• Overal waar ik Kinderen zie heb ik sterk behoefte om ook een kind te krijgen. Het feit dat ik 5 oppaskindjes heb (Binnenkort zeven) Helpt ook niet echt mee. 1 van mijn oppaskindjes is heel erg aanhankelijk (Hij is pas 2) en zijn ouders hebben beide een drukkke baan dus slaapt hij vaak bij ons. Hij wil dan altijd bij mij en mike in bed Wat best zwaar is als je de volgende dag na school moet maarja. 1 keer noemde hij me zelfs mama.

    Hoe kom ik van dat gevoel af?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:34 ]

    Arm kind. Bij deze.
    Niet jij. Baby.
    Mike gaat geheid weg van je als jij een tienermoedertje wordt, je klas gaat je als hoer zien, en je ouders geven je waarschijnlijk een stoot.
    :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    JaiRy schreef:
    Hahaha, moet om sommige posts stiekem best wel lachen ><


    Ik dus ook, ik vind het best raar hoe mensen denken dat ieder kind losbandig is en dat je maar één uur slaap hebt. Als je een goede partner hebt, wissel je het af. Het is vermoeiend (heb het twee dagen uitgeprobeerd met het zoontje van mijn nicht - 4 maanden), maar als je je bedenkt hoeveel je van zo'n kind zou houden, besef je je pas hoeveel je ouders van jou houden en ik vind het prachtig om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt. Ook is het puur iets wat zij misschien wil, maar waar anderen nog niet klaar voor zijn. Kinderen zijn - mits ze een stabiel en liefhebbend thuis hebben - in staat om onvoorwaardelijk lief te hebben en dat heeft mijn hart gewoon gestolen, ook oudere kinderen. Ik geef bijles/hulp aan kleine kinderen met autisme, leerproblemen of die juist hoogbegaafd zijn en meer aankunnen dan ze op school krijgen en het heeft me zoveel gegeven! Ik krijg bijna iedere week kaartjes, tekeningen en een autistisch jongetje die ik momenteel help wil me nog wel eens knuffelen. Natuurlijk, er zijn moeilijke dingen aan kinderen maar daarvoor zijn ouders, om het kind op te voeden tot een mooi en evenwichtig mens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik dus ook, ik vind het best raar hoe mensen denken dat ieder kind losbandig is en dat je maar één uur slaap hebt. Als je een goede partner hebt, wissel je het af. Het is vermoeiend (heb het twee dagen uitgeprobeerd met het zoontje van mijn nicht - 4 maanden), maar als je je bedenkt hoeveel je van zo'n kind zou houden, besef je je pas hoeveel je ouders van jou houden en ik vind het prachtig om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt. Ook is het puur iets wat zij misschien wil, maar waar anderen nog niet klaar voor zijn. Kinderen zijn - mits ze een stabiel en liefhebbend thuis hebben - in staat om onvoorwaardelijk lief te hebben en dat heeft mijn hart gewoon gestolen, ook oudere kinderen. Ik geef bijles/hulp aan kleine kinderen met autisme, leerproblemen of die juist hoogbegaafd zijn en meer aankunnen dan ze op school krijgen en het heeft me zoveel gegeven! Ik krijg bijna iedere week kaartjes, tekeningen en een autistisch jongetje die ik momenteel help wil me nog wel eens knuffelen. Natuurlijk, er zijn moeilijke dingen aan kinderen maar daarvoor zijn ouders, om het kind op te voeden tot een mooi en evenwichtig mens.


    Reb,Je hebt gelijk.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik dus ook, ik vind het best raar hoe mensen denken dat ieder kind losbandig is en dat je maar één uur slaap hebt. Als je een goede partner hebt, wissel je het af. Het is vermoeiend (heb het twee dagen uitgeprobeerd met het zoontje van mijn nicht - 4 maanden), maar als je je bedenkt hoeveel je van zo'n kind zou houden, besef je je pas hoeveel je ouders van jou houden en ik vind het prachtig om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt. Ook is het puur iets wat zij misschien wil, maar waar anderen nog niet klaar voor zijn. Kinderen zijn - mits ze een stabiel en liefhebbend thuis hebben - in staat om onvoorwaardelijk lief te hebben en dat heeft mijn hart gewoon gestolen, ook oudere kinderen. Ik geef bijles/hulp aan kleine kinderen met autisme, leerproblemen of die juist hoogbegaafd zijn en meer aankunnen dan ze op school krijgen en het heeft me zoveel gegeven! Ik krijg bijna iedere week kaartjes, tekeningen en een autistisch jongetje die ik momenteel help wil me nog wel eens knuffelen. Natuurlijk, er zijn moeilijke dingen aan kinderen maar daarvoor zijn ouders, om het kind op te voeden tot een mooi en evenwichtig mens.


    Idd!!
    Het belangrijkste voor kinderen, behalve een stabiele leefomgeving, is liefde en respect. En die slapeloze nachten, poepluiers, spuuglappen, huiluurtjes etc. die horen erbij, dat komt vanzelf wel goed (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik dus ook, ik vind het best raar hoe mensen denken dat ieder kind losbandig is en dat je maar één uur slaap hebt. Als je een goede partner hebt, wissel je het af. Het is vermoeiend (heb het twee dagen uitgeprobeerd met het zoontje van mijn nicht - 4 maanden), maar als je je bedenkt hoeveel je van zo'n kind zou houden, besef je je pas hoeveel je ouders van jou houden en ik vind het prachtig om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt. Ook is het puur iets wat zij misschien wil, maar waar anderen nog niet klaar voor zijn. Kinderen zijn - mits ze een stabiel en liefhebbend thuis hebben - in staat om onvoorwaardelijk lief te hebben en dat heeft mijn hart gewoon gestolen, ook oudere kinderen. Ik geef bijles/hulp aan kleine kinderen met autisme, leerproblemen of die juist hoogbegaafd zijn en meer aankunnen dan ze op school krijgen en het heeft me zoveel gegeven! Ik krijg bijna iedere week kaartjes, tekeningen en een autistisch jongetje die ik momenteel help wil me nog wel eens knuffelen. Natuurlijk, er zijn moeilijke dingen aan kinderen maar daarvoor zijn ouders, om het kind op te voeden tot een mooi en evenwichtig mens.

    Een kind is inderdaad erg prachtig en het is geweldig om het te zien op groeien. En ik denk dat de meeste er hier wel zo over denken hoor. Maar men moet gewoon nog niet aan kinderen denken op zo'n leeftijd =). Een kind is iets heel prachtigs maar het hoort nu niet. En ik denk dat mensen dat nu juist proberen uit te leggen. Op die leeftijd hoort niemand nog een kind te hebben. En daarom dat er ook al die dingen gezegd worden. =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Een kind is inderdaad erg prachtig en het is geweldig om het te zien op groeien. En ik denk dat de meeste er hier wel zo over denken hoor. Maar men moet gewoon nog niet aan kinderen denken op zo'n leeftijd =). Een kind is iets heel prachtigs maar het hoort nu niet. En ik denk dat mensen dat nu juist proberen uit te leggen. Op die leeftijd hoort niemand nog een kind te hebben. En daarom dat er ook al die dingen gezegd worden. =)


    Enerzijds vind ik dat je gelijk hebt, maar je kan niet in haar hoofd kijken net zo min als dat ik dat kan. Ik moet wel zeggen dat ik, mocht ik zwanger raken (wat me heeeeel sterk lijkt als ik de pil heb en een condoom gebruik), het zou houden. Dat kun je onverstandig vinden, maar ik heb altijd maar gedacht: oud genoeg voor een seks = oud genoeg om te bedenken dat je aan anticonceptie moet doen = oud genoeg om daar zelf over te oordelen, en als je dan zwanger wordt ben je blijkbaar oud genoeg voor een kind. Beetje plat, weet ik, maar zo denk ik erover.

    @ JaiRy:

    Huiluurtjes zijn nou wel het minst vervelende, Kian (zoontje van mijn nicht) heeft alleen moeite met het leegdrinken van zijn flesje. 's ochtends (daar kun je de klok op gelijk zetten) heeft hij één uurtje waarin hij huilerig is (ochtendhumeurtje), en daarna is het over. Even in het badje (vindt 'ie heerlijk, trouwens, de TummyTub) en klaar. Schone luier voordoen, aankleden, flesje, boertje, luier checken, enz. enz. enz.. Nou heb ik veel familie (nichten en neven) die ouder zijn dan ik ben en die nu kinderen hebben, dus mag ik regelmatig oppassen op die kleintjes. Vind het geweldig, ik doe het gratis en voor niks :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Saph schreef:
    Dat klinkt erg als mijn vroegere beste vriendin.
    en toen werd ze zwanger.
    en trapte haar vriend haar in haar maag -> Miskraam..

    Toen zocht ze een nieuwe vent en werd daar zwanger van...
    toen moest ze abortus laten plegen van haar pa, en nu is ze plots Lesbisch.

    People like he make me laugh


    That made me lol xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    That made me lol xD


    Her. Herrrrr. I fail, shut up alwup.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kinderen zijn niet alleen maar leuk en lief. Ze kosten je je toekomst als je er op jouw zeer jonge leeftijd aan begint. Hoe wil je voor zo'n duur mormel zorgen als je geen goede baan hebt? Je kunt hem nu nog geen goede toekomst bieden. Later als je een stabiele baan hebt zijn kinderen veel leuker en brengen ze geen geldzorgen met zich mee.
    Neem anders een huisdier. Eentje die je lekker kunt tillen en overal mee naar toe slepen. Als een mini hondje?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Saph schreef:
    (...)

    Her. Herrrrr. I fail, shut up alwup.


    I shall never shut up!


    quidquid excusatio prandium pro

    @ priemgetal, Leuk he, al die kleintjes om je heen dan. En de vrolijkheid die ze uit stralen! Hier heb ik zelf alleen jongere broertjes en zusjes ( erg jong ) en wij waren de eerste van onze vriendengroep met een kleine. ( nu hebben twee van onze vrienden inmiddels ook een kleine)

    Mijn dochtertje heeft de eerste 6 maanden snachts veel gehuild, was elke drie uur wakker dus dat was wel even zwaar maar na 6 maanden was het ineens over! Mijn zoontje heeft dat totaal niet, die moppert ook alleen maar als hij moe is, honger heeft of een poepbroek.

    Ik ga me overigens niet voorbeeldig opstellen, vooral bij mijn dochtertje had ik soms echt van die momenten 'Neeeee, ga alsjeblieft EVEN slapen!' maar dat zijn fases en alles eromheen is zo mooi, leuk en respectvol :D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:16 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ben ik de enige die walg van de gedachte een eigen kind te hebben? Ik wil het dat arme mormel niet aandoen mijn gezicht te laten hebben (baby)
    DAAR moeten al die toekomstige moeders misschien eens aan denken, veel belangrijker dan goede opgroei omgeving en luier geld! voor je aan kinderen begint afvragen of je wel wilt of er nog iemand met jouw kop op de wereld loopt. want schoonheid is nu toch het belangrijkste in onze samenleving.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Frigga schreef:
    Minder met kinderen om te gaan. Je moet dat kind niet bij je in bed laten slapen, dat is niet goed voor het kind en kennelijk ook niet goed voor jou.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh bah. Kinderen. Heb eens gedroomd dat ik zwanger was. Fucking nightmare.
    Eh.. minder met kids omgaan? Een vriendin van me had ook een kinda paardenobsessie en om die te boven te komen besloot ze minder met paarden om te gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    En in een ander topic zei Hale dat ze zwanger was. Al 5 maanden :'D

    Sorry mensen, ik geloofde haar vroeger, maar dat begint nu een klein beetje over te gaan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!