• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:
    *NeverEnough
    *YoungAndFree



    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2
    *Fabulouis schreef zich uit na ronde 2
    *Movember schreef zich uit na ronde 2
    *Owles schreef zich uit na ronde 2
    *Zaynatic is niet meer actief op Q
    *McGinty schreef zich na ronde 2 uit
    *Dezaynber schreef zich na ronde 3 uit
    *PHENOMENIALL schreef zich ra ronde 4 uit wegens te laat inleveren
    *NiallTree viel af in ronde 4




    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:41 ]

    uhm tot dinsdag/woensdag?

    NeverEnough schreef:
    uhm tot dinsdag/woensdag?


    Woensdag!


    ~Live your life!~

    Ik weet niet of het oké is maar ik neem dus aan dat we de deadline verzetten naar woensdag?

    Ik heb het even in de story aangepast ^^ x


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    NeverEnough schreef:
    Ik weet niet of het oké is maar ik neem dus aan dat we de deadline verzetten naar woensdag?


    Yep!

    ;l het lukt echt voor geen meter, kan geen goede liedjes vinden & het klinkt nergens naar. (cat) Ik zit al 4 dagen non-stop te zingen & men ouders worden er gek van.. hihi

    NeverEnough schreef:
    ;l het lukt echt voor geen meter, kan geen goede liedjes vinden & het klinkt nergens naar. (cat) Ik zit al 4 dagen non-stop te zingen & men ouders worden er gek van.. hihi


    Ik heb wel drie liedjes maar het is niet echt goed...


    ~Live your life!~

    Ik heb alle drie de liedjes eindeeeeelijk opgenomen! Maar ik heb geen tijd meer om ze vandaag te uploaden want dat duurt bij mij altijd wel een uur (het laden van het filmpje, & het op youtube plaatsen, en daar duurt het minstens ook nog een halfuur voordat hij er echt opstaat ;l) en nu waarschijnlijk wel langer omdat het er 3 zijn. Ik moet ook nog even aan school werken want ik heb volgendeweek tentamenweek. Maar ik ben morgen om 10 uur uit (jeeeej maar 1 uur les) & dan kan ik ze snel even uploaden & sturen. Ik hoop dat dit oké is..

    Hij is al een halfuur aan het laden en hij is nog niet op de helft ;l

    Whoeeeeps, ik merk dus net dat ik hem bij het tweede nummer verkeerd heb geknipt ;l Er moest nog een stuk achter. Dus nu zijn het 2 coupletten. Aaaah vet stom want ik had het refrein ook opgenomen maar gewoon verkeerd geknipt. hihi woeps. Ik hoop dat jullie er overheen kunnen kijken & anders merk ik wel of het tot punten aftrek leid..

    NeverEnough schreef:
    Whoeeeeps, ik merk dus net dat ik hem bij het tweede nummer verkeerd heb geknipt ;l Er moest nog een stuk achter. Dus nu zijn het 2 coupletten. Aaaah vet stom want ik had het refrein ook opgenomen maar gewoon verkeerd geknipt. hihi woeps. Ik hoop dat jullie er overheen kunnen kijken & anders merk ik wel of het tot punten aftrek leid..
    Ik stoorde me er al aan dat het zo kort was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, ze zei dat je ook alleen een refrein en couplet mocht doen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:04 ]

    NeverEnough schreef:
    Ja, ze zei dat je ook alleen een refrein en couplet mocht doen.
    Maar dat stukje van Birdy was wel kort, maar dat komt omdat je er teveel van had afgeknipt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha ohzo, ja klopt ik kan eventueel vanavond nog even kijken of ik het refrein stukje erbij kan plakken..

    Proficiat aan NeverEnough! Zij wint deze zangwedstrijd!