• Hey,

    iedere keer als ik mijn hoofdstuk activeer, wordt het beeldscherm wit en laadt hij ook niet. Als ik dan op vernieuwen klik, is ie nog steeds wit. Als ik dan overnieuw naar Q ga, is mijn hoofdstuk wel geactiveerd, maar dan krijg ik twee "Nieuw hoofdstuk geschreven door Eledhel" mailtjes ipv een.
    En nu wilde ik even kijken of ik de enige was die dit had, en of er iets aan gedaan kan worden :]

    xx Rosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb het niet in elk geval.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik had dat laatst met het verplaatsen van hoofdstukken van een story naar een andere story. Ik kreeg na het opslaan dan constant een wit scherm en dan bleek het dat het nog steeds niet in de andere story stond.

    Ik heb, na enkele keren geprobeerd te hebben, gewoon het hoofdstuk verwijderd en opnieuw in de andere story gemaakt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had dat gister o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb dat niet..


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Ik heb het ook iedere keer en dan zijn er ook steeds lezers die helemaal geen melding krijgen van het nieuwe hoofdstuk.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Haha, ik heb een abbo op een verhaal van jouw en inderdaad altijd twee mailtjes. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Haha, ik heb een abbo op een verhaal van jouw en inderdaad altijd twee mailtjes. 8D

    Ja, sorry =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, dat heb ik ook altijd. Heel raar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, dat heb ik ook sinds afgelopen week. Best vaag... Ik start Q meestal gewoon opnieuw op, en dat staat er wel dat er een nieuw hoofdstuk is geactiveerd. :)


    Bad decisions make good stories.

    Jup, heb ik al een paar dagen ..


    To infinity and beyond •

    Ja, dat had ik gisteren ook inderdaad.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jaa dat heb ik ook sinds gister ..


    Ivar Oosterloo.

    NOG geen last van gehad.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Seasons schreef:
    Ik heb het ook iedere keer en dan zijn er ook steeds lezers die helemaal geen melding krijgen van het nieuwe hoofdstuk.


    OTP: won't stop 'till we surrender...