• Uhm ik weet niet, maar ik krijg geen berichten meer van Quizlet. Het was een tijdje geleden ookal zo en toen was het ook verholpen alleen nu krijg ik weer geen berichten van quizlet.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    ask the mods


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb precies hetzelfde, maar de mods kunnen er denk ik niks aan doen, dat kan alleen Rutger. Dus zolang 't niet verholpen is kan je tijdelijk alles op pb's instellen? Dat werkt ook prima :3


    “Love is a contradiction.”

    Rutger is er mee bezig. Meer kunnen wij momenteel ook niet doen.


    I am an idiot, I move.

    Mag ik vragen wáarom het steeds misgaat? *no hate*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik krijg sinds gister ook geen berichten meer van Q o.O


    Inspiration can hit you any time

    Heb het ook. Ik check mijn abonnomentenlijst maar, want pb blijkt ook bij velen niet te werken. Er zal wel wat mis zijn bij het verzenden van die mailtjes...


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Same here^^ Behalve dan dat k soms opeens wel een bericht krijg van iets... dat is echt heel vaag. Anyway heb k aan een mod gevraagd, maar alleen Rutger kan er wat aan doen, was er ook meer bezig ofzo... Anyway zelfs bij mij werken de pb's niet. Dus ja... afwachten maar en bij mn abolijstje kijken wat er geubdate is. Meer kun je niet doen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."