• Wat gaan jullie doen met oud en nieuw. Gaan jullie weg of komt er iemand.
    Bij ons komen er heel veel. MIjn vriendin(buurmeisje) met haar moeder en broer, andere buren met zijn 4tje en de oma daarvan en ook mijn oma komt. Woensdag bespreken de ouders wat we gaan kopen enz. IK heb er echt zin in omdat zij wilt twilight enz. zien dus dat wordt een twilight nacht ofzo.:Y) NOrmaal kwam mijn oma naar ons.

    Ik heb alleen de hekel aan vuurwerk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Euh, ik hoop in ieder geval dat het niet zo word als vorig jaar. In ieder geval zit ik lekker lonely met m'n moeder en d'r vriend thuis te kutten :"D


    Let it come and let it be

    Ik ga naar Antwerpen met Sebas <3 ^^


    Life is hard and then we die

    Normaal sluit ik mezelf op in mn kamer.
    Oh, wacht, dat doe ik elke dag

    en kijk ik de guido Weijers oudejaars conferance.

    dit keer doet een andere creep het, dus kijk ik niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat ik ga thuisblijven. (Examens)
    En mijn vriendinnen doen allemaal al iets anders en mijn vriend gaat waarschijnlijk naar Gent, wat ik te ver vind en ik spendeer daar al 5/7, dus laat maar :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naar Rotterdam en shit afsteken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga dan lekker met mijn puppy naar het vuurwerk kijken. :D

    Buy explosive stuff, set it on fire, eat greasy stuff of goodness and don't get any sleep at all :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Eerst werken, daarna eten met mijn beste vriendinnen en daarna uitgaan! : D


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien kan ik naar een oude vriend die ik al een tijd niet gezien heb/ hij naar ons, maar waarschijnlijk gaat hij naar famillie (no_chears).


    i put the fun in funeral

    We vieren oud en nieuw met vrienden en na 12 uur mag ik naar vriendinnen. Dan, heel vroeg op 1 januari gaan we naar Oostenrijk. Snowboarden _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kijken hoe andere mensen hun geld de lucht in schieten en proberen mijn katten te kalmeren maar dat zal wel niet lukken


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga naar Antwerpen met Sebas <3 ^^


    Who's Sebas? D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Who's Sebas? D:
    Lycaon

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 dec 2011 - 18:13 ]


    Life is hard and then we die

    Yoda schreef:
    Buy explosive stuff, set it on fire, eat greasy stuff of goodness and don't get any sleep at all :Y)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dan ben ik op wintersportvakantie in Zuid-Frankrijk, dus we vieren het met de hele familie in la France :)


    Take risks and conquer your fears.