• In de mensheid.

    Eerst Milly boele die werd vermoord door een politie agent. Dan de 17 jarige Ashene die dood werd geschoten door haar ex terwijl ze aan het werk was in de C1000. 1 politieagent in opleiding Dan die aanslagen in alpen aan de rijn. Nu in luik. En net hoor ik 1 verhaal van mijn broer dat een man zijn 5 jarig zoontje bedreigd heeft.

    Ik geloof er serieus niet meer in...

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:55 ]

    Frigga schreef:
    (...)
    Wat hebben ze je verteld?


    Dat ze wachten totdat inbrekers weg zijn,
    puur omdat ze schrik hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    RainbowDay schreef:
    En we hebben weer een nieuwe nutteloze en een net te overdreven als je kijkt naar wat de mens al allemaal heeft gedaan topic erbij ;D!


    Wat is hier nutteloos aan. Ik zeg dat ik niet meer in de mensheid geloof en bam!

    Hale schreef:
    (...)

    Wat is hier nutteloos aan. Ik zeg dat ik niet meer in de mensheid geloof en bam!


    Tsjah, als je voor álles een topic aanmaakt, krijg je dat... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patronum schreef:
    (...)

    Dat ze wachten totdat inbrekers weg zijn,
    puur omdat ze schrik hebben.


    En zodat de inbrekers ook fijn nog de tijd hebben om de slachtoffers een mes tussen hun ribben te steken.

    Ik krijg nu het gevoel dat mijn gehele toespraak wordt genegeerd

    OT: Ja ik heb er nog hoop in. Als we maar iets doen om de mensheid te redden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Volgens mij ben je enorm pessimistisch.


    Owl you need is love.

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Vandaar dat ze Milly pas na zes dagen gevonden hebben. En raar he? dat het zo gemakkelijk is om agent te worden.
    Dat valt ook wel mee hoor, je moet er wel een gehele opleiding voor doen en je komt er echt niet zomaar in. Het punt is, je hoort alleen van die twee of drie mensen die iets fouts doen. Die honderden andere agenten die wel allemaal keurig zijn, daar wordt nou nooit wat over gezegd, terwijl zij met veel meer zijn. Bovendien hebben zij ook nog is onterecht last van imagoschade, alleen maar vanwege die paar personen die het verpesten.


    Life is hard and then we die

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Vandaar dat ze Milly pas na zes dagen gevonden hebben. En raar he? dat het zo gemakkelijk is om agent te worden.


    Dat heet wetgeving. En zoeken. Ze kunnen niet zomaar een huis binnenvallen, dan moeten ze eerst naar de rechter gaan om een huiszoekingsbevel te krijgen. Dat duurt even. dan moeten ze nog zoeken en vinden. Dat duurt ook even. 6 dagen is niks. Soms duurt het maanden of jaren.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Vandaar dat ze Milly pas na zes dagen gevonden hebben. En raar he? dat het zo gemakkelijk is om agent te worden.

    MENSEN!!
    Het zijn verdommen mensen! Die maken nu eenmaal fouten, zijn geen superhelden. Er hing geen bord met "hier ligt ze". Zoiets kost tijd, het is geen verdomme CSI he.
    Je kan niet verwachten dat het helden zijn die alles perfect doen, nooit fouten maken en in feiten dus geen mensen zijn. Als dat zo zou zijn zou de wereld/mensheid helemaal naar de haaien gaan.
    Die gevoelens hebben we niet voor niets, daardoor gaat het vaak wel goed maar dat zie je niet op tv omdat dat niet spannend genoeg is.
    En dan heb je helaas altijd van die domme idioten die iedereen over een kam scheren en niet na denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Goed, als jij ooit gaat werken verdenk je ook meteen je collega van het vermoorden van iemand en dat hij of zij degene dan in de tuin heeft begraven, toch?


    Physics is awesome

    Ze hebben Milly pas na zes dagen gevonden, omdat ze ook nog een huiszoekingsbevel nodig hebben(Ik kijk teveel misdaadseries) want anders kunnen ze dat hele huis niet onderzoeken. 6 dagen is best kort als je het zo bekijkt, want sommige dingen duren jaren, maanden, weken.
    Precies wat Alwin al zei, maar ik kon het niet laten om te reageren(dat is de schuld van misdaadseries)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Vandaar dat ze Milly pas na zes dagen gevonden hebben. En raar he? dat het zo gemakkelijk is om agent te worden.


    Dude hou je op. Serieus. Elk argument dat jij hebt is volkomen nutteloos en goedbedoeld , maar het levert niks op schat. Je kan wel gaan zeuren op de tien dingen die de politie fout doet, maar niet iedereen is perfect en zeker jij niet.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:23 ]


    SLOAN.

    Patronum schreef:
    (...)

    Dat ze wachten totdat inbrekers weg zijn,
    puur omdat ze schrik hebben.

    Tuurlijk, zou ik ook doen. Een mensenleven is veel belangrijker dan een paar spullentjes. Hoe erg een inbraak ook is, het weegt niet op tegen een mensen leven.
    Spullen kan je vervangen, een mensen leven niet. Moet zij hun leven dan voor zo iets kleins opofferen? Ze doen het al vaak genoeg.

    Het is heel makkelijk om te veroordelen, zonder dat je zelf ooit maar zo iets doet.Zo blijk het maar weer: de beste stuurlui staan aan kant


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    District12 schreef:
    Ik krijg nu het gevoel dat mijn gehele toespraak wordt genegeerd

    OT: Ja ik heb er nog hoop in. Als we maar iets doen om de mensheid te redden.


    O, nee hoor, je wordt niet genegeerd. Maar blijkbaar vinden velen dat ze niets meer hoeven te veranderen aan zich zelf. Zo gaat het nu eenmaal in elk topic van Hale. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Frigga schreef:
    (...)
    Tuurlijk, zou ik ook doen. Een mensenleven is veel belangrijker dan een paar spullentjes. Hoe erg een inbraak ook is, het weegt niet op tegen een mensen leven.
    Spullen kan je vervangen, een mensen leven niet. Moet zij hun leven dan voor zo iets kleins opofferen? Ze doen het al vaak genoeg.

    Het is heel makkelijk om te veroordelen, zonder dat je zelf ooit maar zo iets doet.Zo blijk het maar weer: de beste stuurlui staan aan kant


    Ok.


    Mijn buurjongen 16 jaar oud was met zijn vriendin van 14 een keer alleen thuis.

    Toen plots de achterdeur in werd gebeukt.

    Meteen politie gebeld en zich met zijn meisje opgesloten in de badkamer.


    Politie was er na drie kwartier nog niet en toen heeft hij mijn vader gebeld die er met de honkbalknuppel op af is gegaan. Maar toen waren hun al weg.


    Ps:Het is wal.