• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:
    *NeverEnough
    *YoungAndFree



    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2
    *Fabulouis schreef zich uit na ronde 2
    *Movember schreef zich uit na ronde 2
    *Owles schreef zich uit na ronde 2
    *Zaynatic is niet meer actief op Q
    *McGinty schreef zich na ronde 2 uit
    *Dezaynber schreef zich na ronde 3 uit
    *PHENOMENIALL schreef zich ra ronde 4 uit wegens te laat inleveren
    *NiallTree viel af in ronde 4




    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:41 ]

    NeverEnough schreef:
    Krijgen we nog wel commentaren ;a. Gewoon om te kijken wat ik kan verbeteren in de volgende rond?


    Natuurlijk, maar PHENOMENIALL heeft blijkbaar uitstel tot 23 december, dus ik vrees dat je nog even zal moeten wachten. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Natuurlijk, maar PHENOMENIALL heeft blijkbaar uitstel tot 23 december, dus ik vrees dat je nog even zal moeten wachten. (:


    Ze heeft ondertussen ingediend! De commentaren komen vandaag nog in de story als alle juryleden hebben doorgestuurd

    Dus; een oproep aan alle juryleden: sturen jullie alle commentaren door?

    Alle commentaren zijn doorgestuurd. :Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LovingMemory schreef:
    (...)

    Ze heeft ondertussen ingediend! De commentaren komen vandaag nog in de story als alle juryleden hebben doorgestuurd

    Dus; een oproep aan alle juryleden: sturen jullie alle commentaren door?


    Sorry, ben sinds gisteren bij een vriendin, ik blijf hier tot morgenvroeg en kan dus pas morgen de commentaren doorsturen. Vervelend, ik weet het, maar ik verwachtte pas vandaag de inzending van PHENOMENIALL, waardoor ik dan morgen alle commentaren kon doorsturen. Dan was alles juist uitgekomen...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb inmiddels al een nieuw liedje voor volgende ronde, last christmas namelijk. :)


    The sun will rise and we will try again.

    Zaynius schreef:
    Ik heb inmiddels al een nieuw liedje voor volgende ronde, last christmas namelijk. :)


    Goed dat je er al mee bezig bent!

    Lieve deelnemers

    Ik kan de commentaren voorlopig nog niet in de story zetten, maar jullie mogen wel al aan de volgende ronde beginnen denken. Je kan een gepast liedje zoeken, een beetje oefenen,...
    Ik ga nog geen deadline op ronde 4 plakken, enkel als de commentaren in de story staan. Voorlopig moet ik ze nog krijgen van Eva, maar ze gaat ze zo snel mogelijk doorsturen!

    Veel succes!

    Waar staat het thema van de volgende ronde???


    ~Live your life!~

    YoungAndFree schreef:
    Waar staat het thema van de volgende ronde???
    Tis kerst dacht ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had het wel in LovingMemory haar gastenboek gezet maar even voor de zekerheid: ik heb mijn gebruikersnaam van Zaynius naar NiallTree veranderd. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Passerby > Pendule


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lieve deelnemertjes!
    Denk aan de deadline! --> 5 januari

    Heeft iedereen de commentaar en punten al gezien?

    Yes :D thankjoe. Sorry vn mn kopstem maar ik doe dat al snel automatisch & dt is nogal lastig te onderdrukken ghehe, maar ik kan ht proberen.

    Dezaynber heeft zich uitgeschreven..