• Ik heb vandaag zo veel mogelijk mensen van dieren stickers voorzien. :Y)
    Ze keken me in het begin wel wat vreemd aan als ik aan kwam zetten met mijn velletje NatGeoJunior stickers, maar het heeft mij opgevrolijkt.
    Hebben jullie nog vreemde ingevingen gehad vandaag?


    You've cat to be kitten me right meow.

    Hahah, niet zoiets. Wel droomde ik vannacht dat er magnesium in mijn koelkast stond in plaats van mascarpone dus ik flipte compleet en toen werd ik wakker.. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben alle twee de pauzes express in een hoekje in de school gaan zitten lonen, puur omdat ik geen zin had in menselijk contact buiten de mensen op mijn mobiel :'D


    Let it come and let it be

    Mijn vreemde ingeving was om niet voor examen geschiedenis te gaan leren, maar te gaan lezen. Wat ik nu erg stom vind van mezelf. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Mijn vreemde ingeving was om niet voor examen geschiedenis te gaan leren, maar te gaan lezen. Wat ik nu erg stom vind van mezelf. (cat)


    Juist ja, mijn ingeving: Laten we verder gaan schrijven.
    Ik heb morgen fysica en maatschappijleer. -Trekt haren uit het hoofd- moet het ooit nog goed komen met mij?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Juist ja, mijn ingeving: Laten we verder gaan schrijven.
    Ik heb morgen fysica en maatschappijleer. -Trekt haren uit het hoofd- moet het ooit nog goed komen met mij?

    Ik begrijp je pijn. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Mijn vreemde ingeving was om niet voor examen geschiedenis te gaan leren, maar te gaan lezen. Wat ik nu erg stom vind van mezelf. (cat)

    Had ik ook met natuur- scheikunde. Tot mijn verbazing ging ie best goed (:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Payneful schreef:
    (...)
    Had ik ook met natuur- scheikunde. Tot mijn verbazing ging ie best goed (:

    Wel, ik hoop dat geschiedenis bij mij ook nog gaat gaan, maar aangezien ik geen enkel jaartal ken, moet ik het straks toch nog even bekijken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Wel, ik hoop dat geschiedenis bij mij ook nog gaat gaan, maar aangezien ik geen enkel jaartal ken, moet ik het straks toch nog even bekijken. (:

    Je kent het meestal beter dan je denkt. Jammer genoeg werkt het andersom ook; als ik denk dat ik het goed ken snap ik er geen ene reet van ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    Payneful schreef:
    (...)
    Je kent het meestal beter dan je denkt. Jammer genoeg werkt het andersom ook; als ik denk dat ik het goed ken snap ik er geen ene reet van ;p

    Haha, ik hoop het. (: Maar mijn gemiddelde voor geschiedenis is goed genoeg, dus het mag iets minder zijn.
    En nee, dat heb ik niet zo vaak. Misschien omdat ik niet vaak denk dat ik iets goed ken. 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Haha, ik hoop het. (: Maar mijn gemiddelde voor geschiedenis is goed genoeg, dus het mag iets minder zijn.
    En nee, dat heb ik niet zo vaak. Misschien omdat ik niet vaak denk dat ik iets goed ken. 8)

    Hahaha, dat zeg ik ook altijd. Vind mijn moeder alleen niet zo leuk.
    Wees blij, het is heel irritant(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik ben heel blij met mijn wasbeer-, geenideewatvoordier-, en struisvogelstickers. (:
    Lang leve jou.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 20:50 ]


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    Ik ben heel blij met mijn wasbeer-, geenideewatvoordier-, en struisvogelstickers. (:
    Lang leve jou.

    Eeehh *denkt hard na wat ze jou gegeven had*
    Ik geloof een kameleon :3


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik was de hele tijd domme kinderliedjes aan het zingen. Op school. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.