Marshmellow schreef:
(...)
Een kind is inderdaad erg prachtig en het is geweldig om het te zien op groeien. En ik denk dat de meeste er hier wel zo over denken hoor. Maar men moet gewoon nog niet aan kinderen denken op zo'n leeftijd
. Een kind is iets heel prachtigs maar het hoort nu niet. En ik denk dat mensen dat nu juist proberen uit te leggen. Op die leeftijd hoort niemand nog een kind te hebben. En daarom dat er ook al die dingen gezegd worden. ![=) =)](/images/smilies/smile.gif)
Enerzijds vind ik dat je gelijk hebt, maar je kan niet in haar hoofd kijken net zo min als dat ik dat kan. Ik moet wel zeggen dat ik, mocht ik zwanger raken (wat me heeeeel sterk lijkt als ik de pil heb en een condoom gebruik), het zou houden. Dat kun je onverstandig vinden, maar ik heb altijd maar gedacht: oud genoeg voor een seks = oud genoeg om te bedenken dat je aan anticonceptie moet doen = oud genoeg om daar zelf over te oordelen, en als je dan zwanger wordt ben je blijkbaar oud genoeg voor een kind. Beetje plat, weet ik, maar zo denk ik erover.
@ JaiRy:
Huiluurtjes zijn nou wel het minst vervelende, Kian (zoontje van mijn nicht) heeft alleen moeite met het leegdrinken van zijn flesje. 's ochtends (daar kun je de klok op gelijk zetten) heeft hij één uurtje waarin hij huilerig is (ochtendhumeurtje), en daarna is het over. Even in het badje (vindt 'ie heerlijk, trouwens, de TummyTub) en klaar. Schone luier voordoen, aankleden, flesje, boertje, luier checken, enz. enz. enz.. Nou heb ik veel familie (nichten en neven) die ouder zijn dan ik ben en die nu kinderen hebben, dus mag ik regelmatig oppassen op die kleintjes. Vind het geweldig, ik doe het gratis en voor niks
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!