• In de mensheid.

Eerst Milly boele die werd vermoord door een politie agent. Dan de 17 jarige Ashene die dood werd geschoten door haar ex terwijl ze aan het werk was in de C1000. 1 politieagent in opleiding Dan die aanslagen in alpen aan de rijn. Nu in luik. En net hoor ik 1 verhaal van mijn broer dat een man zijn 5 jarig zoontje bedreigd heeft.

Ik geloof er serieus niet meer in...

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:55 ]

Peeta schreef:
    (...)

Dude hou je op. Serieus. Elk argument dat jij hebt is volkomen nutteloos en goedbedoeld , maar het levert niks op schat. Je kan wel gaan zeuren op de tien dingen die de politie fout doet, maar niet iedereen is perfect en zeker jij niet.

Je kent me niet dus ssstttt!

Hale schreef:
    (...)

:W

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Pas na 6 dagen Milly vinden, HHAHAHA laat me niet lachen man, ze kunnen JAREN doen over een vermist persoon. Zes dagen, wat een ramp.

En je stelt je aan. Je kunt er niks aan doen dus je moet er mee leren leven.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

NOURRY schreef:
    (...)

O, nee hoor, je wordt niet genegeerd. Maar blijkbaar vinden velen dat ze niets meer hoeven te veranderen aan zich zelf. Zo gaat het nu eenmaal in elk topic van Hale. :"D

Hale is ook maar een normaal mens, met een mening(die volgens de meeste nergens op slaat, maar we hebben allemaal het recht om onze mening te uiten mits we hun mening ook kunnen respecteren) en bloed. Ze is ook gewoon net als ons, dus waarom kunnen we haar ook niet normaal behandelen?

En ja haar topics zijn soms naar mijn mening nutteloos, maar dat betekent niet dat je meteen zo mag reageren.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Hale schreef:
    (...)

AKA je kan niet tegen haar argument op. Dat is weer zo'n onzinnig argument, je kent me niet dus stil. ._. Wtf dat slaat op kaas man.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Hale schreef:
    (...)

Ok.

Mijn buurjongen 16 jaar oud was met zijn vriendin van 14 een keer alleen thuis.

Toen plots de achterdeur in werd gebeukt.

Meteen politie gebeld en zich met zijn meisje opgesloten in de badkamer.

Politie was er na drie kwartier nog niet en toen heeft hij mijn vader gebeld die er met de honkbalknuppel op af is gegaan. Maar toen waren hun al weg.

Ps:Het is wal.
    Luister Hale, ik snap dat het rot is en dat jij het zo hebt meegemaakt, maar dat het één keer gebeurt betekent niet dat dit altijd gebeurt. Dit zal misschien 1x een loos momentje zijn geweest van de politie, die mensen zijn nou eenmaal ook niet perfect. Je argumenten kun je niet baseren op één feit, dat moet je kunnen baseren op dingen die regelmatiger of altijd voorkomen. Dan vind ik dat je pas echt recht hebt om te zeggen dat je gelijk hebt.

Life is hard and then we die

Hale schreef:
    (...)

Door al die topics over je levensverhalen ken ik je wel goed genoeg dat je gewoon een beetje dom bezig bent :'D

SLOAN.

Hale schreef:
    (...)

Ok.

Politie was er na drie kwartier nog niet en toen heeft hij mijn vader gebeld die er met de honkbalknuppel op af is gegaan. Maar toen waren hun al weg.

Ga niet over een klein foutje zeuren als jij niet eens fatsoenlijke zinnen kan schrijven, dank je.

Een inbreker moord niet zo snel, waarom zou hij, hij wilt geld geen bloed. Dat weet de politie ook.
    En trouwens, die vader heeft een gezin om zich zorgen over te maken, de politie een hele gemeenten. Dan kunnen ze niet overal alle minuut zijn. Daar zijn gemeentens als Roermond te groot voor.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Hale schreef:
    (...)

Ik denk dat het merendeel van de mensen die in dit topic heeft gereageerd het met haar eens is

Physics is awesome

Mensen, we hebben een melding ontvangen over dit topic. Ik zou graag zien dat er een normale discussie ontstaat, waarin we niet elkaar gaan afzeiken maar waarin we een normale argumentering toepassen. Mocht dit niet lukken, dan ben ik genoodzaakt dit topic te sluiten. Ik heb geen zin om drie keer te waarschuwen, dus houdt het nu gewoon netjes, anders gooi ik er meteen een slot op. Danku.

[ bericht aangepast door een moderator op 13 dec 2011 - 18:32 ]

Hale schreef:
    (...)

Ok.

Misschien is het waar, maar ik vind het een leuke fantasie. -is niet aan het afzeiken-

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:32 ]

Owl you need is love.

PUKKELxDING schreef:
    (...)Luister Hale, ik snap dat het rot is en dat jij het zo hebt meegemaakt, maar dat het één keer gebeurt betekent niet dat dit altijd gebeurt. Dit zal misschien 1x een loos momentje zijn geweest van de politie, die mensen zijn nou eenmaal ook niet perfect. Je argumenten kun je niet baseren op één feit, dat moet je kunnen baseren op dingen die regelmatiger of altijd voorkomen. Dan vind ik dat je pas echt recht hebt om te zeggen dat je gelijk hebt.

Dat een meisje slachtoffer word van een groepsverkrachting.

Alle bewijzen wijzen na een groepje jongens waarvan eentje al bekend heeft.

Vervolgens denkt de rechter dat er geen bewijs en bam de verklaring word nietig verklaard.

[ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:33 ]

Ik geloof wél in de mensheid, maar niet in deze maatschappij. :W

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Hale schreef:
    (...)

Dat een meisje slachtoffer word van een groepsverkrachting.

Alle bewijzen wijzen na een groepje jongens waarvan eentje al bekend heeft.

Vervolgens denkt de rechter dat er geen bewijs en bam de verklaring word nietig verklaard.
    Dat is gewoon het falen van het rechtssysteem, dat heeft verder niets met de onkundigheid van agenten te maken. Het Nederlandse rechtssysteem is nou eenmaal zo scheef als wat, daar valt maar moeilijk wat aan te doen.

Hale, dat gebeurt niet iedere keer. Dat gebeurt misschien 10 keer en het is verschrikkelijk maar die rechter is ook maar een mens

Physics is awesome