• The Reunion




    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora




    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:36 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *gaat beginpost aanpassen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Het ging dus niet goed met haar. Eerlijk gezegd had ik dat best verwacht, als je naging hoe zwaar zij het wel niet moest hebben. Vooral met die kleine Aurora.
    "Oké," zei ik en nam mezelf voor om haar er echt naar te vragen. Sowieso. Zodra ze geslapen had.
    "Blijf dan bij ons en ga nu slapen. Jij, Aurora en Dario zullen dat wel nodig hebben."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Ah, dat viel nog mee. Hij ging er vanuit dat het tijdelijk was, gewoon een dipje, dat ik morgen weer vrolijk zou zijn. En dan zou de glimlach ook terug zijn, vast en zeker. Nep, natuurlijk, maar dat was niets nieuws. Dat was hij al jarenlang. 'Ik kan best even zonder slaap,' wierp ik tegen. 'Ik hou de wacht wel. Ga jij maar slapen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik rolde met mijn ogen en zuchtte.
    "Cassie, ik hoef niet te slapen. Echt niet. Ik kan dat nu toch niet," zo vlak na Ferron's... verdwijning.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Dan blijf je wakker.' Mij een zorg - ik deed precies hetzelfde. Met al die gedachten die nu door mijn hoofd dwaalden? Nee. Als Saph wakker werd zou ik het met hem overleggen, want Ferron moest nog ergens zijn. Het klopte niet. Netjes, zei Snow, dat hij zijn sporen opruimde. Dat sloeg helemaal nergens op.
    Waarom zou je iets verbergen als je wilde dat het werd gevonden?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Cassie. Na al die jaren nog altijd even koppig.
    Ik leunde met mijn wang tegen die van Saph, maar wel uiterst voorzichtig, omdat ik hem niet wilde wekken. Hij had zijn slaap ook nodig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Dit waren de momenten waarop ik Kat nou miste. Kat... Ik had het al lang zonder haar moeten overleven, zonder mijn beste en enige vriendin. Hoe vaak had ze mijn leven nou gered? Te vaak om te tellen, maar ongeveer zo vaak als ik haar gered had. Nu moest ik mezelf maar redden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Met een schuin oog bleef ik naar Cassie kijken, die neutraal voor zich uit staarde.
    "Weet je zeker dat je er niet nu over wilt praten?" vroeg ik zacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moest even ijs eten ^^
    Cassie
    'Nou, ik voel me niet goed genoeg om een geloofwaardige leugen te bedenken.' De waarheid, tja... Die wilde hij toch niet horen. Dat dacht hij alleen maar. Het was maar beter als ik zweeg, als hij bleef denken dat alles goed zou komen met mij. Ook al was dat niet waar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aloi.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hi ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik wil ook ijs ._.

    Fayan - Stylist
    "Vertel me dan de waarheid," spoorde ik aan. Ze kropte het op en daar kwam alleen maar ellende van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vulkaanuitbarsting.
    *blijft nutteloze dingen doen, omdat Val en Kris niet reageren*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En ik moet gelijk weer weg.
    Stomme 'The boy in the striped pyjamas'
    So, doeeeeeeeeeei!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    Ik zuchtte en sloot mijn ogen. 'Zeker dat je die wilt horen?' Want die had ik al lang niet meer verteld - niet sinds Kat... Niet aan denken. De waarheid deed simpelweg pijn. 'Wil je mijn verhaal horen, Fayan? Het is geen prettig verhaal, hoor, en het loopt niet goed af.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.