• jaja, ik ben serieus van plan om een pokémon spel te kopen.. (nerd)
    maar ik weet niet welke, en ik weet ook niet welke spellen er zijn - Black & White, Diamond & Pearl, toch? Nouja, iemand die pokémon speelt, en/of iemand die weet welk spel het 'leukst' is? _O_

    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:44 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Platinum is erg leuk ^^


    26 - 02 - '16

    Ik zou gaan voor Black of White, er zijn een paar verschillen, namelijk de belangrijkste legends, White heeft Zekrom en Thundurus, Black heeft Reshiram en Tornados. Google maar voor uiterlijk en/of stats.

    Aangezien B&W niet veel duurder zijn kun je die beter kopen dan Pearl/Platinum/Diamond/HeartGold/SoulSilver, aangezien die allemaal weer ouder zijn (BW 2011, HGSS 2010, Plt 2009, DP 2008/2007)

    Heb je wifi op je ds? zo ja wil ik je Friend Code zodra je 't spel hebt 8D

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:48 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Stormcloak schreef:
    Ik zou gaan voor Black of White, er zijn een paar verschillen, namelijk de belangrijkste legends, White heeft Zekrom en Thundurus, Black heeft Reshiram en Tornados. Google maar voor uiterlijk en/of stats.

    Aangezien B&W niet veel duurder zijn kun je die beter kopen dan Pearl/Platinum/Diamond/HeartGold/SoulSilver, aangezien die allemaal weer ouder zijn.

    Heb je wifi op je ds? zo ja wil ik je Friend Code zodra je 't spel hebt 8D


    nope, ik heb nog een oude, vertrouwde, lichtroze nintendo ds lite xd
    maar dat gaat toch wel met die spellen :Y)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Yellow!


    your eyes are like stars in the night.

    Roggenrola schreef:
    (...)

    nope, ik heb nog een oude, vertrouwde, lichtroze nintendo ds lite xd
    maar dat gaat toch wel met die spellen :Y)


    Die kunnen allemaal met zo'n ds, er is nog geen echt 3DS pokemon spel. Maar met een ds lite kun je toch ook nog Gameboy spellen spelen? Want die zijn echt stukken goedkopen, dus als je bijv. een GBA spel speelt kun je de pokemon overzetten naar je DS spel (alleen naar DPPtHGSS). Om pokemon naar Black en White over te zetten vanaf DPPtHGSS heb je twee DS'en nodig.

    Als je nog meer vragen hebt moet je 't gewoon vragen, ik speel nog te veel Pokemon. Niet echt online gaan spelen als je een hekel hebt aan wiskunde trouwens ;)

    btw, Roggenrola komt alleen voor in Gen V, dus Black/White.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Stormcloak schreef:
    (...)

    Die kunnen allemaal met zo'n ds, er is nog geen echt 3DS pokemon spel. Maar met een ds lite kun je toch ook nog Gameboy spellen spelen? Want die zijn echt stukken goedkopen, dus als je bijv. een GBA spel speelt kun je de pokemon overzetten naar je DS spel (alleen naar DPPtHGSS). Om pokemon naar Black en White over te zetten vanaf DPPtHGSS heb je twee DS'en nodig.

    Als je nog meer vragen hebt moet je 't gewoon vragen, ik speel nog te veel Pokemon. Niet echt online gaan spelen als je een hekel hebt aan wiskunde trouwens ;)

    btw, Roggenrola komt alleen voor in Gen V, dus Black/White.


    'Roggenrola' had toen nog niks met Pokémon te maken xd
    Het is Niall Horan's favoriete Pokémon, ahaha. :9~:$


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Black and White
    wat is daar dan het verschil tussen?
    :$


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Pokémon is echt geniaal op de DS, ghehe. Anyway, ik download ze meestal gewoon en dan doe ik gewoon de eerste goede en redelijk nieuwe die ik tegenkom(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Roggenrola schreef:
    (...)

    'Roggenrola' had toen nog niks met Pokémon te maken xd
    Het is Niall Horan's favoriete Pokémon, ahaha. :9~:$


    XD Hoe je van 1D naar pokemon gaat :')


    dit is Roggenrola :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Stormcloak schreef:
    (...)

    XD Hoe je van 1D naar pokemon gaat :')


    dit is Roggenrola :3


    weet ik, dát had ik wel opgezocht :3
    en, ..:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    Black and White
    wat is daar dan het verschil tussen?
    :$


    Het enigste verschil is de pokemon die erin voorkomen, [url=]hier[/url] staat het. Degenen waar ik naar zou kijken zijn die met een # van boven de 500, want die kom je veel sneller tegen en de onderste twee maken uit voor het verhaal.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Roggenrola schreef:
    jaja, ik ben serieus van plan om een pokémon spel te kopen.. (nerd)
    maar ik weet niet welke, en ik weet ook niet welke spellen er zijn - Black & White, Diamond & Pearl, toch? Nouja, iemand die pokémon speelt, en/of iemand die weet welk spel het 'leukst' is? _O_

    xxx


    Hangt ervan af welke 'generatie' je 't leukst vind, als je de vijfde (de nieuwste), het leukst vindt, raad ik je Pokémon Black and White aan. Als je de eerste tot de vierde wat leuker vindt, raad ik je Pokémon Mystery Dungeon en alle voorgaande spellen aan.
    Diamond and Pearl zijn trouwens ook echt heel leuk!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 15:44 ]


    The odds are néver in our favor.

    Fire Red.

    Man, man, man, toen er nog maar 150 Pokemon waren in plaats van 650. En toen je Gary Motherfucking Oak nog tegen kwam. En toen Professor Oak de naam van zijn kleinzoon vergat, en je 'm 'KONTENBONK' noemde, net als je level 76 Charizard.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tip: Download ze. Niet leuk? Delete ze.
    Simpel zat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Tip: Download ze. Niet leuk? Delete ze.
    Simpel zat.


    werkt ook, je kunt alleen niet online :3 en bedoel je dan R4 of pc?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli