• welk vak vind je ECHT irritant?(cool)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wiskunde, for sure

    Scheikunde, bah.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Alles (krul)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Economie vind ik niet zo leuk. En met techniek ben ik een gevaar voor mijn klasgenoten... Daarom ben ik ook zo blij dat ik geen techniek meer heb :D SCHEIKUNDE IS TOF! GRRR!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Duits! AHH! wat heb ik een hekel aan dat verschrikkelijke kut vaK! AAAAAAAAAAAH! wat een rot taal.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Engels, omdat we er echt helemaal niks nuttigs doen


    Happy Birthday my Potter!

    Frans


    Here & Now

    Gym,levensbeschouwing en lob, over onzinnige vakken gesproken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rekenen, fuck het mbo


    Music is the new sex

    Wiskunde, Chemie, Fysica en Duits.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    aardrijkskunde!:S


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Financiële analyse van de onderneming :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    M&O


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wiskunde --'


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Wiskunde.
    Aarderijkskunde. - (De leraar mag mij niet, laat staan dat ik dan met plezier naar mijn les ga. :Y))
    Biologie.
    &Gym. - (Daar faal ik gewoon in..) x'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 0:46 ]


    The strobe lights not as Bright as You are