• Oke ik was dus gister jarig.![/Eindelijk 16!!] nou familie enzo over de vloer, en ik heb alleen maar neven, en die dachtne dat ze grappig waren, wat krijg ik voor cadeau? Condooms, Leuk,grappig. Nou niet dus, en hun maar lachen. Heb hem uitgepakt en ze allemaal eentje toegegooit, gingen ze ze opblazen, echt wat moet je met die gastjes..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb ook alleen maar neven, en ik hoop dat ze dát dus ff niet gaan doen.
    Zo'n medelijden o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je mag wel effen een nicht van mij leven ik heb er toch genoeg.

    Omg..ja altijd handig maar wel genant zo.


    It's heavy but you are not the only one

    leuk toch? ik zou ze als waterballonnen hgebruiken en die op hun gooien.

    Dat is idd niet leuk. Maar je kan de humor er ook wel van inzien. ^^
    Maar ik heb dus alleen maar nichtjes. De oudste is iets van..7 of 8 ofzo O_< Dat is pas kut. En het zijn nog etterbakken ook. x3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mwaa, ik hou vn myn neefjes. En myn vriendinnen houden ook vn myn neef, omdat hij zo mooi is. Lala, ik stoef kei veel over hem. 'n vind hem te geweldig heet ;D &'n nu zit ik er mee opt school, en loop ik altyd zo "prongeluk" voorbij, zyn vrienden komen altyd naar my en vrage of ik verliefd op hem ben ö oohnee, niet op myn neef hoor, ik vind hem gewooon super mooi en leuk. Weetje, dat hij vorig jaar voor myn verjaardag wel 50 pakjes kouwgom gegeven had, hij had het helemaal ingepakt in plakband enzooo, ik heb wel minstens een halfuur gedaan omdat opentekrijgen, en toen lukkte het nog niet, hebben ze me geholpen,;D 'n ik ben ook wel blij dat ik nichten heb hooor, maar eigelyk, met 1 nicht kom ik pas echt goed overeen, met de rest niet zo. Die hebben iets tegen mij enzuu, ze zeggen steeds dat ik een verwend nest ben enaall. Pf, boeit me niet! Sander [knappe neef] neemt het dn steeds voor me op, =D Lalaa, ik zit hier te zeveren ;p Ik zou maar stoppen zeker om ovr myn lief neefje te praten, want ik kan nog uren doorgaan ;D byee x


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is idd niet leuk. Maar je kan de humor er ook wel van inzien. ^^
    Maar ik heb dus alleen maar nichtjes. De oudste is iets van..7 of 8 ofzo O_< Dat is pas kut. En het zijn nog etterbakken ook. x3

    ik heb alleen maar neven, en allemaal ouder dan mij..o.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik leef dus zo met je mee ik heb ook alleen maar neven en egt het zijn er 15!!
    Dit is gwn erg omg ik kan het niet aan!!
    Vorige keer stonden ze mijn bff half uit te kleden sorry maar ik kon het niet aan zien ik heb hun mijn huis uit gezet en ze sppr hard in hun gezicht geslagen!!


    Get a life loser of lover!!

    mijn neven en nichten zijn allemaal in de 20 en hebben kindjes enz --'

    mrja typisch jonges me die condooms x'D


    You're a star in heaven.

    mijn neven en nichten zijn allemaal in de 20 en hebben kindjes enz --'

    mrja typisch jonges me die condooms x'D

    Hmhm, klopt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil ook 2 neven>.< Ik heb alleen maar kleine nichtjes. Ruilen?


    Music is the new sex

    Ik wil ook 2 neven>.< Ik heb alleen maar kleine nichtjes. Ruilen?

    Joa, doen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Joa, doen!

    Ik heb er 2 in de aanbieding. Nee,3^^


    Music is the new sex