• Dani Shay (19) en Louis Tomlinson (20) waren vroeger in hun middelbare schooltijd "het" koppel. Maar toen ze hun diploma haalden, zijn ze beide hun eigen kant op gegaan. Of eigenlijk: Louis liet Dani achter. Louis is inmiddels getrouwd en is 1/5 van One Direction. Dani studeert en heeft wel eens een flirt. Maar wanneer ze elkaar tegen komen, besluiten ze om op een onschuldige date te gaan. Gewoon wat bijkletsen, maar naar die nacht is niks meer hetzelfde.


    Er gebeuren verschillende dingen, dus het wordt spannend.

    Do/Don't?
    Origineel?
    Melden?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 3:29 ]

    ik vind het leuk en origineel. vind het alleen jammer dat one direction er in komt, anders had ik hem zeker gelezen, sorry ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Niet bepaald orgineel, sorry.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Het klinkt als een standaard fanfiction. Maar als jij het leuk vind om te doen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nitro schreef:
    ik vind het leuk en origineel. vind het alleen jammer dat one direction er in komt, anders had ik hem zeker gelezen, sorry ;)


    26 - 02 - '16

    Als je schrijfstijl me aanstaat, wil ik hem wel eens lezen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nitro schreef:
    ik vind het leuk en origineel. vind het alleen jammer dat one direction er in komt, anders had ik hem zeker gelezen, sorry ;)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil hem wel lezen , waarshuw me als je hem online hebt ;).


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mwaa. Het idee bestaat half, oude geliefdes enzovoorts bestaat wel al. Maar je hebt wel je eigen draai eraan gemaakt, wat het toch wat origineler maakt. Ik zou het alleen lezen als ik je schrijfstijl leuk vindt. Dus, ik zeg: half/half. (niet nee, niet ja)


    Lots of love (:

    Persoonlijk vind ik het niet zo origineel, omdat je eigenlijk al wel weet hoe het gaat lopen. Sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Luther schreef:
    Niet bepaald orgineel, sorry.

    Do! Of het orgineel is weet ik niet, maar ik wil het wel lezen :)


    I'd rather hurt than feel nothing