• Hey ppl.


    Njhaa, ik ben wat down, om de reden:


    Twee vriendinnen hebben ruzie. Caro en Julie*. Ze hebben ruzie omdat Julie vindt dat Caro te kinderachtig doet, maar dat zit nu eenmaal in haar karakter. En ik vind dat ik gebruikt wordt.. Ik ga met Julie naar de film deze vakantie. Caro hoorde dat, en ze wou meteen met mij ook ergens heen. Jaloers? Of wou ze Julie jaloers maken? Ik weet het niet... Maar Caro heeft me gezegd dat Julie me lelijk, dik en zielig vindt omdat ik al zo lang achter een jongen loop. Ik was er echt van geschrokken, want in m'n gezicht zegt Julie dat ik één van haar beste vriendinnen ben. Julie houdt niet van knuffelen, maar met mij doet ze het soms... Ik wil niet de 'stoker' zijn, want als ik bij de ene loop, negeert de ander mij. Maar beiden vinden ze me zo tof..

    Ik heb geen ruzie met hun, zij hebben ruzie met elkaar.

    Ik wil weten of Julie dat écht gezegd heeft, maar ik wil Caro ook niet verraden. Maar misschien heeft Caro dat gezegd om ruzie te stoken?

    Ik wil ook niet kiezen voor één van hen, maar àls ze dat heeft gezegd...

    Ik weet het allemaal niet meer... =(

    Wat denken jullie?








    *namen zijn aangepast

    Ik zou vragen aan Julie of ze dat echt vind. En als ze dat wel vind, weet je wie je echte vriendin is, en als je dat niet vind, weet je dat ook.
    Het is wel moeilijk want miss kwets je haar er daardoor mee, maar om dit probleem te ' verhelpen'\ [ik praat zo netjes vandaag;00] is het nodig.


    Sweet dreams will come true.

    Misschien kun je er voorzichtig over beginnen en hen vertellen dat je het heel moeilijk vind dat hun zo'n ruzie hebben er zich zo tegen over elkaar gedragen. Misschien is het beter om een tijdje uit hun buurt te blijven, een beetje met andere mensen omgaan. Als ze echte vriendinnen zijn zullen ze dat respecteren. Veel suc6 ermee!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zou een keer met ze rond de tafel gaan zitten, alles wat je gehoord hebt gewoon vertellen, kijken wat ze zeggen, en zeggen dat ze het nu moeten uitpraten, en dat ze anders maar lekker zichzelf kunnen gaan vervelen. Ofzo.
    Iets hards. Zodat ze zien hoe dom ze bezig zijn.


    Mew <3

    Gewoon vragen wat er happends is. Heel lang praten, en niet stoppen/weggaan voordat het weer 'bijgelegt' is!

    <3