• Overal waar ik Kinderen zie heb ik sterk behoefte om ook een kind te krijgen. Het feit dat ik 5 oppaskindjes heb (Binnenkort zeven) Helpt ook niet echt mee. 1 van mijn oppaskindjes is heel erg aanhankelijk (Hij is pas 2) en zijn ouders hebben beide een drukkke baan dus slaapt hij vaak bij ons. Hij wil dan altijd bij mij en mike in bed Wat best zwaar is als je de volgende dag na school moet maarja. 1 keer noemde hij me zelfs mama.

Hoe kom ik van dat gevoel af?

[ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:34 ]

Saph schreef:
    Dat klinkt erg als mijn vroegere beste vriendin.
    en toen werd ze zwanger.
    en trapte haar vriend haar in haar maag -> Miskraam..

Toen zocht ze een nieuwe vent en werd daar zwanger van...
    toen moest ze abortus laten plegen van haar pa, en nu is ze plots Lesbisch.

People like he make me laugh

Dat is echt afschuwelijk.

En misschien een huisdier nemen?

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Sowieso moet je dat kind niet bij je in bed laten slapen. Dat is niet normaal, hoe oud het ook is.
    Ik zou gewoon een huisdier nemen.

your eyes are like stars in the night.

Frigga schreef:
    (...)
    Dat kan zo zijn, maar jij bent zijn moeder. Als je hem niet corrigeert is dat ook niet goed voor dat kind. Je moet dat doen anders gaat hij je dadelijk als moeder zien en dat mag niet zo zijn. En dat is ook beter voor jou.
    Het is zielig voor hem dat hij zijn moeder zo weinig ziet, ouders zouden niet alle twee fulltime moeten werken als ze kinderen heb, maar jij moet haat plaats niet innemen.

Ik weet het.

Dus niet meer in bed laten slapen gaat moeilijk worden.

Hij is zo gewend en gaat zeker huilen als we het nu verbeiden.

En ja dat mama zeggen moet ik hem wel afleren.

Jerusalem schreef:
    (...)

Dat is echt afschuwelijk.

En misschien een huisdier nemen?

Yup. Hij was een drugsverslaafde, dus wat verwacht je. :W

anyway, ik wil ik héél graag kinderen, heb het allemaal ook al geplanned met mn verloofde.

maar eerst zorgen dat we een goed inkomen hebben en een goede plek om te leven.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Uhm, ik vind niet dat je oppaskindje tussen jou en je vriend in hoort te liggen. Dus wat dat betreft moet je hem in een (camping)bedje leggen als hij bij jullie is. En idd moet je hem corrigeren als hij mama tegen je zegt want dat ben je niet van hem.

Wat betreft je gevoelens, ehm... Geniet nog even van samen met je vriend zijn.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Je moet je sowieso bedenken wat de gevolgen zouden zijn van een kind. Je vriend zou ineens een serieuze baan moeten nemen, om geld te verdienen voor het kindje. Je school gaat eronder lijden, dus je zult later in de knoei komen met een baan vinden, etc. Je kunt niet meer zo makkelijk uitgaan, want jij of je vriend moet op het kind passen.. Je bent sowieso nog maar 14/15 jaar, toch? Je hebt nog een heel leven voor je. Je bent zelf nog een kind. Met kinderen omgaan is heel leuk, maar zelf een kind hebben is heel erg anders hoor. Je maakt nu alleen de leuke dingen van ze mee, er zitten ook genoeg nadelen aan. Denk daar maar aan. (:

Dursley schreef:
    Je moet je sowieso bedenken wat de gevolgen zouden zijn van een kind. Je vriend zou ineens een serieuze baan moeten nemen, om geld te verdienen voor het kindje. Je school gaat eronder lijden, dus je zult later in de knoei komen met een baan vinden, etc. Je kunt niet meer zo makkelijk uitgaan, want jij of je vriend moet op het kind passen.. Je bent sowieso nog maar 14/15 jaar, toch? Je hebt nog een heel leven voor je. Je bent zelf nog een kind. Met kinderen omgaan is heel leuk, maar zelf een kind hebben is heel erg anders hoor. Je maakt nu alleen de leuke dingen van ze mee, er zitten ook genoeg nadelen aan. Denk daar maar aan. (:

Nou nee.

