• welk vak vind je ECHT irritant?(cool)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Duits D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    wiskunde, NASK (natuur scheikunde), Economie, gym.

    school sucks (cat)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:52 ]


    -

    Economie. In het middelbaar vond ik het leuk, maar nu is het echt saai...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Gym en
    Economie.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Economie, het is zó saai. Maarja.. ik kan er wel even tot rust komen voor de rest van de lessen die dag(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wiskunde
    Duits
    Nask
    Gym
    Economie


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Natuurkunde, wiskunde, nederlands, techniek, frans, engels. Ik kon niet kiezen, ze zijn allemaal even irritant. :"D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:00 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Expressie. Aangezien onze leraren hebben besloten toch maar techniek te geven.
    Ik word er gewoon spontaan agressief van (x


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Alleen techniek. Ik ben gevaarlijk met een kolomboor D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geschiedenis omdat de PO's zoveel tijd innemen, gym omdat het gym is, Frans omdat ik daarbij in een stomme cluster zit, ANW omdat het gewoon totaal nutteloos is, CKV om de doelloosheid, maatschappijleer omdat het droog is, Engels omdat ik het niet kan & al die inhaaluren voor vakken die je geskipt hebt omdat ze nog stommer zijn dan de eigenlijke lessen. En vroeger waren natuurkunde, scheikunde, techniek, onderzoeken & ontwerpen, economie, Duits, Russisch en leefstijl ook niet echt favoriet. En Nederlands, met al die gruwelijke ontleedopdrachten, maar dat doen we godzijdank ook niet meer.

    weet je, eigenlijk haat ik bijna alle vakken. behalve kunst.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tekenen, NaSk en Aardrijkskunde, wat een kutvakken zijn dat zeg..(no_chears)


    Opgeven is geen optie.

    Wiskunde en Nask. Die zijn het ergst. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wiskunde en Levensbeschouwing.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Natuurkunde, Lichamelijke opvoeding, Frans en wiskunde


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Supply Chain and Stocking Management.
    God wat is dat vervelend!


    We'll still love each other, forever and always. <3