• In de mensheid.

    Eerst Milly boele die werd vermoord door een politie agent. Dan de 17 jarige Ashene die dood werd geschoten door haar ex terwijl ze aan het werk was in de C1000. 1 politieagent in opleiding Dan die aanslagen in alpen aan de rijn. Nu in luik. En net hoor ik 1 verhaal van mijn broer dat een man zijn 5 jarig zoontje bedreigd heeft.

    Ik geloof er serieus niet meer in...

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 17:55 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Dat een meisje slachtoffer word van een groepsverkrachting.

    Alle bewijzen wijzen na een groepje jongens waarvan eentje al bekend heeft.

    Vervolgens denkt de rechter dat er geen bewijs en bam de verklaring word nietig verklaard.

    Ook hij is een mens. Je kent de bewijzen niet en die man moet zich ook alleen maar aan de wet houden. Je kan niet oordelen als je niet alles kent. Dit heeft trouwens niks met de politie te maken.

    Ik zal je eens iets vertellen. Een klein deel van de mensheid is slecht, een paar procent. Een paar procent van de gebeurtenissen gaat fout, soms ik herhaal soms maken mensen fouten.
    Maar over het algemeen gaat het goed, het merendeel van de mensen is goed, kijk naar iedereen hier. Het gaat veel vaker goed dan fout en fouten worden niet zo heel vaak gemaakt. Daar moet je na kijken, niet na het slechten anders maak je je zelf alleen maar gek. En het heeft geen zin want je kan er niks aan doen.
    Kijk na die goede dingen, ook al hoor je daar amper iets over, niet na het slechten. Je leven zal er dan veel mooier uitzien.

    Alsjeblief, neem dit van mij aan. Ik ben een gigantisch grote pessimist. Bij mij is het glas niet hals leeg maar helemaal leeg. Maar als je na het goede kijkt is alles mooier, zelfs bij mij is dat zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Ga niet over een klein foutje zeuren als jij niet eens fatsoenlijke zinnen kan schrijven, dank je.

    Een inbreker moord niet zo snel, waarom zou hij, hij wilt geld geen bloed. Dat weet de politie ook.
    En trouwens, die vader heeft een gezin om zich zorgen over te maken, de politie een hele gemeenten. Dan kunnen ze niet overal alle minuut zijn. Daar zijn gemeentens als Roermond te groot voor.


    Als de inbreker betrapt word? wedden dat hij moord.

    District12 schreef:
    (...)

    Hale is ook maar een normaal mens, met een mening(die volgens de meeste nergens op slaat, maar we hebben allemaal het recht om onze mening te uiten mits we hun mening ook kunnen respecteren) en bloed. Ze is ook gewoon net als ons, dus waarom kunnen we haar ook niet normaal behandelen?

    En ja haar topics zijn soms naar mijn mening nutteloos, maar dat betekent niet dat je meteen zo mag reageren.


    Inderdaad. Maar ja, 't is niet zo dat iemand gaat luisteren ofzo. --"


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    (...)

    Als de inbreker betrapt word? wedden dat hij moord.

    Valt wel mee. Moord kost een mens veel meer moeiten dan stelen. Dat is iets psychisch wat ik niet kan uitleggen omdat ik het zelf niet helemaal weet en snap.
    Daarbij voor moord krijg je een vele hogere straf, wat mensen ook tegen houd.
    Zoals ik in mijn andere post al zei, je hoort alleen de slechte verhalen, waardoor het zo lijkt, maar het is niet zo.
    Je kan het nieuws niet vertrouwen, omdat zij alleen maar laten zien wat ze willen wat we zien. Niet per definitie de hele waarheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De mensheid is zo al bezig sinds onze bestaan :3.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:43 ]


    Shoganai i ne~

    Eyes schreef:
    Hale, dat gebeurt niet iedere keer. Dat gebeurt misschien 10 keer en het is verschrikkelijk maar die rechter is ook maar een mens

    Echt dat is niet waar. Een rechter is een allien een brandweerman een vampier en mensjes bij ambulanche een weerwolf.
    (melig)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale schreef:
    (...)

    Als de inbreker betrapt word? wedden dat hij moord.


    Hale, dat verschilt per inbreker.
    Mijn vader betraptte ook inbrekers op het stelen van zijn trouwring en hun gingen alleen maar dreigen met hun mes en vermoordde hem niet.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:50 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Frigga schreef:
    (...)
    Ook hij is een mens. Je kent de bewijzen niet en die man moet zich ook alleen maar aan de wet houden. Je kan niet oordelen als je niet alles kent. Dit heeft trouwens niks met de politie te maken.Ik zal je eens iets vertellen. Een klein deel van de mensheid is slecht, een paar procent. Een paar procent van de gebeurtenissen gaat fout, soms ik herhaal soms maken mensen fouten.
    Maar over het algemeen gaat het goed, het merendeel van de mensen is goed, kijk naar iedereen hier. Het gaat veel vaker goed dan fout en fouten worden niet zo heel vaak gemaakt. Daar moet je na kijken, niet na het slechten anders maak je je zelf alleen maar gek. En het heeft geen zin want je kan er niks aan doen.
    Kijk na die goede dingen, ook al hoor je daar amper iets over, niet na het slechten. Je leven zal er dan veel mooier uitzien.

    Alsjeblief, neem dit van mij aan. Ik ben een gigantisch grote pessimist. Bij mij is het glas niet hals leeg maar helemaal leeg. Maar als je na het goede kijkt is alles mooier, zelfs bij mij is dat zo.




    Ik ken de bewijzen wel.

    Ze zat onder de blauwe plekken en had een blauw oog.


    En 1 van die jongens had al bekend.

    Ikvind het zo grappig dat Hale wel zegt dat Billy, Willy, geen idee hoe dat kind heet, Milly? pas na 6 dagen owrd gevonden, als er een goed tegenargument word gegeven reageerd ze gewoon niet meer. Waarom?


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    (...)



    Ik ken de bewijzen wel.

    Ze zat onder de blauwe plekken en had een blauw oog.


    En 1 van die jongens had al bekend.

    Dat zijn niet genoeg bewijzen. Ze had, en ik zeg niet dat het zo is, die blauwe plekken ook op een andere manier kunnen krijgen.
    Een verklaring kan ook gelogen zijn, om bijvoorbeeld iemand of iets te beschermen. Daarbij moet je ook rekening houden met de wet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat zijn niet genoeg bewijzen. Ze had, en ik zeg niet dat het zo is, die blauwe plekken ook op een andere manier kunnen krijgen.
    Een verklaring kan ook gelogen zijn, om bijvoorbeeld iemand of iets te beschermen. Daarbij moet je ook rekening houden met de wet.


    Ik denk dat je het begrijpt als je het hele verhaal kent.

    Milly's huis is vlak bij mij, en ze zat op dezelfde manege als ik. Just sayin. En ja, that's life.

    Hale schreef:
    (...)



    Ik ken de bewijzen wel.

    Ze zat onder de blauwe plekken en had een blauw oog.


    En 1 van die jongens had al bekend.


    Als dat het enige bewijs is snap ik wel.
    9 van de 10 keer willen ze dna erbij hebben en weet ik veel wat allemaal..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MisPattinson schreef:
    (...)
    Echt dat is niet waar. Een rechter is een allien een brandweerman een vampier en mensjes bij ambulanche een weerwolf.
    (melig)


    Nou, als het een knappe vampier is en knappe weerwolven zoals die van het wolfpack dan mogen ze me altijd redden


    Physics is awesome

    HALE, STOP!
    Hou nou eens op te zeuren!
    Het is elke keer weer hetzelfde liedje:
    Je maakt een topic aan, mensen wijzen je - terecht - op fouten en je wordt boos! Damn, ik wou dat de mods je eens een topicverbod gaven! Dat zou het een stuk rustiger maken. --'

    OT: De mensheid is niet gevaarlijk, er is maar een heel klein aantal dat helemaal ontspoort.
    Ik voel me in ieder geval niet erg onveilig.


    "Well, well. Look who we've got here!"