• ...sinds ik mijn nieuwe planeten-obsessie heb. :Y)


    Serieus, ik terroriseer de hele tijd mensen onbelangrijke feitjes over het heelal. Zoals:
    -Het op Mars gemiddeld -65 graden is.
    -De grootse maan van Pluto heet Charon
    -Op de maan van Jupiter, Europa eenvoudig leven zou kunnen zijn.
    -Een dag op Venus duurt 116,75 dagen.

    M'n vriendinnen op school luisteren niet eens meer naar me, of kijken me aan van 'Ja Sarah, nu weten we het wel.' En andere mensen hebben echt zo iets van 'Wtf?'.
    Héél soms komt het nog wel voor dat mensen serieus naar me luisteren, maar da's altijd heel even en heel zeldzaam. 8D

    Wie irriteren jullie op dit moment? Of wie ergert jou nu heel erg?

    Hale schreef:
    Mijn broer die aan mijn arm zit te plukken omdat hij een kusje wil.

    Krijgt hij lekker toch niet(puh)

    Je weet dat je van incest retarded babies krijgt?




    OT: Mij irriteert het feit dat ik dalijk naar een Vlaams toneel moet, maar God knows of ik het zal verstaan.



    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Taize schreef:
    (...)
    Jaaaaaah _O_
    En als je op Venus zou gaan staan, zou je meteen gekookt en platgedrukt worden. En op sommige dagen kun je Venus zien met je blote oog. :'D

    Uhum, in Januari in ieder geval. Misschien nu zelfs. ^^ *heeft een sterrenkalender*

    Maar Venus heeft een een vervelende atmosfeer. o_O 96% Kooldioxide, en heel veel vulkanen.
    De grootste vulkaan op Venus heet de Maat Mons en is vernoemt naar de Egyptische Godin van de waarheid. Is bijna net zo groot als de Mount Everest hier.

    Ik irriteer mijn zus altijd. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Minsa schreef:
    (...)
    Uhum, in Januari in ieder geval. Misschien nu zelfs. ^^ *heeft een sterrenkalender*

    Maar Venus heeft een een vervelende atmosfeer. o_O 96% Kooldioxide, en heel veel vulkanen.
    De grootste vulkaan op Venus heet de Maat Mons en is vernoemt naar de Egyptische Godin van de waarheid. Is bijna net zo groot als de Mount Everest hier.

    Wauw, jij weet er echt veel van! _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb altijd commentaar, lol. x'D
    Als we een film kijken, op school zitten, aan het shoppen zijn...
    Ik vind het trouwens ook geweldig om altijd te praten. Tot ergernis van mijn ouders en leraren. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Taize schreef:
    (...)
    Wauw, jij weet er echt veel van! _O_

    Ja, maar ik voor dat Kooldioxide percentage wel even mijn planetenboek voor 8 jaar en ouder gepakt. U_U

    HATEBREEDER schreef:
    (...)
    Je weet dat je van incest retarded babies krijgt?




    OT: Mij irriteert het feit dat ik dalijk naar een Vlaams toneel moet, maar God knows of ik het zal verstaan.



    (no_chears)


    You made me laugh :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mij zou je daar nooit mee kunnen vervelen, ik houd van het universum en kan er honderden boeken over lezen (:
    Daardoor weet ik ook dat op de maan Europa ook echt leven is omdat onder de dikke ijslaag die op de maan ligt, vloeibaar water is en in water zitten beesties, nja het is nog geen feit ofzo, maar als er genoeg zuurstof is voor water, dan ook voor bacterien waaruit leven ontstaat.. Zoiets xd


    Believe in yourself.

    Volgens mij irriteer ik mijn vriendinnen met mijn Japan-obsessie :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Devote schreef:
    Mij zou je daar nooit mee kunnen vervelen, ik houd van het universum en kan er honderden boeken over lezen (:
    Daardoor weet ik ook dat op de maan Europa ook echt leven is omdat onder de dikke ijslaag die op de maan ligt, vloeibaar water is en in water zitten beesties, nja het is nog geen feit ofzo, maar als er genoeg zuurstof is voor water, dan ook voor bacterien waaruit leven ontstaat.. Zoiets xd

    Ja, ze waren inderdaad van plan om daar naartoe te gaan. Alleen weet ik niet wanneer dat precies was. :c
    Ze hebben trouwens wel een ander planeet in een ander zonnestelsel ontdekt waar het gemiddeld 22 graden was, als ik me niet vergis. Nu weten ze nog niet of het een steen- of gasplaneet is. 't Zou wel leuk zijn als we daar heen konden gaan, wel 600 lichtjaren reizen. Hm..

    Je mag er gerust tegen mij over beginnen.
    Het universum is één van mijn interesses. :p
    No joke!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Minsa schreef:
    (...)
    Ja, ze waren inderdaad van plan om daar naartoe te gaan. Alleen weet ik niet wanneer dat precies was. :c
    Ze hebben trouwens wel een ander planeet in een ander zonnestelsel ontdekt waar het gemiddeld 22 graden was, als ik me niet vergis. Nu weten ze nog niet of het een steen- of gasplaneet is. 't Zou wel leuk zijn als we daar heen konden gaan, wel 600 lichtjaren reizen. Hm..


    Als het goed is wilde ze dat in 2008 doen met een afstandsbestuurbaar ruimteschip die door het ijs zou heen boren en monsters zou nemen van het water, maar ik geloof dat het niet is gebeurd...
    Echt? Daar wist ik niks van af... Wel dat ze een planeet net buiten ons zonnestelsel hebben gevonden en dat ook daar mogelijk leven kan zijn. Dat zou inderdaad ontzettend gaaf zijn!


    Believe in yourself.

    Op dit moment? Mijn stembanden/keelpijn!
    Hoewel ik denk dat anderen er meer last van krijgen. Ik ben al geen al te goede zinger, en nu, met hese stem erbij (: Muhaha!

    Over planeten: mag je mij altijd storen... ik vind dat fasinerend, hoewel ik zelf nooit zou opzoeken ofzo...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hale schreef:
    Mijn broer die aan mijn arm zit te plukken omdat hij een kusje wil.

    Krijgt hij lekker toch niet(puh)


    Uhm..Srsly?

    OT: Ik irriteer me op dit moment nergens aan (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Devote schreef:
    (...)

    Als het goed is wilde ze dat in 2008 doen met een afstandsbestuurbaar ruimteschip die door het ijs zou heen boren en monsters zou nemen van het water, maar ik geloof dat het niet is gebeurd...
    Echt? Daar wist ik niks van af... Wel dat ze een planeet net buiten ons zonnestelsel hebben gevonden en dat ook daar mogelijk leven kan zijn. Dat zou inderdaad ontzettend gaaf zijn!

    Hm, misschien moet ik even googlen dan. ^-^

    Nouja, omdat de temperatuur niet te heet en ook niet te koud is zou er leven kunnen zijn. Maar goed, als het een gasbol is heb je er niet zo veel aan. En probeer er maar naartoe te komen... :/