Hale schreef:
(...)
Dat een meisje slachtoffer word van een groepsverkrachting.
Alle bewijzen wijzen na een groepje jongens waarvan eentje al bekend heeft.
Vervolgens denkt de rechter dat er geen bewijs en bam de verklaring word nietig verklaard.
Ook hij is een mens. Je kent de bewijzen niet en die man moet zich ook alleen maar aan de wet houden. Je kan niet oordelen als je niet alles kent. Dit heeft trouwens niks met de politie te maken.
Ik zal je eens iets vertellen. Een klein deel van de mensheid is slecht, een paar procent. Een paar procent van de gebeurtenissen gaat fout, soms ik herhaal soms maken mensen fouten.
Maar over het algemeen gaat het goed, het merendeel van de mensen is goed, kijk naar iedereen hier. Het gaat veel vaker goed dan fout en fouten worden niet zo heel vaak gemaakt. Daar moet je na kijken, niet na het slechten anders maak je je zelf alleen maar gek. En het heeft geen zin want je kan er niks aan doen.
Kijk na die goede dingen, ook al hoor je daar amper iets over, niet na het slechten. Je leven zal er dan veel mooier uitzien.
Alsjeblief, neem dit van mij aan. Ik ben een gigantisch grote pessimist. Bij mij is het glas niet hals leeg maar helemaal leeg. Maar als je na het goede kijkt is alles mooier, zelfs bij mij is dat zo.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall