• Fantasie, het belangrijkste in het leven. Zonder fantasie ben je niks, en zal het leven saai worden. Zonder fantasie zullen nooit dromen uit komen. Iedereen heeft fantasie nodig, van volwassenen tot kinderen.


    Een verhaal gebaseerd op het sprookje Doornroosje.

    Rollen:
    - Drie feeën.
    - Koning.
    - Koningin.
    - Heks.
    - Mensen die in het dorp leven.
    - Mensen die in het kasteel werken.
    - Vrienden van Maddison [Doornroosje in het verhaal.]
    - Zelf verzonnen rollen, die wel in het sprookje passen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [ met foto ]
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?

    Het zal niet zo'n heel lang verhaal worden. En zou er ook iemand een cover kunnen maken?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 17:07 ]


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    FCKMIMS schreef:
    Moet ze ook echt op een fee lijken ?(:

    Nee dat hoeft niet, het is jou keuze, hoe je haar eruit laat zien. (;


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Rol: De koningin
    Naam: Donella Lilli
    Leeftijd: Ongeveer 35 jaar.
    Uiterlijk: [ met foto ]


    Karakter: Donella is een vrij vrolijke vrouw die niet bang is om te zeggen wat ze denkt en vindt. Juist door haar slechte gevoel voor tact, waardoor dingen soms vreemd en zelfs onbeleefd verwoord worden, is ze erg populair. Ze heeft alleen de slechte eigenschap dat ze ongeduldig is, soms veel te pessimistisch en te vroeg conclusies trekt. Op sommige momenten is ze best emotioneel.
    Familie: Haar man de koning en haar dochter Maddison.
    Extra: Ze is erg creatief en schildert graag.
    Waarschuwen? Jaaa!


    26 - 02 - '16

    ihearthoran schreef:
    (...)
    Nee dat hoeft niet, het is jou keuze, hoe je haar eruit laat zien. (;

    Okie, k ga dr even een invullen. :Y)

    Oh, wacht tot wanneer kan ik invullen, ben nu namelijk druk. ;p

    Hellloooo!
    YAAAY DOORNROOSJE! Nu heb je helemaal garantie dat ik het ga lezen. :Y)
    Haha, ga je later pas kiezen wie welke rol krijgt? Want ik wil een fee invullen. En een vriendin.
    Naja, ik zie het wel :'D


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Ik dacht dat het sprookje vast niet precies zou gaan als de echte versie, dus de personages die ik heb gemaakt zijn niet echt.. zo. :'D

    Rol: Een van de feeën
    Naam: Rhea Lavanya Solice
    Leeftijd: Ziet eruit als vijfentwintig jaar, jarig op 29 februari.
    Uiterlijk:


    Rhea heeft lang bruin haar dat altijd in hetzelfde kapsel zit. Zie foto^^ Het siert haar perfecte, effen gezicht met opvallende groene ogen. Haar gezicht heeft meestal een nuchtere, half-sarcastische uitdrukking die niks vrolijks of liefs lijkt te herbergen. Maar als je in haar ogen kijkt kun je ergens toch wel een glimpje sarcastische humor ontdekken en zodra je die hebt gevonden weet je zeker dat je goed zit en dat je haar totaal kunt vertrouwen.
    Rhea draagt meestal nogal ouderwetse kleren, rokken met strikken, jurken, etc. Je zult haar dan ook nooit in een broek of iets dergelijks aantreffen.
    Karakter: Rhea is sarcastisch, bot en vooral erg nuchter en staat met beide benen op de grond. Haar opmerkingen en kijk op het leven komt soms nogal pessimistisch over, ook al is ze dat zeker niet. Haar zul je zeker niet vaak zien glimlachen, als het wel zo is moet het wel een zeer bijzondere gelegenheid zijn. Rhea is niet vriendelijk of hartelijk, maar wel zeer betrouwbaar en helpt je als het nodig is. Al is het meestal niet aan haar te zien: ze weet de situatie altijd perfect in te schatten en in te grijpen indien nodig. Ze laat niet snel zien dat ze je mag of dat ze je in haar hart gesloten heeft maar als dat zo is heb je iemand gevonden voor het leven. Haar levenstaak is de mensen van wie ze houdt of wie ze krijgt toegewezen te beschermen, zelfs al weet de persoon in kwestie daar niks van. Ze zal altijd doorzetten, altijd, totdat de dood haar komt halen.
    Familie: Rhea heeft een zusje: een van de andere feeën, Aella. Ook voor haar probeert Rhea zo goed mogelijk te zorgen en te beschermen als ze kan.
    Extra: Rhea heeft mannen afgezworen (Geen zin om een reden te bedenken, als het belangrijk is dan denken we er samen over na? :3 en is van plan nooit meer liefde te geven aan iemand van het tegenovergestelde geslacht.
    Waarschuwen? SURE!
    Titel? Die van RAYKEHORAN, for sure. :Y)