Hij houd me vaak genoeg uit mijn slaap enzo maar ik doe het met liefde.

Hale schreef:
    (...)

Nou nee.

Lol, ik spreek je als je straks maar 3 uur slaap per nacht hebt.
    Dat had mn moeder met mijn broertje namelijk.
    Plus ze zijn duur. Heb je een baan? Heb je je diploma? Breng je dat kind in een stabiele en veilige omgeving?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

ik zou zeggen... neem een baby :P

Hale schreef:
    (...)

Nou nee.

Goh, wat erg. Je mist een beetje slaap, wauw wat erg. Bedenk je wel dat een kind je hele leven verandert. Een kind is niet alleen even 'wat slaap opgeven en ze wat vermaken, zodat ze zich niet alleen voelen' en weet ik wat. Er zitten verantwoordelijkheden aan, je zult jezelf altijd op de tweede plek moeten zetten. En aangezien jij niet inziet wat voor een gedoe een kind allemaal is, is het wel duidelijk dat jij er nog niet klaar voor bent. God, je bent nog maar een jaar of 15, doe even normaal joh. Hoe wil je je kind onderhouden? Neem een baan joh, met 4 euro per uur als loon, kan je vast een kindje onderhouden. Je kunt namelijk ook niet altijd van je ouders kunnen blijven leven. Neem vooral een kind, je bent er echt helemaal klaar voor meid!

Dursley schreef:
    (...)

Goh, wat erg. Je mist een beetje slaap, wauw wat erg. Bedenk je wel dat een kind je hele leven verandert. Een kind is niet alleen even 'wat slaap opgeven en ze wat vermaken, zodat ze zich niet alleen voelen' en weet ik wat. Er zitten verantwoordelijkheden aan, je zult jezelf altijd op de tweede plek moeten zetten. En aangezien jij niet inziet wat voor een gedoe een kind allemaal is, is het wel duidelijk dat jij er nog niet klaar voor bent. God, je bent nog maar een jaar of 15, doe even normaal joh. Hoe wil je je kind onderhouden? Neem een baan joh, met 4 euro per uur als loon, kan je vast een kindje onderhouden. Je kunt namelijk ook niet altijd van je ouders kunnen blijven leven. Neem vooral een kind, je bent er echt helemaal klaar voor meid!

Ik wil toch ook van dat gevoel af!

Een beetje slaap?

Ok.

Hale schreef:
    (...)

Een beetje slaap?

Ok.

Als je zo graag van dat gevoel af wil, probeer dan in te zien dat het gewoon ziekelijk is om op jouw leeftijd een kind te krijgen. Als je inziet dat het een werkelijke hel zou worden, kom je wel van dat gevoel af. Maar jij denkt dat het allemaal een makje is en dat je een kind zou kunnen onderhouden, zo blijf je inderdaad in de waan dat het leuk zou zijn om een kind te krijgen. Probeer de waarheid gewoon maar onder ogen te zien, dan kom je wel van dat ziekelijke gevoel af.

Hale schreef:
    (...)

Een beetje slaap?

Ok.
    Neem een huisdier dan. Of maak een hoop kindjes op de sims.

Life is hard and then we die

Ik heb dat ook heel erg, maar nou heb ik ook wel héél veel baby's in mijn omgeving. Ik weet onderhand prima hoeveel moeite zoiets kost en ik heb dan ook wel eens twee dagen lang opgepast op een baby van vier maanden, samen met mijn vriend dan wel. Niet om te proberen, gewoon omdat mijn nicht voor haar werk weg moest en ze mij erg vertrouwt. En ja... ik ken mijn vriend al langer (niet als serieuze relatie, wel serieuze vriendschap dat je bij nader inzien eerder een non-lichamelijke relatie noemt) en ik weet dat hij later ook kinderen wil... Besef je alleen wel dat je je jeugd nog voor je hebt, Kaniesha, en dat je dat beter niet kunt vergooien door een tienermoeder te worden. Als Mike de ware is, kun je nog heel lang wachten met kinderen.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Frigga schreef:
    Minder met kinderen om te gaan. Je moet dat kind niet bij je in bed laten slapen, dat is niet goed voor het kind en kennelijk ook niet goed voor jou.

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz