• ...sinds ik mijn nieuwe planeten-obsessie heb. :Y)


    Serieus, ik terroriseer de hele tijd mensen onbelangrijke feitjes over het heelal. Zoals:
    -Het op Mars gemiddeld -65 graden is.
    -De grootse maan van Pluto heet Charon
    -Op de maan van Jupiter, Europa eenvoudig leven zou kunnen zijn.
    -Een dag op Venus duurt 116,75 dagen.

    M'n vriendinnen op school luisteren niet eens meer naar me, of kijken me aan van 'Ja Sarah, nu weten we het wel.' En andere mensen hebben echt zo iets van 'Wtf?'.
    Héél soms komt het nog wel voor dat mensen serieus naar me luisteren, maar da's altijd heel even en heel zeldzaam. 8D

    Wie irriteren jullie op dit moment? Of wie ergert jou nu heel erg?

    Minsa schreef:
    (...)
    Hm, misschien moet ik even googlen dan. ^-^

    Nouja, omdat de temperatuur niet te heet en ook niet te koud is zou er leven kunnen zijn. Maar goed, als het een gasbol is heb je er niet zo veel aan. En probeer er maar naartoe te komen... :/


    Hmm een gasbol is inderdaad een mogelijkheid.. Pfft ja, dat gaat niet zo makkelijk. Jammer dat het zo ver weg is.. Maar om eerlijk te zijn zou ik al gelukkig zijn met een reisje naar de maan! Haha (:


    Believe in yourself.

    Devote schreef:
    (...)

    Hmm een gasbol is inderdaad een mogelijkheid.. Pfft ja, dat gaat niet zo makkelijk. Jammer dat het zo ver weg is.. Maar om eerlijk te zijn zou ik al gelukkig zijn met een reisje naar de maan! Haha (:

    Ja, de maan is inderdaad al heel wat! In 2050 willen ze ook een nederzetting hebben op Mars. Maar dan zijn wij alweer ruim in de 60.
    Ik heb net even opgezocht hoe het zat met Europa, maar de hebben Galileo, dat ruimteschip laten vallen omdat het helemaal overbelast was. Wel jammer... :c

    Ik ben vervelend als ik over paarden begin :Y).
    Zelf erger ik me niet zo snel, luister meestal toch maar half ^^'


    i put the fun in funeral

    Minsa schreef:
    (...)
    Nouu~ Saturnus is dan wel groot, maar een gasreus. Dus toch relatief licht zodat hij zou kunnen blijvend drijven.

    Nu vraag ik me af of dat ook voor Uranus en Neptunus geldt...


    Als het goed is wel. Saturnus bestaat voor 96% uit waterstof.

    Zou dat trouwens niet betekenen dat Saturnus blijft zweven boven de oceaan? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als het goed is wel. Saturnus bestaat voor 96% uit waterstof.

    Zou dat trouwens niet betekenen dat Saturnus blijft zweven boven de oceaan? xD

    Vergeet de ringen niet. (A) maar Saturnus zweeft al over het algemeen. 8D

    Ik heb een ik-leef-onder-stenen-omdat-ik-heel-veel-dingen-niet-weet-moment. :W


    26 - 02 - '16

    Een jongen irriteert mij heel erg. Hij zou me smsen of de soos doorgaat of niet, en hij heeft nog steeds niets van zich laten weten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou, het irriteert me dat bijna niemand wat weet over de romeinse mythelogie, de griekse is nog een beetje bekend maar zodra ik over de romeinse begin dan zie ik mensen me aan kijken, van oké als jij het zegt


    Physics is awesome

    Lux schreef:
    Ik irriteer m'n vader alijd, het is zo leuk om hem te plagen (x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik irriteer altijd mijn vriendinnen,en ik erger me aan mn ouders maar nog het meeste aan mn broertje...


    Life's a journey, not a destination

    "Op de maan van Jupiter, Europa eenvoudig leven zou kunnen zijn."

    Dat wist ik, er is een hele laag ijs, en daaronder vloeibaar water. Goed he?
    Maar ik ben juist diegene die dat bij andere doet.

    Ik vind het overigens totaal niet erg, ik hoor bij die 0,01% die dat leuk vind. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet te veel.
    Serieus, ik kan bij elk [nutteloos] onderwerp wel iets zeggen dat ik randomly weet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Do you wanna be friends? Hahaha
    Want mijn hele familie wordt gek van mij en mijn universum-obsessie :)


    Here & Now

    Hale schreef:
    Mijn broer die aan mijn arm zit te plukken omdat hij een kusje wil.

    Krijgt hij lekker toch niet(puh)

    What the fuck?
    Klinkt een beetje als incest.
    Ik zou me broertje van me af slaan als hij opeens een kusje wil. Gadverdamme.


    Here & Now

    Die stomme hiatus van the vampire diaries, nu moet ik wachten tot 5 januari. :C


    Normal girl at day, Catwoman at night.