• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:36 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

*heeft dat stukje dertig keer getypt en weer gedeletet omdat ze het niet goed kreeg*

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Fayan - Stylist
    Ik knikte toch, wilde ingaan op het laatste stukje, want dat was niet waar. Het had wel een goed einde. Ze leefde nog, haar broertje en zusje ook. Haar leven begon net. Ze kon nog niet oordelen over een einde. Maar ik hield me stil, want had nog niets gehoord en wachtte het verhaal af.

Cassie
    'Oké, wat jij wil. De eerste elf jaar van mijn leven waren eerlijk gezegd nogal standaard, dus die sla ik lekker over. Toen ik negen was, stierf mijn vader. Een ongeluk in de fabriek waar hij werkte. Mijn moeder was er kapot van, en het duurde even voor ze de kracht had om weer door te gaan. Dat ze die kracht überhaupt vond, was omdat ze ontdekte dat ze zwanger was. Mijn vader zou zijn kind nooit zien, maar mam was vastbesloten om het toch ter wereld te brengen. Dat was Aurora. Het ging goed, een paar maanden lang. Vier, om precies te zijn. Toen sloegen de Vredebewakers haar, met zwepen. Ze sleepte zichzelf naar huis, maar ze was niet meer te redden. Ze bloedde dood voor de ogen van haar twaalfjarige dochter, die vanaf dat moment de oudste was en dus verantwoordelijk voor haar broertje van acht en haar zusje van vier maanden.' Die keer raden wie dat meisje was.

Lalala.

Hum, you dead?

Fayan - Stylist
    Ik luisterde naar haar verhaal en probeerde me in te beelden hoe dat moest voelen. Als twaalfjarige je ouders verliezen en vervolgens de verantwoordelijk hebben voor een kind en een baby. Terwijl ze zelf ook nog een kind was, nog maar amper in de pubertijd. Nog zo jong.
    Maar het was moeilijk me er iets bij voor te stellen, omdat mijn leven zo anders was geweest.
    "Cassie, je bent echt één van de sterkste en dapperste mensen die ik ken," zei ik oprecht. "Ik weet zeker dat je ouders meer dan trots op je zijn."

Nee ik keek een filmpje o.o

Cassie
    Ik snoof. 'Ja, tuurlijk.' Het was altijd al zo geweest, gewoon, iets waar je zeker van was omdat het niet anders zou kunnen. Mijn ouders waren helemaal nergens meer trots op. Ze lagen namelijk onder de grond van het bos in negen. 'Trouwens, ik ben nu twintig, toen was ik twaalf. Maar die acht jaar waren ook niet al te geweldig, de details krijg je toch niet te horen, dus het heeft vrij weinig zin om dat te vertellen.'

Fayan - Stylist
    Ik knipperde met mijn ogen.
    "Waarom zouden ze dat niet zijn?" vroeg ik verbaasd.

...
    Mis ik hier iets of vraagt hij zich echt af waarom het niet geweldig is om voor een baby en een achtjarige te zorgen terwijl je tussendoor ook nog even in een Arena gegooid word?

Nee, hij vraagt zich af waarom haar ouders niet trots zouden zijn (cat)
    Hij reageert op dat snuivende 'jahoor' en niet op het andere 8D

Ooooh x'D Goed dat ik het vroeg ^^

Jup, anders zou ik Fayan's haartjes blond moeten verven *O*

Cassie
    'Dode mensen voelen over het algemeen helemaal niets,' was het antwoord. 'En daarbij ben ik er verdomd slecht in.'

Nah, pink looks good on him ^^