• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:36 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Fayan - Stylist
    "Ja, ik weet het," antwoordde ik. Aan de ene kant wilde ik het stukje bij me houden, aan de andere kant wilde ik het het liefst in het vuur gooien, zodat ik er niet meer aan herinnerd werd.
    In plaats daarvan vouwde ik het glad en stopte het terug in mijn zak. Zo was het er wel, maar zag of voelde ik het niet. Veel beter.

Saph Amero
    'kom, laten we maar gaan,' zeg ik zachtjes, waarna ik Fayan overeind help. er is inmiddels een nieuwe deur verschenen tijdens mijn slaap. Ook Cassie, dario en aurora maken zich klaar voor de rest van deze marteling. Here we go. Met een korte zucht open ik de deur.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Oeeh, komen ze nu bij Nalyua, Prim en Yentl?

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Fayan - Stylist
    Ik geef Saph nog een vluchtige kus voor ik door de deur ga en hem openhoud voor Saph, Cassie, Dario en Aurora.
    Daarna komen we in een geheel nieuwe kamer terecht. Een enorm grote, hij leek bijna groter dan de eindeloze woestijn waar we inzaten, maar misschien kwam dat wel door alles wat erin stond zo groot was en ik me zo klein voelde.
    Een eindeloos hoog plafond, enorme afgebrokkelde pilaren en stukken steen.
    In het midden van de kamer was geen ondergrond. Gewoon een gapend gat. Het was veel te breed om er overheen te springen, dus we moesten iets anders verzinnen, schijnbaar.

Ach ja, ik laat dat wel gebeuren.

Yentl

Als ik mijn ogen helemaal heb geopend, kijk ik omhoog. Ik zit in een enorme put, met twee anderen. Ik hoor een deur opengaan, en kijk naar boven.
    'Hallo?' roep ik trillerig.
    Ik kijk rond, en zie een tas vol spullen liggen.

Rest in Peace, Lizz her internet. (no_chears)

Lizz d'r internet moet een zombie of vampier worden. Dan kan hij niet meer sterven. Wacht.
    *bijt internet van Lizz*
    Zo, nu is het vampierinternet^^

Ik wil eigenlijk nog gewoon mee doen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen en ik moet nog Duits leren en met Mike praten omdat het een beetje gecompliceerd aan het worden is dus dan kan ik ook nog eens niet snel reageren en ik weet ook niet hoe (no_chears)

-

Uh. Laat Chiara dan ook in die kamer komen?

Welke kamer..?

-

Haais 'ik droom'^^

Waar de rest nu is. Fayan, Saph, Cassie, Aurora, Dario, Yenlt, Prim en Nalyua.
    Dat is uhm een hele grote kamer van steen met pilaren en in het midden dus een enorme put waar je niet omheen kan en ook niet overheen kan springen en uhm Yentl, Prim en Nalyua zitten daarin.

I don't get it.
    Ik geef het wel gewoon op *loopt weer weg*

-

Lees anders even één of twee pagina's terug? Ze zijn er pas net. En toen viel Lizz d'r internet weer uit.

Ik reageer heul sloom want ik kijk filmpjes dus vandaar 8D

Nou ja, ik heb deze week toch een drukke week ivm pw'en. *sigh*

Ben vanaf morgen misschien wel weer single sinds anderhalf jaar, dat zal me wel wat extra tijd geven.. (no_chears)

-