• In de mensheid.

    Eerst Milly boele die werd vermoord door een politie agent. Dan de 17 jarige Ashene die dood werd geschoten door haar ex terwijl ze aan het werk was in de C1000. 1 politieagent in opleiding Dan die aanslagen in alpen aan de rijn. Nu in luik. En net hoor ik 1 verhaal van mijn broer dat een man zijn 5 jarig zoontje bedreigd heeft.

    Ik geloof er serieus niet meer in...

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:55 ]

    I'm sorry girl.
    Santa's not real.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hé, het kan erger!
    Je kunt ook een Arena worden ingegooid met 23 andere kinderen en dat je elkaar moet afslachten om te overleven!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hé, kijk, komt er nog één achter dat de mensheid verrot is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patronum schreef:
    I'm sorry girl.
    Santa's not real.


    Wait, what?! Seriously?! :'(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Toch bestaat de mensheid echt.


    Life is hard and then we die

    Saph schreef:
    (...)

    Wait, what?! Seriously?! :'(


    Het komt allemaal goed, Lizz...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PUKKELxDING schreef:
    Toch bestaat de mensheid echt.

    -out-


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Alleen omdat de minderheid van de mensen zo is? C'mon. Waar geloof je dan wél in? Niet in jezelf blijkbaar.


    comfort in c h a o s

    De wereld kan je enkel verbeteren als je bij jezelf begint (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Assassin schreef:
    Alleen omdat de minderheid van de mensen zo is? C'mon. Waar geloof je dan wél in? Niet in jezelf blijkbaar.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Waar geloof jij wel in? :"D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:53 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Laten we eens beginnen met verbeteren in dit topic.
    Als we hier nou eens wat aardiger gingen zijn, dan zouden veel meer mensen aardiger zijn op de wereld.

    Ik weet precies wat ze bedoeld. En diegene die dat niet doet, die is dom.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, daar ken ik een gedichtje van!

    ''De mensheid deugd niet
    De wereld deugd niet
    En over de rest van 't heelal...
    ...heb ik ook zo m'n twijfels. ''
    Behalve Pluto dan, Pluto is de beste planeet ooit! 8D


    Het beste was je kan doen is gewoon niet meer naar het nieuws kijken, krant lezen... doe ik ook niet en dat bespaart een heleboel nare gevoelens. Alleen maar ellende, dat verkoopt goed blijkbaar. e_e;

    MissSharp schreef:
    Laten we eens beginnen met verbeteren in dit topic.
    Als we hier nou eens wat aardiger gingen zijn, dan zouden veel meer mensen aardiger zijn op de wereld.

    Ik weet precies wat ze bedoeld. En diegene die dat niet doet, die is dom.

    Wacht, jullie geloven nu pas niet meer in de mensheid omdat een klein deel van de mensen slecht zijn, wat al eeuwen zo is. En dan zijn wij dom?
    Lieve schat(nee, niet denigrerend) vergeleken met vroeger is het nu veel beter, er zijn veel meer goede mensen dan slechten en er komen er steeds meer bij, waarom dan nu je geloof in de hele mensheid verliezen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Wacht, jullie geloven nu pas niet meer in de mensheid omdat een klein deel van de mensen slecht zijn, wat al eeuwen zo is. En dan zijn wij dom?
    Lieve schat(nee, niet denigrerend) vergeleken met vroeger is het nu veel beter, er zijn veel meer goede mensen dan slechten en er komen er steeds meer bij, waarom dan nu je geloof in de hele mensheid verliezen?


    Heb ik ooit gezegd dat mensen dom zijn.

    Kijk jij nieuws? dan weet je het!