• Hebben jullie dat ook? dat als je een PW, SO of gewoon een normale toets gaat maken en dat je dan opeens een Black-out krijgt?(een tijdelijk verlies van geheugen)
    Ik heb dat wel, ik heb dat áltijd, gewoon niet normaal.

    P.S. Een Black-out is iets anders dan faalangst, het heeft wel iets met elkaar te maken, maar het blijft iets anders.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 23:05 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Eigenlijk geloof ik daar niet in. Wat mij betreft heb je het dan niet genoeg geleerd, maar dat kan ook aan mij liggen, ik heb het zelf nog nooit echt gehad. Wel is er zo'n meisje die altijd begint te huilen wanneer ze niet geleerd heeft en zegt dat ze een black-out heeft, zodat ze het mag inhalen. That's really pathetic.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Altijd. Altijd.

    Demesne schreef:
    soms wel ja --.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nooit, gelukkig.


    i put the fun in funeral

    BlueWolf schreef:
    Nah niet echt een black-out, maar wel dat ik op dat moment dingen niet meer weet waarvan ik achteraf denk van 'omg hoe had ik dat nu niet kunnen weten?!'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb dat alleen bij wiskunde. Maar daar ben ik ook gewoon bar slecht in. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nee, eigenlijk heb ik het bijna nooit. Alleen als ik dingen moet doen zoals een liedje spelen op de piano. Heb ik het eindeloos lopen oefenen, opeens alles kwijt! o_O

    Ja, had ik weleens bij Wiskunde repetitie. Toen ik gewoon opdrachten tijdens de les moest maken snapte ik het, en toen op de toets dacht ik; wtf. en van; ja hoe moest dit ook al weer. Echt klooooote.

    Dat heb ik vaak als ik goed geleerd heb, maar toch net niet genoeg dat ik er onzeker over ben.
    Uiteindelijk weet ik het dan wel, maar dan ben ik zo zenuwachtig en dan is het foetsie. En een minuut nadat ik die toets afgeef weet ik het. (cat)


    Let the Night embrace you

    BlueWolf schreef:
    Nah niet echt een black-out, maar wel dat ik op dat moment dingen niet meer weet waarvan ik achteraf denk van 'omg hoe had ik dat nu niet kunnen weten?!'


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Altijd bij wiskunde.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jup. Ik heb een soort faalangst achtig iets, en daar regelmatig black-outs bij.


    Bad decisions make good stories.

    Bij mijn spreekbeurt eind groep 8, drie jaar geleden. Het was verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:18 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat heb ik een keer gehad, maar ik heb uitgevonden dat goed - maar niet té veel - leren helpt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rory schreef:
    Eigenlijk geloof ik daar niet in. Wat mij betreft heb je het dan niet genoeg geleerd, maar dat kan ook aan mij liggen, ik heb het zelf nog nooit echt gehad. Wel is er zo'n meisje die altijd begint te huilen wanneer ze niet geleerd heeft en zegt dat ze een black-out heeft, zodat ze het mag inhalen. That's really pathetic.



    Daar ben ik het niet mee eens, want ik had voor mijn Aardrijkskunde toets eén week van te voren(elke dag 2 uurtjes)geleerd & toch kon ik me niets meer herinneren tijdens de toets.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.