• Hebben jullie dat ook? dat als je een PW, SO of gewoon een normale toets gaat maken en dat je dan opeens een Black-out krijgt?(een tijdelijk verlies van geheugen)
    Ik heb dat wel, ik heb dat áltijd, gewoon niet normaal.

    P.S. Een Black-out is iets anders dan faalangst, het heeft wel iets met elkaar te maken, maar het blijft iets anders.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 23:05 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Schurfie schreef:
    Dat heb ik heel soms


    -

    Soms (: Maar na het doorlezen van de vragen herinner ik me dan het meeste wel weer.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    heb ik nooit last van en daar ben ik heel blij mee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee heb ik geen last van


    Life's a journey, not a destination

    Ik heb er niet zo heel veel last van, tenzij ik super gestresst ben.

    Bijvoorbeeld voor scheikunde. We hadden maar 5 minuten, en voor de toets wist ik het meeste wel. Die gast die dat geeft is onwijs streng, als je naar voor kijkt in plaats van naar je tafel krijg je een 1 :O
    Dus door de stress was ik bijna alles vergeten. Had ik een 1 en toen moest ik van die leraar nablijven omdat ik een 1 had ! :O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik had dat eens voor wiskunde.
    Ik was die éne formule vergeten waarmee we godverdomme het hele jaar mee hadden gewerkt!
    Resultaat: 24/40. Pats, totaal 2% gezakt. Boem, wiskunde 5% gezakt.

    Ik denk dat ik een lichte vorm van faalangst heb, toch, zo voelde het gisteren toen ik ineenzakte in mijn bed, huilend, denkend aan maandag.:Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please