• Goed, ik was van plan te tekenen en had ZO'N goed idee. Dus ik begin te tekenen, maar het wil niet. Na in totaal 37 keer proberen lukt het me nog niet, en ik kan echt super pissig worden als tekenen niet lukt, en dan krijg ik bijna altijd wel een woede aanval als het niet lukt na zo veel keer. Dus uit woede heb ik mijn schetsboek en alles wat maar op m'n bureau lag door de hele kamer gegooid, en heb daarbij een lamp naar beneden gehaald, een grote sneeuwbol die ik had gekregen van een vriend, en wat fotolijsten, die allemaal kapot zijn. Fuck my life seriously ik ben zo ujshedzlgz pissed now, ik kan gewoon niet tekenen dat moet ik dan maar accepteren. -.- argh ik wil alles door m'n raam gooien nu.. adem in adem uit rfdjhgsl;edhe

    oke goed, hebben jullie dit ook wel eens?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja. En toen heb ik drie borden kapot gegooid


    26 - 02 - '16

    Niet zo erg als jou, ghehe.

    Dat was erg bij cello spelen, als het me niet lukte, maar bij tekenen?
    Nee, nooit eigenlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Probeer je op iets anders dan je schetsboek te concentreren, en alleen de vormen te tekenen, zodat je de details kunt bijvoegen later?

    Ehm, ik had dat afgelopen week, toen een gast een klassieke Wolverine wou. Die van Marvel dus. Twintig keer moeten tekenen voordat hij eindelijk op Wolverine leek. Zegt die dude; 'Niet overtekenen, ghe?!'
    Resultaat is wel mooi. << Talking 'bout tattoo's dus.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 15:52 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou, ik heb het niet zo erg als jou. Maar oefening baart kunst. Je kan het heus wel alleen hoort een beetje geduld daar ook bij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HATEBREEDER schreef:
    Probeer je op iets anders dan je schetsboek te concentreren, en alleen de vormen te tekenen, zodat je de details kunt bijvoegen later?

    Ehm, ik had dat afgelopen week, toen een gast een klassieke Wolverine wou. Die van Marvel dus. Twintig keer moeten tekenen voordat hij eindelijk op Wolverine leek. Zegt die dude; 'Niet overtekenen, ghe?!'
    Resultaat is wel mooi.

    Ja, dat lijkt me een goed idee. Ik zit te prutsen met het haar, ik wil spiky haar hebben van de achterkant maar het lukt me gewoon niet ._. 't ziet er zo lelijk uit.. ik zal eerst wel vormen schetsen ja.

    Whoa, een klassieke Wolverine wat? tattoo? (aangezien ik ooit heb gezien dat je tattoo artist bent ofzo. x3)
    oh wel een tattoo dus, heb nog nooit iemand met een wolverine tattoo gezien.. awesome.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 15:53 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik had een keer zoveel stress voor een examen wiskunde dat ik begon te flippen thuis omdat ik mijn geodriehoek niet vond. Ik heb alle boeken uit de kast getrokken en de kast kwam ook naar beneden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Larten schreef:
    (...)
    Ja, dat lijkt me een goed idee. Ik zit te prutsen met het haar, ik wil spiky haar hebben van de achterkant maar het lukt me gewoon niet ._. 't ziet er zo lelijk uit.. ik zal eerst wel vormen schetsen ja.

    Whoa, een klassieke Wolverine wat? tattoo? (aangezien ik ooit heb gezien dat je tattoo artist bent ofzo. x3)
    oh wel een tattoo dus, heb nog nooit iemand met een wolverine tattoo gezien.. awesome.

    Ik zal de schets wel meenemen voor je, als ik weer moet werken.
    't Is zeg maar deze ouderwetse Wolverine, maar dan met meer gezichtshaar en een dikke sigaar in de muil. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wauw, dat is wel ernstig hoor o.O''
    Ik word dan ook wel pissig, maar dan kap ik er gewoon mee..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaa, vanochtend, toen ik een blaadje voor Nederlands niet kon vinden. Ik heb alles in mijn kamer over de kop gehaald om het te vinden, terwijl ik mezelf haatte voor de chaos die ik overal van maak :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kan wel heel pissig worden, maar dan heb ik eerder de neiging om mijn armen open te krabben ofzo, dan met iets te gooien. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wilde laatst een hoofdstukje schrijven , op gegevenmoment zat ik helemaaql te flippen en te shaken van woedde op mijn bureaustoel :'D


    Let it come and let it be

    Dan leg ik 't even aan de kant of ik kras 't hele papier onder :'DD Moar, soms ga ik ook weleens met dingen gooien. I NEED ANGER MANAGEMENT, sumtimes. *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan ook niet tekenen, hoewel ik dat heel graag wil. :P
    Maar ik ben weer beter in andere dingen dan tekenen. =)

    ihearthazza schreef:
    Niet zo erg als jou, ghehe.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.