• hey ik heb al een paar hoofdstukjes op mijn story maar ik heb nog wat rollen nodig.

    Zoals:
    Vrienden van Alicia.
    Bitch die Alicia haat.
    Dansvrienden.
    Tweede danschchoreograaf voor als Ish niet kan.
    Vrienden van One Direction.
    Twee jongens die het leven van Alicia en Zara zuur proberen te maken.
    Beste vriend van haar overleden broer Toby.
    Vriendinnetje van Toby.

    Haar hele boos ouders.
    Vriendinnetje van Niall
    Vriendinnetje van Zayn.
    Vriendinnetje van Louis


    Weet je zelf nog wat rollen dan mag het ook.

    Ik wil graag weten.
    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?

    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt.

    Alicia is 17 en is geboren op 14 februari 1994.
    Uiterlijk


    Karakter: Snel bang maar toch zelfverzekerd, Aardig tegen de mensen die aardig tegen haar zijn, sociaal, goede luisteraar en koppig.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:17 ]


    I Love That One Red Butterfly

    Elize34 schreef:
    (...)

    van mij wel maar er was wel iemand eerder dus zie maar weer eerder gepost heeft.:$ ik wil namelijk niet kieze (heb ik echt een hekel aan door dat je moet kiezen lopen je altijd wel dingen mis:|)


    Dus degene met de eerste post heeft de rol? *is excited*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: vriendin Zayn
    Naam + achternaam: Sky Lucy McCloud
    Leeftijd: 17 jaar
    Verjaardag: 10 april
    Uiterlijk: Lang blond krul haar met blauwe ogen en ze is 1.70 lang
    Karakter: shopaholic, ze draagt de nieuwste trends. Ze is best verlegen en ze is onzeker over haar lichaam, maar bij de jongens, vooral Zayn, is ze echt zichzelf. Ze is vriendelijk, zorgzaam en een dieren mens (ze rijd paard en zelf heeft ze ook een paar honden).
    Extra: Sky heeft een chocolade verslaving en ze kan eten wat ze wil, ze wordt niet dik.
    Wil je waarschuwing als ik begin: Ja


    Don't live your life, but live your dream

    Owles schreef:
    Rol: Vriendinnetje Nialler.
    Naam+ Achternaam: Emily Rose Parker.
    Leeftijd: 16.
    Verjaardag: 01-01-1995
    Uiterlijk:


    Karakter: Grappig, Aardig, Sociaal, Houdt van horrorfilms, koppig, als ze écht boos is kan ze nog wel eens slaan, houdt van lezen en heeft een passie voor zingen.
    Extra Info: Haar ouders zijn gescheiden.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jep (:


    soory maar een was iemand eerder dan jou maar misschien kan ik het zo doen dat jou persoon eerst met Niall heeft maar jij hem of hij jou dumpt en dat hij dan met dat andere meisje heeft. maar dat moet ik even met die andere over leggen als jij er ook mee eens ben.


    I Love That One Red Butterfly

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Dus degene met de eerste post heeft de rol? *is excited*


    ja hebt wel gelijk


    I Love That One Red Butterfly

    Rol: Vriendinnetje Zayn.
    Naam+ Achternaam: Parker Isabella Dèlore. maar ze word het liefst Isa genoemt.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 29 september 1994.
    Uiterlijk:


    Karakter: Isa is ontzettend druk, en spontaan. Ze doet waar ze zin in heeft, en is best onvoorspelbaar. Ze is zelfverzekerd , en kan soms een beetje arrogant overkomen. Ze trekt zich niet veel aan van wat anderen van haar vinden, en ze is soms een beetje egoïstisch. Verder heeft ze een groot hart, en kan ze bijna met iedereen wel overweg. Maar als je ruzie zoekt, kun je het krijgen.
    Extra Info: Ze rookt.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaaaa ;D


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Oke&nubeniktelaat (no_chears)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:25 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol:Vriendinnetje van Zayn
    Naam+Achternaam:Farah Amores Garcia
    Leeftijd:16
    Verjaardag:11 januari
    Uiterlijk:


    Karakter:Farah is een koppig,grappig meisje dat nergens beschaamd voor is.Haar situatie thuis is niet zo goed,haar moeder is 2 jaar geleden gestorven en haar vader is een alcholieker.Ze probeert het leven altijd langs de goeie kant te zien,en heeft niet door dat ze eigenlijk hulp moet gaan zoeken.Ze maakt zichzelf vaak belachelijk,waar ze geen probleem mee heeft want zelf lacht ze het hardst om haar flaters."Sorry"is een woord dat ze nog nooit heeft gezegd en ook nooit zal zeggen.Mensen vinden haar niet erg tactvol en daar krijgt ze vaak problemen mee.
    Extra info:Ze is van Arabische/Spaanse afkomst en spreekt vloeiend spaans,wat mensen enorm sexy vinden.
    Wil je waarschuwing als ik begin:Ofcourse:3


    I liek yuri and stuff.

    Rol: Vriendinnetje Toby
    Naam: Mary Alicia Eriksen
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 08-10-1995
    Uiterlijk: Check de link: http://weheartit.com/entry/19177612 (sorry, ik kan hier op de 1 of andere manier geen foto plaatsen)
    Karakter: Lief, zorgzaam, verlegen maar als je haar eenmaal kent valt het heel erg mee, ontzettend grappige meid.
    Extra info: ze is ontzettend verliefd op Toby, ze wil hem niet kwijt.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:33 ]


    Niet alles wat iemand zegt, is waar.

    Rol:Bitch die alicia haat
    Naam+ Achternaam: eleneor(spreek uit:elenoor) Dionsa
    Leeftijd: 16
    Verjaardag:18 Februari
    Uiterlijk:


    Karakter: Snel boos. Kan er niet tegen als mensen haar verbeter, Heeft een hekel aan ketchup, Haar vriend is het beste wat ze heeft
    Haar ouders mag ze niet.
    Extra Info: Ouders gescheiden, ze woont samen met haar vriend en zijn ouders. komt uit portugal.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Heel graag.:)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:28 ]


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    xHoran schreef:
    Rol:Vriendinnetje van Zayn
    Naam+Achternaam:Farah Amores Garcia
    Leeftijd:16
    Verjaardag:11 januari
    Uiterlijk:


    Karakter:Farah is een koppig,grappig meisje dat nergens beschaamd voor is.Haar situatie thuis is niet zo goed,haar moeder is 2 jaar geleden gestorven en haar vader is een alcholieker.Ze probeert het leven altijd langs de goeie kant te zien,en heeft niet door dat ze eigenlijk hulp moet gaan zoeken.Ze maakt zichzelf vaak belachelijk,waar ze geen probleem mee heeft want zelf lacht ze het hardst om haar flaters."Sorry"is een woord dat ze nog nooit heeft gezegd en ook nooit zal zeggen.Mensen vinden haar niet erg tactvol en daar krijgt ze vaak problemen mee.
    Extra info:Ze is van Arabische/Spaanse afkomst en spreekt vloeiend spaans,wat mensen enorm sexy vinden.
    Wil je waarschuwing als ik begin:Ofcourse:3


    sorry er was iemand eerder


    I Love That One Red Butterfly

    Mag mijn mensjedinkie dan vriendin One direction zijn ;o
    Ofnouja. Beste vriendin Zayn :W (cat)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:30 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Elize34 schreef:
    (...)

    soory maar een was iemand eerder dan jou maar misschien kan ik het zo doen dat jou persoon eerst met Niall heeft maar jij hem of hij jou dumpt en dat hij dan met dat andere meisje heeft. maar dat moet ik even met die andere over leggen als jij er ook mee eens ben.


    Ik heb wel een ideetje... Misschien dat Maddison Niall's best friend is maar stiekem een crush op hem heeft. Niall en Maddison zijn wel heel close en doen dus superveel samen, wat het dus alleen maar moeilijker maakt. Hij heeft dus met Emily, maar kan dus niet kiezen en houdt 't dus maar met Emily aan. Ze krijgen relatieproblemen en het wordt steeds duidelijker dat Maddison hem leuk vindt en dat het dus ook wederzijds blijkt te zijn.. en dan weet je wel wat er gebeurd.
    Maar ik kan nog wel meer ideetjes bedenken. (: Heb nu even geen inspiratie meer, maar ik denk erover na als je het eerste niks vindt!

    Euhm... misschien dat de relatie van Emily en Niall een publiciteitsstunt is, want Emily zit in een andere beroemde band. Van zijn manager mag hij geen serieuze relatie maar hij heeft in het geheim een relatie met Maddison. Niemand mag hierachter komen want anders hebben ze een probleem. [Dit kan alleen als 1D bestaat]

    Is 't wat?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:30 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Ik heb wel een ideetje... Misschien dat Maddison Niall's best friend is maar stiekem een crush op hem heeft. Niall en Maddison zijn wel heel close en doen dus superveel samen, wat het dus alleen maar moeilijker maakt. Hij heeft dus met Emily, maar kan dus niet kiezen en houdt 't dus maar met Emily aan. Ze krijgen relatieproblemen en het wordt steeds duidelijker dat Maddison hem leuk vindt en dat het dus ook wederzijds blijkt te zijn.. en dan weet je wel wat er gebeurd.
    Maar ik kan nog wel meer ideetjes bedenken. (: Heb nu even geen inspiratie meer, maar ik denk erover na als je het eerste niks vindt!

    Euhm... misschien dat de relatie van Emily en Niall een publiciteitsstunt is, want Emily zit in een andere beroemde band. Van zijn manager mag hij geen serieuze relatie maar hij heeft in het geheim een relatie met Maddison. Niemand mag hierachter komen want anders hebben ze een probleem. [Dit kan alleen als 1D bestaat]

    Is 't wat?


    ja ik zal het even vragen.


    I Love That One Red Butterfly

    vocalizer schreef:
    Mag mijn mensjedinkie dan vriendin One direction zijn ;o
    Ofnouja. Beste vriendin Zayn :W (cat)


    tuurlijk


    I Love That One Red Butterfly

    Elize34 schreef:
    (...)

    tuurlijk


    *O*


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.