    Naam: Aella Isis Solice
    Leeftijd: Zestien, jarig op 3 maart.
    Uiterlijk:


    Aella is tenger gebouwd met krullende goudblonde haren. Haar huid is bleek en zacht en haar wangen blozen altijd wel een beetje. De wimpers rond haar felblauwe, twinkelende ogen zijn donkerblond en zijn niet zo lang. Aella is ongeveer 1.67 lang en weegt minder dan ze zou moeten volgens haar lengte. Ze draagt bijna altijd jurken, rokken of jurkjes en dan het liefst ook in felle kleuren.
    Karakter: Aella betekend zoveel als 'wervelwind' en dat is ze ook. Ze loopt over van vrolijkheid en hyperheid en het is onmogelijk om dit blozende meisje niet meteen in je hart te sluiten zonder er een van steen te hebben. Aella is ongelooflijk impulsief en stort zich in alles wat ze tegenkomt. Ze wilt altijd alles weten en hoewel dat erg irritant kan zijn is het op een of andere manier best aandoenlijk. Aella is een creatief, vrij persoon dat alles wat in haar opkomt eruit flapt, precies het tegenovergestelde van haar zus. Wel heeft ze af en toe vlagen van dromerigheid waarbij ze alles uit haar handen laat vallen wat ze op dat moment in haar handen heeft. Ze is behoorlijk stuntelig, iets wat niet erg van pas komt omdat ze graag iedereen helpt. Hoewel ze vaak iets (per ongeluk) kapot maakt kan niemand lang boos op haar blijven. Aella is gevoelig en reageerd gauw gekwetst als iemand een verkeerd vallende opmerking tegen haar maakt (hoewel dat twee secondes later weer over is).
    Familie: Aella is het zusje van Rhea. Ze ziet Rhea als een soort van moeder, beschermengel of wat dan ook.
    Extra: Aella gelooft nog volop in de liefde en word dan ook verlieft op alles en iedereen.

    Rol: Vriendin van Maddison, persoon dat in dorp leeft, dienstmeisje, keukenhulpje, (:Y))... Etc, etc, kies maar ofzo. Ja wat, ik weet niet hoe lang geleden je het verhaal gaat laten afspelen dus ik heb maar wat verzonnen :'D En het liefst ook nog een vriendinnetje van een 1D member, graaaagg, maar dat zal m wel niet worden omdat iedereen dat wilt. D:
    Naam: Celeste Marina Maenen
    Leeftijd: Zeventien, jarig op 17 januari.
    Uiterlijk:


    Celeste heeft vol, in laagjes geknipt lichtbruin haar dat warrig over haar schouders heenvalt. Het omlijst haar bleke doch vrolijke gezicht met lichtroze lippen en een rechte rij met witte tanden. Haar ogen zijn lichtgrijs en worden omsiert door met mascara zwarter gemaakte wimpers. Op haar oogleden heeft ze meestal ook lichte oogschaduw op en eyeliner, ze vind het heerlijk om te experimenteren met kleuren. Celeste's huid is niet altijd even zuiver, daarom doet ze ook foundation op al vind ze vaak niet de tint die even bleek is als haar huid.
    Karakter: Celeste is een meestal opgewekt, blij persoon. Ondanks dat ze erg open is zit ze af en toe flink in de knoop met zichzelf en haar onzekerheid over haar uiterlijk. Ze kan heel diep over dingen nadenken en neemt minstends één keer per twee dagen een momentje rust om gewoon alleen met zichzelf en haar gedachten te zijn. Celeste heeft oog voor creativiteit. Ze is gek op paarden en op tekenen en heeft altijd een schetsblokje bij zich om mooie momenten op vast te leggen. Met een paar potloodschetsen brengt ze een hele wereld tot leven en dat is ook één van de dingen die ze het liefst doet. Celeste is niet erg spontaan of erg goed met vrienden maken dus ze heeft maar een klein groepje vaste vrienden waar ze mee omgaat en die haar doen en laten kennen. Zo is ze bijvoorbeeld soms erg chagrijnig, en als Celeste chagrijnig is moet je uit de buurt blijven. Celeste heeft een boel baantjes om haar vaderloze familie in leven te houden en hoewel ze erg haar best doet wilt het niet altijd even goed lukken met haar baantjes en school... Stiekem droomt ze ervan die baantjes niet te hoeven doen en gewoon zoals elk meisje van haar leeftijd te zijn en af te spreken en uit te gaan.
    Familie: Celeste woont in een klein gezin zonder vader, dat niet erg rijk is en zichzelf nog maar net kunnen onderhouden. Ze is dol op haar kleine zusje van vier en wilt koste wat kost haar een gelukkige jeugd geven hoewel ze weinig geld hebben.
    Extra: Celeste heeft een eigen paard: een witte merrie genaamd Freya. Ze betekend alles voor Celeste en hoewel het veel tijd en geld kost haar te onderhouden denkt ze er nieteens over om haar te verkopen of weg te doen. Freya heeft Celeste door moeilijke tijden heen geholpen en Celeste vertrouwd haar volledig.

    Blegh, ik ben nu moe dus het is niet heel geweldig. Als je nog rollen nodig hebt, ik ben hier! :Y)


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    FCKMIMS schreef:
    Oh, wacht tot wanneer kan ik invullen, ben nu namelijk druk. ;p


    Tot volgende week ofzo, wanneer ik genoeg rollen heb. (;


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    FEE
    Naam: Isabella Delilah
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Amanda Seyfried
    Isabella heeft lange blonde haren en mooie blauwe ogen.
    Karakter: Een echte feeen karakter, Isabella is heel behulpzaam en staat altijd aan de goede kant. Ze gelooft dat alles kan en ze vecht ook altijd tot het einde. Isabella neemt eigenlijk nooit iets serieus en probeert van alles iets goeds te vinden, een optimistische persoon is ze dus.
    Familie: Haar moeder is ooit vermoord door de slechte heks. Ze heeft een vader (hij is een halfmens half paard- vraag me niet hoe hij kinderen heeft gekregen-)die heel veel van haar houd en waar ze een hele goede band mee heeft.
    Extra: x
    Waarschuwen? Ja
    Titel? idunno

    hope you like it

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 22:14 ]


    Bitch, get out of the sun. I hate the smell of burning plastic.

    SHIT, HAD IK ZO'N HEEL DING GETYPT, DRUK IK OP KRUISJE. *doet opnieuw*

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:14 ]

    Rol: Eén van de feeën, liefst voor Zayn. :9~
    Naam: Viviane Morgana Delores.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar oud, en wordt ook niet ouder dan dat.
    Uiterlijk:



    Adriana Lima.
    Karakter: Viviane is een beetje een luie fee, die de droogste opmerkingen maakt en die óf altijd slaapt óf altijd eet. Verder doet ze eigenlijk niet veel. Natuurlijk heeft ze van die momenten dat ze wel heel druk is, maar erg vaak komt dat niet voor. Als Viviane klaarwakker is, is ze wel heel erg behulpzaam en lief, maar ook niet echt slim omdat ze dan gewoon doet wat je van haar wilt, zonder dat ze daar eigenlijk goed bij nadenkt. Meestal komt ze dan ook in de problemen. Toch leert ze nooit iets van haar fouten en blijft ze ze die dingen doen.
    Familie: Viviane weet niets van haar familie af. Het boeit haar ook niet, omdat ze de andere twee feeën namelijk als haar 'familie' ziet.
    Waarschuwen? Yush!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 14:01 ]