• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:
    *NeverEnough
    *YoungAndFree



    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2
    *Fabulouis schreef zich uit na ronde 2
    *Movember schreef zich uit na ronde 2
    *Owles schreef zich uit na ronde 2
    *Zaynatic is niet meer actief op Q
    *McGinty schreef zich na ronde 2 uit
    *Dezaynber schreef zich na ronde 3 uit
    *PHENOMENIALL schreef zich ra ronde 4 uit wegens te laat inleveren
    *NiallTree viel af in ronde 4




    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:41 ]

    Ik denk dat er deze ronde dan twee mensen moeten afvallen en de finale dan volgende ronde zal zijn! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Noooo dezaynber heeft zich uitgeschreven. ;o


    The sun will rise and we will try again.

    wow, ik lever hm morgen in.. moet even kijken denk rond 7 uur want ik ben vanavond en morgen tot 5 uur weg. & het opnemen neemt niet zoveel tijd in beslag omdat ik net een liedje heb gevonden die ik wel wil zingen maar gewoon het filmpje maken & uploaden duurt ffn :D.

    hahahah dit wordt mn slechtste inzending ever.

    NeverEnough schreef:
    hahahah dit wordt mn slechtste inzending ever.


    Dat is het echt niet! :)

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik denk dat er deze ronde dan twee mensen moeten afvallen en de finale dan volgende ronde zal zijn! (:


    Yep! :)

    Ahahah mijn inzending is helaas niet zo goed volgens mij, moeilijk om kerstliedjes te zingen. ;o


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    Ahahah mijn inzending is helaas niet zo goed volgens mij, moeilijk om kerstliedjes te zingen. ;o


    haha mijn uitzending is verschrikkelijk XD


    ~Live your life!~

    YoungAndFree schreef:
    (...)

    haha mijn uitzending is verschrikkelijk XD


    Meiden, meiden! Heb zelfvertrouwen.. Dat is heel belangrijk als je een zangeres bent!
    Jullie zijn wel goed, en ik kan het weten want mijn commentaar is al klaar! ;)

    Hoi allemaal
    Je weet het of je weet het niet, maar in ronde 4 (de kerst-ronde) valt 1 iemand af. Dan zijn we nog met 2! Die laatste twee strijden tegen elkaar in de finale.

    Die finale staat in teken van 3 thema's. Die thema's zijn; kinderliedjes,een traag liedje en nog eentje naar keuze.
    Je stuurt het liefste 1 video op met daarin de 3 songs. Als je dat niet lukt mag je altijd 3 video's opsturen.

    Niet alleen de songs zijn anders, ook de punten zijn anders. 35% geldt voor de drie andere jurleden (Eva, Bes en Nana), 50% voor mij en de overige 15% wordt bepaald door de mensen die op Q zitten. Zij kunnen in een poll stemmen op hun favoriet. Je mag natuurlijk stemmen ronselen, maar zorg ervoor dat het geen spam wordt!

    Als er iets niet duidelijk is mag je me dat altijd vragen.

    X, Jana

    Wat bedoel je precies met kinderliedjes?

    NeverEnough schreef:
    Wat bedoel je precies met kinderliedjes?
    Ik vermoed Disney, studio 100 en dat soort dingen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LovingMemory schreef:
    (...)

    Meiden, meiden! Heb zelfvertrouwen.. Dat is heel belangrijk als je een zangeres bent!
    Jullie zijn wel goed, en ik kan het weten want mijn commentaar is al klaar! ;)


    Is jullie ik ook? :$


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Is jullie ik ook? :$


    'Jullie' is alle overblijvende deelnemers.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    'Jullie' is alle overblijvende deelnemers.


    Dat bedoel ik haha.


    The sun will rise and we will try again.