• ...sinds ik mijn nieuwe planeten-obsessie heb. :Y)


    Serieus, ik terroriseer de hele tijd mensen onbelangrijke feitjes over het heelal. Zoals:
    -Het op Mars gemiddeld -65 graden is.
    -De grootse maan van Pluto heet Charon
    -Op de maan van Jupiter, Europa eenvoudig leven zou kunnen zijn.
    -Een dag op Venus duurt 116,75 dagen.

    M'n vriendinnen op school luisteren niet eens meer naar me, of kijken me aan van 'Ja Sarah, nu weten we het wel.' En andere mensen hebben echt zo iets van 'Wtf?'.
    Héél soms komt het nog wel voor dat mensen serieus naar me luisteren, maar da's altijd heel even en heel zeldzaam. 8D

    Wie irriteren jullie op dit moment? Of wie ergert jou nu heel erg?

    @Minsa, heb je dit filmpje ooit gezien? Hij is echt geweldig! De VY Canis Majoris is de grootste ster tot nu toe. Hij is echt geweldig, onze planeet lijkt dan echt enorm klein!


    Here & Now

    Het is inderdaad niet zo'n geweldige gespreksstof qq


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik erger iedereen inclusief mezelf c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik erger me dood aan m'n zusje, die er heilig van overtuigd is dat ze kan zingen. Dus ben ik het slachtoffer dat de hele tijd naar haar gekrijs moet luisteren. ._.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik irriteer mijn mama. Want ik had daarnet samen met mijn papa een kerstbui en nu hangt het hele huis vol kerstslingers, kerstballen, nepsneeuw... :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    O mijn god dus het is al incest als je je Stiefbroer een kusje geeft?

    Dan is het ook incest als je je moeder een kusje geeft.

    Hale schreef:
    O mijn god dus het is al incest als je je Stiefbroer een kusje geeft?

    Dan is het ook incest als je je moeder een kusje geeft.

    Dude... JA. Het is anders als het je moeder is. Ik denk niet dat veel mensen hun broer op de mond een kusje geven... en al helemaal niet dat hij erom vraagt. Dat klinkt gewoon walgelijk verkeerd.


    Here & Now

    Hale schreef:
    O mijn god dus het is al incest als je je Stiefbroer een kusje geeft?

    Dan is het ook incest als je je moeder een kusje geeft.


    Op de mond? en hij vraagt er zelf om? ._.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Maitreya schreef:
    @Minsa, heb je dit filmpje ooit gezien? Hij is echt geweldig! De VY Canis Majoris is de grootste ster tot nu toe. Hij is echt geweldig, onze planeet lijkt dan echt enorm klein!


    Nee, ik had hem nog niet gezien! Bedankt voor het sturen! En ja, onze planeet is inderdaad enorm klein vergeleken met die ster. Leuke woordencombinatie, enorm klein. 8D
    Ik had zelfs nog eens een theorie gehoord dat er meerdere heelhallen (spel je dat zo?) zouden zijn. En hoe dat allemaal is ontstaan... Tjonge, ik houd me dan toch liever op het scheppingsverhaal van de bijbel. Hoewel, als je goed leest kan je uit de tekst opmaken dat Adam en Eva niet de eerste schepsels waren, de aarde was nog woest en ledig, maar hij wás er al wel.
    Tja, zo kan je er nog wel even over doorpraten.

    Maitreya schreef:
    Do you wanna be friends? Hahaha
    Want mijn hele familie wordt gek van mij en mijn universum-obsessie :)

    Of course! :'D Wat is jouw favo planeet? LOL 8D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:50 ]

    Ik dacht dat Charon niet meer bestond ofzo?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik dacht dat Charon niet meer bestond ofzo?


    Misschien omdat Charon ook wel wordt gezien als een dwergplaneet, of dubbelplaneet omdat ze erg groot is? (:

    Minsa schreef:
    (...)

    Misschien omdat Charon ook wel wordt gezien als een dwergplaneet, of dubbelplaneet omdat ze erg groot is? (:

    Als ze zo groot is... van waar dan dwergplaneet? 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Madge schreef:
    Ik heb altijd commentaar, lol. x'D
    Als we een film kijken, op school zitten, aan het shoppen zijn...
    Ik vind het trouwens ook geweldig om altijd te praten. Tot ergernis van mijn ouders en leraren. *O*


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik ben mezelf ontzettend aan het irriteren, omdat ik nogal hyper ben!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg