• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:36 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Fayan - Stylist
    "Hun lichamen zijn dood, Cassie. Je geest sterft nooit," tenminste, dat was wat ik geloofde. Daar had ik de afgelopen paar uur weer heel veel aan gedacht en aan het feit dat Ferron's geest dus sowieso nog bij me moest zijn, bood me heel veel troost. En dus geloofde ik daarin, of het nou waar was of niet. Dat was niet belangrijk.
    "En waar ben je slecht in? In voor hun zorgen? Dan waarom leven ze allebei nog en zijn ze allebei gelukkig?"

Cassie
    'Mocht je het niet opgemerkt hebben, we zitten in een doolhof. Echt gelukkig kan je ze niet noemen,' snoof ik. Ja, dat nam ik mezelf kwalijk, dat ze hier zaten. Ik was immers verantwoordelijk voor ze. En geesten, ja, daar geloofde ik wel in, maar wat had je er nou helemaal aan? Weg was weg. Het was fijn om te geloven dat ze er nog waren, ergens, maar het veranderde niets aan de situatie.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:11 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Fayan - Stylist
    "Dat is niet jouw fout, Cassie. Alsof jij ze hier naartoe hebt gesleurd! Dat heb je niet. Niemand hier heeft elkaar hierheen gesleurd, dat heeft die verdomde Snow gedaan. Dat is in geen enkel opzicht jouw fout."
    Net zomin als het mijn fout was dat Ferron hier terecht was gekomen. Toch...?

Cassie
    'Als jij het zegt.' Plotseling te onrustig om te blijven zitten stond ik op en pakte ik nog wat soep, kantelde Brianna's hoofd en goot voorzichtig wat in haar mond. Tevreden knikte ik toen ze het in een reflex doorslikte.

Fayan - Stylist
    "Geloof me maar, Cassie. Snow heeft Dario en Aurora hierheen gehaald om jouw te martelen. Omdat je van ze houdt." Daarom haalde hij familieleden hierheen. Die je niet altijd kon beschermen.

Cassie
    'Het probleem is dat ik me afvraag hoe lang het nog duurt voordat het begint te werken,' mompelde ik. Dat kon nooit lang duren, namelijk. Die twee waren de enige reden dat ik niet gelijk een mes door m'n kop ramde. Hoe lang kon het duren voor dat niet meer genoeg was?

My parents just told me to go to bed, so I might react a little slow. *gaat haar pyjama aandoen ondertussen*

No, don't leave me alone D:

Fayan - Stylist
    "Lieve Cassie, zeg zulk soort dingen alsjeblieft niet hardop," zei ik zacht, denkend aan wat Snow deed zodra Saph een opmerking had gemaakt over dat de gangen zo niet eeuwig door konden gaan.

Cassie
    Lieve Cassie. Zie je? Ik zei toch dat hij wel wat om je gaf? zei een stemmetje vrolijk, maar haar tegenhanger snoof. Dat hebben er wel meer gezegd, en tot nu toe hebben ze je allemaal in de steek gelaten. Het deed pijn, maar ze had wel gelijk. Fayan en Saph zouden me zo vergeten zijn. En dus controleerde ik of de messen niemand konden raken, of Dario zijn messen goed vastgemaakt had, of alles goed was met Aurora. Toen pakte ik de medicijntas weer in en krulde me op tussen mijn broertje en zusje in, de tas in mijn hand. Die was belangrijk, net als het belangrijk was dat ik mezelf bij elkaar raapte en het geheel weer ommuurde. Heel belangrijk.

And now I'm gonna leave you. Als er iets gebeurd terwijl ik weg ben, Cassie&aanhang pakken de medicijnentas en volgen ze :'D
    Dario en Cassie hebben ieder 2 messen bij zich, trouwens.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:40 ]

Fayan - Stylist
    Ik bleef kijken naar Cassie, die ineens stil was en zichzelf opkrulde tussen haar broertje en zusje in, met de tas in haar handen. Ik zou zo graag iets willen zeggen waardoor ze zich beter voelde, maar ik had geen idee wat. Ze was koppig.

Lizz? (cat)

Goodmorning.

Goodmorning!
    Sunshine is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere!

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Hi ^^