• In de mensheid.

    Eerst Milly boele die werd vermoord door een politie agent. Dan de 17 jarige Ashene die dood werd geschoten door haar ex terwijl ze aan het werk was in de C1000. 1 politieagent in opleiding Dan die aanslagen in alpen aan de rijn. Nu in luik. En net hoor ik 1 verhaal van mijn broer dat een man zijn 5 jarig zoontje bedreigd heeft.

    Ik geloof er serieus niet meer in...

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:55 ]

    Eyes schreef:
    (...)

    Jeetje, alsof fucking iedere agent net zoals de agent is die Milly Boelen om het leven heeft gebracht! Je doet alsof iedereen hetzelfde is en dat is helemaal niet zo, godzijdank. Dus hou alsjeblieft op met zo dom doen!


    no offense, maar t is hale.

    Waar ik overigens mee bedoel dat je haar niet van haar mening af kunt krijgen en iedere poging leidt tot ruzie en geofftopic.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:10 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Eyes schreef:
    (...)

    Jeetje, alsof fucking iedere agent net zoals de agent is die Milly Boelen om het leven heeft gebracht! Je doet alsof iedereen hetzelfde is en dat is helemaal niet zo, godzijdank. Dus hou alsjeblieft op met zo dom doen!


    Ik geef gewoon mijn mening.

    En dat is niet alleen maar om milly.

    Patronum schreef:
    (...)

    Het is maar dat agenten wachten tot inbrekers weg zijn, totdat ze komen,
    omdat ze schrik hebben van die kerels.
    Toffe mensen hoor --'

    Pressies MENSEN!
    Waarom denk iedereen toch dat politie, of autoritaire beroep in het algemeen, superhelden zijn zonder angst of een ander menselijk gevoel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Pressies MENSEN!
    Waarom denk iedereen toch dat politie, of autoritaire beroep in het algemeen, superhelden zijn zonder angst of een ander menselijk gevoel.


    Omdat dat is waarvoor ze een opleiding hebben gekregen?
    Hadden ze daar maar eerder aan moeten denken.
    Ik kan toch ook moeilijk binnen 10 jaar afkomen dat ik schrik heb om tegen andere mensen in een andere taal te praten,
    terwijl me dat 5 jaar talenstudies heeft gekost?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:10 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dear people, if you think the human is so bad than start looking at yourself and try to change the things you wanna change. If we do nice to other people, we can save the human. But start with yourself.

    Lol. Mijn Engels faalt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Gaan we nu echt over spelling beginnen? Dit is geen test of zo. Zolang je bericht maar duidelijk is het goed, vind ik.

    OT: Er is altijd wel een vleugje hoop of goeds. Het kan altijd nog erger.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    District12 schreef:
    Dear people, if you think the human is so bad than start looking at yourself and try to change the things you wanna change. If we do nice to other people, we can save the human. But start with yourself.

    Lol. Mijn Engels faalt


    Praat dan Nederlands :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien moet je de volgende keer eerst nadenken voordat je wat schrijft of zegt want het stelt echt nergens op. En dan ga je vijandig doen tegen mensen doen die je op je fout proberen te wijzen


    Physics is awesome

    Patronum schreef:
    (...)

    Omdat dat is waarvoor ze een opleiding hebben gekregen?
    Hadden ze daar maar eerder aan moeten denken.

    Dat doen ze, ze doen meer dan jij en ik samen. Maar ze moeten ook aan hun eigen veiligheid denken, dat krijgen ze ook bij hun opleiding. Het heeft geen zin om zomaar als een kip zonder kop een huis binnen te rennen, daar komen alleen maar doden van.
    Er schuilt meer achter dan wij zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Patronum schreef:
    (...)

    Omdat dat is waarvoor ze een opleiding hebben gekregen?
    Hadden ze daar maar eerder aan moeten denken.
    Ik kan toch ook moeilijk binnen 10 jaar afkomen dat ik schrik heb om tegen andere mensen in een andere taal te praten,
    terwijl me dat 5 jaar talenstudies heeft gekost?


    Wees blij dat er tenminste mensen zijn het willen doen. En door die opleiding worden ze ook geen superhelden. Ik hoop dat jij de politie niet belt en lekker crepeert.


    Your make-up is terrible

    En we hebben weer een nieuwe nutteloze en een net te overdreven als je kijkt naar wat de mens al allemaal heeft gedaan topic erbij ;D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Praat dan Nederlands :Y)



    Goed idee. En nu alles even in het Nederlands:
    Lieve Q-peepz, als je de mensheid zo slecht vindt, kijk dan naar jezelf en verander de dingen die je wilt veranderen(aan jezelf natuurlijk. Wees aardig voor elkaar, dat is al zo een groot begin. Als we alleen maar vriendelijk zijn, elkaar helpen en ook een keer naar ons zelf kijken dan kunnen we de mensheid redden. En bijv. iemand loopt per ongeluk tegen je aan zeg dan niet meteen: 'Kijk eens uit blinde schaap,' maar vraag: 'Waarom doe je dat?'
    Vraag eens waarom hij/zij dat doet voordat je reageert.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Assassin schreef:
    (...)

    Wees blij dat er tenminste mensen zijn het willen doen. En door die opleiding worden ze ook geen superhelden. Ik hoop dat jij de politie niet belt en lekker crepeert.


    Ehm, sorry, maar ik ken mensen die wel degelijk bij de politie werken,
    die me dat zelf hebben verteld.
    En je hoeft echt niet zo gemeen te doen hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Ehm, sorry, maar ik ken mensen die wel degelijk bij de politie werken,
    die me dat zelf hebben verteld.
    En je hoeft echt niet zo gemeen te doen hoor.

    Wat hebben ze je verteld?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat doen ze, ze doen meer dan jij en ik samen. Maar ze moeten ook aan hun eigen veiligheid denken, dat krijgen ze ook bij hun opleiding. Het heeft geen zin om zomaar als een kip zonder kop een huis binnen te rennen, daar komen alleen maar doden van.
    Er schuilt meer achter dan wij zien.


    Ok.

    Vandaar dat ze Milly pas na zes dagen gevonden hebben. En raar he? dat het zo gemakkelijk is om agent te worden.