• Want mijn zusje is dus over een tijdje jarig, dan wordt ze 14, maar ze heeft geen idee wat ze wil. Maar ze weet wel heel goed wat ze níet wilt:

    - Kleding
    - Make-up
    - Cadeaubonnen
    - Sieraden
    - Boeken
    - Dagjes uit
    - Parfum
    - Zelfgemaakte dingen
    - Kleine prulletjes
    - Oh, en CD's of DVD's.

    En je snapt wel dat ik dus echt niks weet. Iemand die nog wel een leuk, creatief idee heeft? *O*

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 15:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lux schreef:
    (...)

    Hahahh, loll. Vraag d'r dan wat ze wèl zou willen..?


    Dat weet ze dus niet. Ze wil sowieso wel iets, maar ze weet niet wat. Niks geven is niet goed en al het bovenstaande ook niet. Maar zo ongeveer alles wat je kunt geven wil ze niet, dus het is echt heel lastig om haar happy te houden op d'r verjaardag 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een sekspop/vibrator. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Chocola? Drop? Snoep? Andere zoetigheden?
    Iets voor in haar haar?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fayan schreef:
    (...)

    Dat weet ze dus niet. Ze wil sowieso wel iets, maar ze weet niet wat. Niks geven is niet goed en al het bovenstaande ook niet. Maar zo ongeveer alles wat je kunt geven wil ze niet, dus het is echt heel lastig om haar happy te houden op d'r verjaardag 8D


    Pfft.. Ja dat blijkt (;
    Als ze veel muziek luistert kan je d'r misschien een paar goede oortjes geven? Van Sennheiser ofso? Oehh, of een sexy koptelefoon? 8)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Damn, ze is trouwens wel heel erg kieskeurig hoor. Ik zou zeggen: "Prima, als je dit bovenstaande allemaal niet wilt, dan vieren we je verjaardag toch lekker niet?"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geef haar geld. :W Kan ze het zelf uitzoeken. Of ze nu geld wil of niet, meot ze maar neit kieskeurig zijn.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 15:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geef haar niets, dat staat er namelijk niet op :"D

    K zou gwn alleen een kaartje kopen, sws vind ik niet dat ze zo'n hele lijst moet maken, want de krijgt iets, dat is toch al leuk. En srry maar als je dan zegt van dit wil ik niet, dan maar 1 ding, niet een waslijst.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 15:57 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hoeveel geld wil je er aan besteden?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fayan schreef:
    (...)

    ... My god. Dat is gewoon een optie. WOW, nooit gedacht dat er nog opties over waren. Thankyou _O_

    Schat, Google een hoeveel een zitzak kost? :"D


    Let it come and let it be

    Een fotolijstje?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Countenance schreef:
    (...)
    Schat, Google een hoeveel een zitzak kost? :"D


    Ja, maar ik betaal niet. Mijn ouders wel. En er zijn ook zitzakken die niet extreem duur zijn (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    (...)

    Ja, maar ik betaal niet. Mijn ouders wel. En er zijn ook zitzakken die niet extreem duur zijn (:

    Oh zo :3


    Let it come and let it be

    Lol whut? Als mijn zus dat zou zeggen zou ik haar gewoon een potje lucht geven...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ooh, je kunt haar een zak snoep geven!
    Of een tas. Een sjaal. Leuke trui.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een megataart?
    Meenemen naar de bios?

    of je moet kijken of er een Waar! winkel in de buurt is :3 daar hebben ze altijd hele leuke gerecyclede/fair trade dingetjes :3

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 dec 2011 - 16:17 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.