, hé, en ik heb elke dag wel een toets maar ik ga leren, bedankt voor het helpen allemaal, doeg x.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Aquila schreef:
    Oh god. over die reacties erboven:
    Je wist waarschijnlijk al langer dat je PW had. Je doet nu al 3 jaar 'n half Latijn, je weet al wat je moet verwachten en je zit nog altijd hier, op Q: disscusiëren enz? Nou, mij maakt het niet uit! Jij hebt examen! Ik heb vandaag mijn laatste gemaakt.
    Zoals het er nu uitziet mag je een buis verwachten. I'm sorry but it's true!
    PW is examen? Of een test?


    Examen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aquila schreef:
    Oh god. over die reacties erboven:
    Je wist waarschijnlijk al langer dat je PW had. Je doet nu al 3 jaar 'n half Latijn, je weet al wat je moet verwachten en je zit nog altijd hier, op Q: disscusiëren enz? Nou, mij maakt het niet uit! Jij hebt examen! Ik heb vandaag mijn laatste gemaakt.
    Zoals het er nu uitziet mag je een buis verwachten. I'm sorry but it's true!
    PW is examen? Of een test?


    Het is geen examen gewoon een toets die 6x meetelt.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.



    Gooi je pc uit het raam en maak dat je aan het leren bent.
    Jezus :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Klaar;D.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wow wacht?
    Heb jij nu juist op 2 uur tijd 40 woordjes geleerd en alles nagekeken?
    Dat zou ik niet kunnen hoor ;o


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Omg. ;o
    Succes.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Patronum schreef:
    (...)

    Idk :')
    als ik al woordjes moet leren, zijn dat gemiddeld 10 pagina's,
    met op elke pagina 35 woordjes ongeveer,
    dan probeer ik 2 tot 3 weken op voorhand te beginnen, dat ik die laatste dag alleen maar moet herhalen.

    Ja want het heeft ook echt zin om 2/3 weken van te voren te beginnen, dan weet je die woorden nu ook echt nog.

    Isabellita
    Dat zijn echt belachelijk veel woorden
    Ik probeer altijd ezelsbruggetje te verzinnen, maar dat is moeilijk met zo veel woorden. Ik denk dat je alleen maar veel kan blokken.
    Succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall